Канівець Вікторія
25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
25 – 29.05.2020
|
||
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Українська мова
|
Повторення та узагальнення вивченого за рік. Правопис
1. Вироблення навички правильного письма й списування. Прописати в зошит в похилу лінію зразки за даними посиланнями https://детский-мир.net/раскраски/15719.htm
2. Написання рядкових і великих букв, поєднання їх у слові. Прописати в зошит (зошит у лінію) літери та слова за даними посиланнями https://детский-мир.net/раскраски/15660.htm
|
Виконані письмові роботи надіслати на електронну адресу suxomlin.85@ukr.net
|
Літературне читання
|
Читання слів за даним посиланням http://www.samouchka.com.ua/ukr/_pysmo_i_chytannya/07/
|
|
Математика
|
Повторення вивченого за рік
1. Додавання і віднімання в межах 10.
Виконати письмово в зошит завдання під №2 і №4 за даним посиланням https://sonyashnik.com/writes/419.htm
2. Розв’язування задач. Виконати завдання під №2, №4, №5 за даним посиланням https://sonyashnik.com/writes/414.htm
На цьому сайті цікаві завдання з математики, які можна виконувати онлайн http://rozumniki.info
|
Виконані письмові роботи надіслати на електронну адресу suxomlin.85@ukr.net
|
Природознавство
|
Правила поведінки людини при контактуванні з домашніми тваринами (не дражнити, не торкатися…). Переглянути презентацію за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iYiwuXq6g9s
|
|
Образотворче мистецтво
|
Театральний костюм.
|
Намалювати ескіз театрального костюма:
|
Предмет | 18 – 22.05.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Переказ тексту. Складання простих текстів (усно) за серіями малюнків.Джерело: https://vseosvita.ua/library/navcausa-skladati-tekst- (слайд 10)
Складання розповіді за серіями малюнків та опорними словами за даним посиланням https://vseosvita.ua/library/material-do-urokiv-rozvitku-movlenna-(слайд 7)
|
|
Літературне читання | 1. Читання окремих складів і слів за даними посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=_VbRErcIWIM https://www.youtube.com/watch?v=QfmyNIDeJAI | |
Математика | 1. Задачі на просторові відношення (вгору-вниз) за даним посиланням https://vchy.com.ua/matematika/1-klass/zadacha-vverh-vniz2. Повторення складу числа 10. Склад числа 10 – збери вантажівки за даним посиланням https://vchy.com.ua/matematika/1-klass/sostav-chisla-10-soberi-gruzoviki | |
Природознавство | Контрольна робота (тест) «Тварини». | Виконати контрольну роботу за даним посиланням join.naurok.ua
ввести код доступу 8144481 |
Трудове навчання | Конструкції із паперових деталей за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fKM_cq28IgM | Виготовити за бажанням |
Фізична культура | Руханка за даним посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=BPc8GuNw6BI | |
Основи здоров’я | Аварійні ситуації. Правила дорожнього руху. Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY |
Предмет | 12-15.05.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | Контрольна робота «Слова, що означають назви предметів (іменник), ознаки предметів (прикметник). | Щоб виконати контрольну роботу перейдіть за даним посиланням join.naurok.ua введіть код доступу 675269
|
Літературне читання | 1. Повторення читання по складах, словами. Тренажер для читання за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gx4WM-3IfJ42. Ознайомлення з ілюстраціями до художніх творів. Складання розповіді за сюжетними малюнками. Джерело: https://vseosvita.ua/library/skladanna-rozpovidi-za-suzetnimi-kartinkami-dla-urokiv-rozvitku-movlenna-136266.html (лише слайд 2 і3) | |
