Учительська праця – це щоденна робота, творчість

Нагадуємо, надолужуємо, долаємо, зростаємо, так з користю проводять канікули педагоги Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3. Для бажаючих здобувачів освіти були організовані компенсаторні заняття для подолання «освітніх втрат».

02.01.2024 учителі професійних спільнот закладу провели засідання відповідно до плану. Педагоги початкової ланки мали змогу на практичних вправах опрацювали оцінювально-аналітичну компетентність учителя; поділилися досвідом, як побудувати освітню траєкторія розвитку кожного учня, враховуючи його індивідуальні особливості (учитель Крощенко О.М.); які форми і прийоми під час оцінювання навчальних досягнень учнів можна використовувати у своїй роботі (учитель Гарькавенко О.А.); чому важливо формувати в учнів навички самооцінювання навчальних досягнень із використанням тверджень «Я знаю», «Я вмію», «Я можу» (учитель Верескун Н.М.). Учителі початкових класів моделювали в цікавому форматі ситуацію успіху в контексті компетентістної освіти (учитель Абрамова О.О.).

03.01.2024 педагоги були учасниками «Майстер-класу» з теми «Формування ключової компетентності «Вміння вчитися протягом життя».

Отже, час канікул – це не лише перепочинок, розрядка, зміна видів діяльності, а й період професійного зростання, надолуження освітніх прогалин та саморозвиток.