Самоаналіз уроку – інструмент творчої праці вчителя

Якість і ефективність уроку залежить від уміння вчителя аналізувати свої й чужі успіхи та помилки, тому під час декади вчителів початкових класів педагог Наталія Ягодзинська провела майстер-клас, в основі якого були практичні дії щодо вирішення проблемного педагогічного завдання.

Учителі переглянули відеоурок, потім здійснювали об’єктивний аналіз результативності навчального заняття, реалізації поставлених цілей, ефект використання технологій, методів і прийомів навчання, дали оцінку навчально-пізнавальної діяльності та активності здобувачів освіти на занятті (відповідно до «Абетки для директора»). Педагоги працювали в малих групах, створюючи пам’ятку самоаналізу.

Самоаналіз дає можливість з’ясувати розуміння вчителем сильних і слабких сторін своєї професійної діяльності, установити причиново-наслідкові зв’язки для прогнозування подальших навчальних занять.