Математика | 1. Віднімання та додавання в межах 10 за даним посиланням (способом прилічування). https://www.youtube.com/watch?v=d0r6ISw1jhA2. Повторення. Зменшення і збільшення числа на декілька одиниць, склад числа 7. Презентація за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6esUn1Wzz5k&list=PLvXbjbOQmsF45wJJJE50wPHdtMQ16p_Gf&index=51 (вирази в кінці обчислити і записати в зошит)3. Контрольна робота «Додавання і віднімання в межах 10. Двоцифрові числа» | Завдання до контрольної роботи за посиланням join.naurok.ua код доступу 460127
|
Я у світі | Людські чесноти: ввічливість. Переглянути відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-IOVYcTmRdw&list=PLkLwod_eIKOUHnC9Cv_4fWxrNgKn9JYiD | |
Образотворче мистецтво |
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору: https://naurok.com.ua/1-klas-nush-prezentaciya-do-uroku-mandri-kra-noyu-mistectv-cirk-79394.html |
Намалювати циркового клоуна: https://ilovs.ru/uk/lyubov/risunok-areny-cirka-karandashom-kak-narisovat-cirk-cirkovuyu.htmlhttp://jak-namaljuvaty.pp.ua/1444-yak-namalyuvati-klouna-poetapno.html |
Трудове навчання | Конструкції із дерев’яних, пластикових, паперових деталей | |
Фізична культура | Руханка за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=B7ZNzZUd7zM |
Предмет | 04 – 08.05.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | 1. Повторення теми «Слово» (одно-, дво-, багатоскладові слова). Гра «Склади слова у кошик за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9pJd6gP86bI2. Текст. Будова тексту (для загального ознайомлення) заданими посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=qlf80m68v5U https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU | |
Літературне читання | Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного. Придумування розповідей за малюнками. | Складання розповіді “Сімейна вечеря” по серії сюжетних картин (усно) за даним посиланням https://kerchtt.ru/uk/think-of-a-story-about-drawings-stories-by-the-picture/ |
Математика | 1. Повторення. Практичне завдання «Полічи предмети» за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JZznZ8jrku8&list=PLt-JNHJUQLSDkRoF24Qwnlj-mc-2ju7E5&index=432. Складання прикладів на додавання та віднімання за малюнками. Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=T7BUg8fn2CA&list=PLt-JNHJUQLSDkRoF24Qwnlj-mc-2ju7E5&index=59 | |
Природознавство | Риби. Зовнішня будова, живлення, дихання. Переглянути презентацію за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52g | |
Трудове навчання | Добір деталей для виготовлення заданої конструкції за зразком. З’єднання деталей. | |
Основи здоров’я | Природні стихійні лиха. Гроза, снігопад. Повторити про природні явища за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0fxyl8blrN0 | |
Музичне мистецтво |
«Створення ритмічних супроводів до пісень і танців» | Вчитися відтворювати під супровід пісні відповідні рухи: https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI https://www.youtube.com/watch?v=xsAVNEAdyT4&feature=youtu.be |
Фізична культура | Руханка за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mQJevz4-XLM |
Предмет | 27 – 30.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | 1. Поширення речень за запитаннями. Для загального ознайомлення переглянути відео з даним посилання https://www.youtube.com/watch?v=7J7p-MphJxU (дивитися до 2.00) 2. Повторення написання слів з буквою Ґ. побудова речень за поданим початком і малюнками. Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=VM_CwUBmQcc |
Записати слова і речення з буквою Ґ у зошит |
Математика | 1. Повторення чисел від 11-20. Лічба від 10-20, 20-10. Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=rj8kbQsUNIM
2. Повторення теми «Геометричні фігури. Трикутник» за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=a2AjaJMmrWM&list=PLt-JNHJUQLSDkRoF24Qwnlj-mc-2ju7E5&index=10 |
1. Вирази 12+3, 14-7 не розв’язувати.
