Декада  історії та правознавства

         З  09.11.  по  20.11. 2020 року в Охтирській загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів №3 проходила декада  історії та правознавства. Декада проходила під девізом: «Історія проситься в сни нащадків» (Л. Костенко). Метою декади було  поглиблення знань учнів з історії,  правознавства, громадянської освіти, курсів за вибором. Учителі методичного об’єднання історії та правознавства  Ситнік Т. М., Мансурова І. В., Стреленко Ю.О., Скорик Л. П. провели відкриті уроки  з використанням різноманітних форм і методів навчання: робота в парах, «мозковий штурм», метод «Прес», вправа «Припущення», «Асоціативний кущ». Велику увагу вчителі приділили формуванню компетентностей учнів: встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аргументувати свою точку зору, розвитку критичного та логічного мислення та формуванню навичок самостійної роботи. Крім відкритих уроків,  за час декади було проведено багато цікавих позакласних заходів. Учні 5-7 класів взяли участь у конкурсі малюнків: історичне бієнале «Історія України в малюнках». А учні старших класів у конкурсі колажів  на тему  «Феномен Української революції». Учні 9 класів виготовили правничі пам’ятки  –  «Тобі це потрібно запам’ятати». А старшокласники взяли участь  у конкурсі на кращий буклет, плакат, відеоролик, колаж на тему   «Права дитини в сучасному світі». Учні 10-11 класів долучилися  до проєкту «Вільний мікрофон юного політика «Щоб я написав (ла) президенту?». Зацікавив старшокласників позакласний захід – історична конференція ««Гібридна» війна в Україні: новітні інструменти агресії чи старі прийоми  радянсько –української війни 1917-1921 років». Учні 6 класів переглянули історичний  мультсеріал «Це — наше, і це — твоє», а дев’ятикласники анімаційний ролик  «Історія України — повна і безкомпромісна, без прикрас і попси». Дуже цікавими і змістовними вийшли загальношкільні проєкти «Невідоме про відомих» та «Селфі» з історичною пам’яткою», які дали змогу всім дізнатися невідомі факти про відомих історичних діячів і зрозуміти, що історію можна вивчати не тільки теоретично за підручниками, а і в прямому сенсі «доторкнутися» до неї, мандруючи світом.

    Проведені заходи дали змогу учням продемонструвати, поглибити та на практиці застосувати свої знання, удосконалити навички, замислитися над важливістю розуміння «уроків історії» для нашого сьогодення і майбутнього.