«Учитель – один зі скульпторів, який творить людину майбутнього».

8 листопада 2018 року відбулося чергове засідання Школи педагогічного досвіду на тему «Інтеграція в освіті. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем». У своїй доповіді Малєжик І.М. зазначила, що настав час нових технологій, нових знань, нових компетенцій. Завдання педагогів – зробити так, аби в Новій українській школі кожна дитина могла розкрити свій потенціал. Будувати урок потрібно так, щоб пробуджувати в школярів «дослідницький рефлекс». Розвиток критичного мислення повинно стати обов’язковою умовою сучасної освіти. Учителі закладу поділилися досвідом з таких питань: технологія «Ромашка Блума» (Колодяжна Л.А.), прийоми «Кубування», «Логічний ланцюжок» (Єрмола Л.І.), Мем і Сторітелінг як засоби стимуляції поглиблення зань (Вашева Г.А.), таблиця «ЗХД» як стратегія критичного мислення (Сліпець В.І.), прийом «Фішбоун» (майстер-клас Руденко А.І.).