2. Виконувати завдання усно. |
Природознавство | Звірі навесні. Переглянути відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FMvWf9QJYys | |
Трудове навчання | Виготовлення олівця у техніці ори гамі за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xh7cBI0YstM | Виконуємо за бажанням |
Фізична культура | Руханка за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p9T2WZlQQD4 |
Предмет | 21 – 24.04.20 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | Повторення. Слова, що означають назви предметів (іменник). Гра «Слово називай – питання швидко добирай» за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KWOOYht55xU&list=PLOhm6snQMyBSX8kr6HKPQoJPkxexXQtcy&index=21 | За малюнком дібрати питання хто? або що? (усно) |
Літературне читання | Повторення. Читання по складах з літерою І за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f7ixkznQ6c0Читання по складах з літерою Е за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d1TRRnt1iZM&list=PL_w2xG5yuzoZL0AHyGJUxOtPeD2_hgalF&index=4 | |
Математика | 1. Задача на знаходження остачі (різниці). Задача з дією віднімання(повторення). Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=bhbad-33CMA2. Задача на знаходження суми (повторення). (кружечки малювати в зошиті). Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=ZnwyhqY0aHA&list=PLgZ0-63GxUcY-slGKs0G2MlHLk5XfojbT&index=4 | Записати розв’язання задачі в зошит. |
Трудове навчання | Конструювання. Конструювання виробів з паперу. Техніка орігамі. Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=US9UanrulPM | За бажанням виготовити котика в техніці орігамі. |
Основи здоров’я | Особиста безпека. Правила поведінки при зустрічі з незнайомим людьми на вулиці. Переглянути відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7wT_9iyyMZA | |
Фізична культура | Виконання фізичних вправ під музику за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM |
Предмет | 13 – 17.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | Види речень за інтонацією: розповідні, питальні, окличні. Для ознайомлення переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vKQVowV8C9c 2. Складання речень за малюнками. Повторення теми «Речення». Презентація за даним посиланням https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u8 | Складати речення за малюнками усно. |
Математика | Повторення вивченого. Лічба до 20. Додавання в межах 5. Завдання за даним посиланням https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/ | Лічба до 20 виконати В.1, В.10.Додавання в межах 5 виконати Є.1 |
Літературне читання | Читання окремих складів за даним посиланням https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u8 | Виконати: читаємо по складах: завдання №1, №2, №3, №4 |
Природознавство | Тварини. Свійські тварини. Птахи свійські. Переглянути презентацію про свійських тварин за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=84Djpjo2LlA | |
Трудове навчання | Прикраси до свята Пасхи. Як зробити великодніх курчаток своїми руками. Відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RaoZFfisjcQ | |
Я у світі | Людина як особистість. Добре і погане у поведінці. Переглянути відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=213jhdgAF1s | |
Фізична культура | Виконання фізичних вправ https://www.youtube.com/watch?v=mQJevz4-XLM |
Предмет | 06 – 10.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | 1.Закріплення вивченого про речення. Переглянути урок за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xSv9QG51pv02. Види речень за інтонацією: питальні. Для ознайомлення переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Yb5Ftev-wdI | |
Математика | 1. Повторення дії додавання в межах 10-ти. Працюємо усно за даними посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=ZenVpFWYy9Ahttps://www.youtube.com/watch?v=p0IC8OMeldo1. Повторення чисел в межах 20-ти за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=t1Mh0LAUnnI&list=PLWo0CEZSHZnz9f4LGf0nX9YqfddSRlAJn&index=6 | У зошиті прописати цифри від 1 до 10 |
Літературне читання | Робота з дитячою книжкою за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-zOMuMU5gWE (прослухати казочку) | Пробувати читати по складах за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=znhc3DHi2_Y |
Природознавство | Гриби. Гриби їстівні та отруйні. Переглянути відео для ознайомлення з даною темою https://www.youtube.com/watch?v=cz1Ky_KQlUkКазочка про гриби за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=U0a8Qp4unB8 | |
Трудове навчання | Аплікація до Великодня своїми руками за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k6ivdNNvktQ&t=41s | Можна зробити за бажанням. |
Основи здоров’я | Безпека вдома. Побутові прилади. Цікавий урок за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wbgowTOj27Q | |
Фізична культура | Цікава руханка з ведмедиком за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lUwSEmr1Yf0 |
Предмет | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | 1. Слова, що означають ознаки предметів (прикметники)і відповідають на запитання який? яка? яке? Переглянути відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=O6i1PfmLgaI2. Виділення прикметників у реченнях за запитаннями, за малюнками.https://www.youtube.com/watch?v=w5OQLaGxLtw3. Називання ряду ознак даного предмета за запитаннями. Переглянути урок за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d5ijAEHowy0 | Виконати завдання з LEGO за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fx1PnXcgSXs |
Літературне читання | Поступовий перехід до самостійного переказу прочитаного твору. Самостійна робота з книжкоюПрослухати казку за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aA27Rfjv0mc | Прослухати казку та переказувати |
Математика | 1. Повторення про число і цифру 6. Перегляд уроку за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=94D5c7mbZ_Q&list=PLt-JNHJUQLSDkRoF24Qwnlj-mc-2ju7E5&index=232. Переставний закон додавання. Переглянути урок за даним посиланням (не з початку з 4.34) https://www.youtube.com/watch?v=swcc6rfkzQo&list=PLt-JNHJUQLSDkRoF24Qwnlj-mc-2ju7E5&index=133. Повторення чисел в межах 20. Джерело:https://www.youtube.com/watch?v=wbUXEwBfxMU | Виконувати завдання за даним уроком (усно).
