З 21 вересня по 2 жовтня у школі проходила декада природничої освітньої галузі.
Відкрилась декада оглядом науково-популярної преси «Анонс біологічних новин», під час якого учні ознайомилися з новими винаходами в біології, ознайомилися з нещодавно відкритими видами рослин та тварин.
Проводилися цікаві вікторини, ігри, презентації проектів, відеолекторії, семінари.
Серед окремих заходів слід відзначити урок-засідання біологічної лабораторії ферментів «Біохімік», проведений учителем біології Пилипенко Н. В., під час якого учні провели лабораторне дослідження властивостей ферментів і дізналися про роль цих речовин у біохімічних реакціях, що відбуваються в організмах живих істот.
Учителями біології Пилипенко Н. В., Явтушенко І. Є., хімії Галагузом А. В. та географії Савченко О. В. були проведені відкриті уроки.
23 вересня з учнями 6 – Б класу вчитель основ здоров’я Явтушенко І. Є. провела тренінг на тему «Природа і навколишнє середовище» з метою ознайомлення і з`ясування впливу природних факторів на здоров’я, обґрунтувати необхідність урахування регіональних особливостей клімату на організацію розпорядку дня і добір одягу; навчити добирати одяг і взуття відповідно до погоди; розвивати вміння безпечної поведінки; виховувати бажання бережливо ставитися до свого життя та здоров’я.
1 жовтня для учнів 6-А класу до 200 – річчя відкриття Антарктиди була проведена відеомандрівка «Шляхами першовідкривачів», з метою популяризації географічних знань, розвиток наукової грамотності, розвивати уяву дітей їх творчість на реальних подіях.
28 та 30 вересня з метою узагальнення та закріплення знань про походження материків і океанічних западин учитель Савченко О.В. провела кінолекторій з географії «Походження материків і океанів» для учнів 7-А та 7-Б класів. Учні повторили гіпотезу дрейфу материків, поняття «літосфера», «літосферна плита»; з’ясували, що сучасні материки й океани виникли внаслідок переміщення літосферних плит.
По закінченні декади було підбито підсумки, відзначено активних учнів. Проведені заходи активізували пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії, біології, хімії; сприяли прояву ініціативи й самостійності; розкриттю індивідуальних здібностей дітей та їх талантів.
Декада виявилася насиченою, цікавою, довела, що природничі науки корисні в сучасному світі й захоплюють своїми цікавими фактами та відкриттями.