Виконати завдання уроку. Записати приклади в зошит. Усно виконати завдання уроку |
Природознавство | Кущі. Кущі саду та лісу. Трави. Рослини поля. Джерело:https://www.youtube.com/watch?v=5Fk552Swkck | |
Я у світі | Народна творчість. Пісні, веснянки. Прослуховування веснянки за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2SZVld4CeHQ (для ознайомлення) | |
Образотворче мистецтво |
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок. Ознайомитися: https://www.slideshare.net/andylevkovich/ss-46112270 |
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Коза-Дереза»: https://www.youtube.com/watch?v=XiFdCOPJRZ4 |
Трудове навчання | Догляд за кімнатними рослинами. Переглянути відео про догляд за фіалкою за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-M4NUjZ3ifk | |
Фізична культура | Виконання вправ для розвитку гнучкості, сили, координаційних здібностей за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ&list=RDHK41XBOx9LQ&start_radio=1 |
Предмет | 23.03 – 27.03 2020 р. | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | 1.Слова, що означають дії предметів (дієслова). Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU2. Знаходження дієслів за запитаннями: що робить? що зробить?Усно дати відповідь на запитання с. 10 за таким посиланнямhttps://pidruchnyk.com.ua/1195-bukvar-1-klas-ponomarova.html3. Узгодження дієслів з іменниками під час усного мовлення. Опрацювати усно с. 6 за даним посиланнямhttps://pidruchnyk.com.ua/1195-bukvar-1-klas-ponomarova.html | |
Природознавство | 1. Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини. Частини дерева. Переглянути відеоурок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=qp7F1FQ9Zjo2. Листяні і хвойні дерева. Цікавий урок на цю тему можна переглянути за даним посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=rItn8ckXmUw | |
Математика | 1. Повторення. Порівняння чисел. Переглянути відео за даним посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=g3bwNnGzcno2. Число і цифра 7. Додавання до 7. Прямокутник. Переглянути цікавий урок за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JRIXJfr0Bug3. Повторити склад числа 7 за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EcFqKTJdSbY | Повторити у підручнику з математики все про число та цифру 7 |
Літературне читання | Головні та другорядні персонажі твору. Перегляд та прослуховування казки «Сміливе курчатко» за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Zf9Z3xKW6Gg | |
Я у світі | Наша Батьківщина – Україна. Птахи України. Перегляд відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=askNV7gfVW0 | |
Трудове навчання | Сільськогосподарські роботи. Весняні роботи на шкільній ділянці, на городі, в саду. Як висаджувати рослини можна переглянути за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6CYhKUm1M7w | |
Музичне мистецтво |
«Рондо». Ознайомитися: http://sum.in.ua/s/rondohttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0% | Прослухати «Рондо в турецькому стилі» В. Моцарта: https://www.youtube.com/watch?v=bSAtWY9N154 |
Основи здоров’я | Безпека пасажирів. Види громадського транспорту. Переглянути цікавий урок за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Z97acBsJwlg | |
Фізична культура | Виконання комплексних вправ. Дивитися відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0Chy9IitZe0 |
Предмет | 12 – 13.03 2020 р. | |
Тема | Завдання | |
Українська мова | Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KOGy3TP4PZs | Повторити алфавіт |
Математика | Повторення чисел від 1 до 20. Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=QNFSpIe15Nk | Повторення чисел від 1 до 20 способом прилічування. |
Літературне читання | Читання складів і слів за даним посиланням (читаємо по складах завдання 1).https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-read-syllable_reading1/ | |
Я у світі | Переглянути відео про професії людей за даним посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=saVNcWwsPP8 |
Балинський Тимофій
25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
|
25 – 28.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Математика
|
Повторення вивченого матеріалу про частини. Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр.
|
Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
|
Українська мова
|
Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр.
|
Знати визначення частин мови, наводити приклади до кожної з них. Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
|
Літературне читання
|
Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
Природознавство
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
Основи здоров’я
|
Українські народні ігри та забави. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Психічна і духовна складова здоров’я». Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Переглянути відео та виконати завдання (посилання на відео у Viber).
|
Сходинки до інформатики
|
Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Робота з презентаціями». Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Вправлятися в роботі з презентаціями.
|
Музичне мистецтво
|
Урок-концерт. Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 рік.
|
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися з навчальної програми.
|
Назва навчального предмета
|
18 – 21.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Математика
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків.
|
Переглянути відео про способи додавання і віднімання трицифрових чисел. Завдання на картці (файл у Viber).
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Периметр прямокутника.
|
Повторити, що таке периметр, вміти його знаходити. Завдання на картці (файл у Viber).
|
|
Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення і ділення.
|
Повторити закони та властивості множення і ділення. Завдання на картці (файл у Viber).
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про слово та його значення? Будова слова.
|
Файл у Viber. Називати частини слова, вміти їх визначати.
|
Що ми знаємо про частини мови (іменник, прикметник, дієслово)?
|
Знати визначення про різні частини мови, наводити приклади. Написати по 10 слів до кожної частини мови.
|
|
Літературне читання
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Світ прози. Оповідання».
|
Повторити прочитані твори та короткі відомості про авторів.
|
Природознавство
|
Контрольна робота. «Рослини, тварини і середовища їх існування. Людина та її організм» (файли у Viber).
|
|
Я у світі
|
Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 навчальний рік.
Повторити про правила поведінки в суспільстві; склад сім’ї та обов’язки в ній; державні символи України; Україна на карті світу. Переглянути відео (посилання на відео у Viber).
|
|
Трудове навчання
|
Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Інструктаж з БЖД. Практична робота. «Котик». Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Орігамі». Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 навчальний рік.
|
Повторити інструктаж з БЖД. Переглянути відео-інструктаж послідовного виконання котика в техніці орігамі (файл завантажений у Viber).
|
Образотворче мистецтво
|
Натюрморт з натури. Композиція з неживих предметів «Квітуча гілочка у вазі» (гуаш, акварель). Узагальнення і систематизація знань учня з теми «В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту». Узагальнення і систематизація знань учня за II семестр. Узагальнення і систематизація знань учня за 2019-2020 навчальний рік.
|
Переглянути відео про натюрморт (посилання у Viber). Намалювати композицію з неживих предметів.
|
Назва навчального предмета | 12 – 15.05.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Контрольна робота «Повторення вивченого за рік».Завдання з контрольної роботи завантажені у Viber. | |
Українська мова | Контрольна робота «Повторення вивченого за рік».Переглянути відео (посилання на відео у Viber). | |
Повторення вивченого за рік. Що ми знаємо про текст, речення?Переглянути відео (посилання на відео у Viber). | Повторити про текст, речення. Знати їх ознаки. | |
Літературне читання | Контрольна робота. Робота над літературним твором (файли у Viber). | |
Природознавство | Органи чуття. Гігієна органів чуття. Запобігання захворюванням. Здоровий спосіб життя. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Людина та її організм». Підготовка до контрольної роботи.Переглянути відео про органи чуття, гігієну органів чуття (посилання на відео у Viber). | Опрацювати у підручнику с.159-166, відповідати на запитання. |
Основи здоров’я | Правила спілкування з дорослими. Взаємовідносини з друзями. Правила товаришування, вибір друзів.Опрацювати у підручнику с.52-59. Відповідати на запитання. Переглянути відео про правила спілкування з дорослими, друзями (посилання на презентацію у Viber). | Скласти пам’ятку «Правила спілкування з дорослими». |
Сходинки до інформатики | Збереження презентацій. Створення простих презентацій.Переглянути відео про збереження презентації та створення простої презентації (посилання у Viber). | Вправлятися в роботі з презентаціями. |
Музичне мистецтво | Використання набутих творчих навичок під час виконання та прослуховування музичних творів. Музика на вибір учителя. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Музична форма».Слухати і аналізувати почуті твори (посилання у Viber). |
Назва навчального предмета | 04 – 08.05.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Контрольна робота. «Величини».Виконати у друкованому зошиті контрольну роботу №9. | |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань і вмінь учня з теми «Величини».Працювати над допущеними у контрольній роботі помилками. Завдання на картці (файл у Viber). | ||
Українська мова | Перевірка мовних знань і вмінь «Іменник. Прикметник. Дієслово». | Файл у Viber. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Іменник. Прикметник. Дієслово».Робота над помилками, що були допущені при виконанні контрольної роботи. Розповісти правила про частини мови. | ||
Літературне читання | Творчість Михайла Стельмаха. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять». Підготовка до контрольної роботи.Опрацювати у підручнику с.158-161, відповідати на запитання в кінці тексту. Переглянути презентацію про біографію письменника та презентацію до твору (файли у Viber). | Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. Повторити прочитані твори. |
Англійська мова |
Контрольна робота: аудіювання. | Виконані завдання сфотографувати та вислати |
Тепер я вмію, я знаю. Повторити майбутній час, с.114. Повторити слова впр.1,2 с.121та читати впр.4 с.122. | Скласти 6 речень по впр.3 с.121 в зошиті, сфотографувати та вислати | |
Природознавство | Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. Кровоносна система. Бережне ставлення до серця та його тренування. Практична робота. Вимірювання частоти пульсу.Переглянути презентацію про дихальну та кровоносну системи (посилання на відео у Viber). Опрацювати у підручнику с.153-157, відповідати на запитання. | Знати значення дихальної та кровоносної систем для життя людини. Вміти вимірювати пульс. |
Я у світі | Славетні українці, їхній внесок у світову науку, культуру, спорт. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Людина і світ». Опрацювати у підручнику с.120-124, відповідати на запитання. Переглянути відео про відомих українців (посилання на відео у Viber). | Опрацювати с.117-124. Знайти інформацію про відомого українця. |
Трудове навчання | Воготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Інструктаж з БЖД. Практична робота. «Рибка». | Повторити інструктаж з БЖД. Переглянути відео-інструктаж послідовного виконання рибки в техніці орігамі (файл завантажений у Viber). |
Образотворче мистецтво | Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. Тематична композиція «Натюрморт за уявою». | Переглянути відео про натюрморт (посилання у Viber). Намалювати натюрморт за уявою. |
Назва навчального предмета | 27 – 30.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. Самостійна робота.Опрацювати у підручнику с.156-157. Виконати №1036, №1037, №1038 (усно); №1042 та №1043 (письмово). Переглянути відео (посилання на відео у Viber). | Завдання з самостійної роботи завантажені у Viber. |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. Підготовка до контрольної роботи. Виконати тренувальні вправи по підготовці до контрольної роботи. | Повторити правила, пов’язані з знаходженням частини від числа та числа за його частиною. | |
Українська мова | Змінювання дієслів за часами. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.Опрацювати у підручнику с.148-150. Виконати впр.353 (усно), впр.354 (письмово). Читати правило. Переглянути відео про змінювання дієслів за часами (посилання на відео у Viber). | Вивчити правило. Виконати впр.356 на с.150. |
Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні. Підготовка до контрольної роботи.Опрацювати у підручнику с.156-158. Виконати впр.372 та впр.373 (усно), впр.374 та впр.376 (письмово). Читати правило. Переглянути відео (посилання на відео у Viber). | Виконати впр.377 на с.158. Вивчити правило. Повторити правила про частини мови. | |
Літературне читання | Творчість Олега Буценя. Олег Буцень «Айстри».Переглянути відео про письменника та презентацію «Айстри». Опрацювати в підручнику с.156-157 (файли у Viber). | Дати відповідь на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Природознавство | Опорно-рухова система. Формування постави. Практична робота. Перевірка власної постави. Травна система. Харчування. Переглянути відео про опорно-рухову систему, травну систему (посилання на відео у Viber). Опрацювати у підручнику с.144-152, відповідати на запитання. | Скласти меню обіду для школяра з корисних страв. Що треба робити, щоб мати правильну поставу? |
Основи здоров’я | Правила спілкування з рідними, друзями та однолітками.Опрацювати у підручнику с.52-59. Відповідати на запитання. Переглянути відео про правила спілкування з рідними, друзями, однолітками (посилання на презентацію у Viber). | Скласти пам’ятку «Правила спілкування з рідними, друзями та однолітками». |
Сходинки до інформатики | Форматування текстових і графічних об’єктів слайду.Переглянути відео про форматування текстових і графічних об’єктів слайду (посилання у Viber). | Вправлятися у форматуванні текстових і графічних об’єктів. |
Музичне мистецтво | Найважливіші принципи побудови музики: повторення і контраст. О. Лобова. «Лине музика літа». Читати про принципи побудови музики: повторення і контраст. Слухати і аналізувати «Лине музика літа» О. Лобової (посилання у Viber). | Передати настрій від почутого музичного твору малюнком. |
Назва навчального предмета | 21 – 24.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Порівняння частин. Побудова кола (круга).Опрацювати у підручнику с.154-155, №1016, №1017 (усно); №1019, №1022 (письмово). Переглянути презентацію про побудову кола (круга) (посилання у Viber). | .Виконати №1024, №1025 на с.155. |
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу.Опрацювати у підручнику с.155-156. Виконати №1026, №1029 (усно); №1030, №1033 (письмово). | Виконати №1034 на с.156. | |
Українська мова | Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.Опрацювати в підручнику с.137-138. Виконати впр.328 та впр.329 (усно); впр.330 (письмово). Переглянути презентацію про змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (посилання на презентацію у Viber). | Виконати впр.331 на с.138. |
Дієслово. Загальне поняття. Зв’язок дієслова з іменником у реченні.Опрацювати в підручнику с.140-142, читати правило. Виконати впр.336 та впр.337 (усно); впр.338 (письмово). Переглянути презентацію про дієслово (посилання на презентацію у Viber). | Вивчити правило. Виконати впр.339 на с.142. | |
Літературне читання | Творчість Дмитра Чередниченка. Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».Опрацювати у підручнику с.153-156, відповідати на запитання в кінці тексту. Переглянути презентацію про біографію письменника та презентацію до твору (файли у Viber). | Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Природознавство | Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини.Переглянути презентацію про організм людини (посилання на відео у Viber). Опрацювати у підручнику с.142-144, відповідати на запитання. | Знати значення систем органів тіла людини. |
Я у світі | Винаходи людства. Опрацювати у підручнику с.117-124, відповідати на запитання. Переглянути презентацію про винаходи людства (посилання на презентацію у Viber). | Опрацювати с.117-124. Знайти інформацію про значимий для людства винахід. |
Трудове навчання | Воготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Інструктаж з БЖД. Практична робота. «Зелена жаба». | Повторити інструктаж з БЖД. Переглянути відео-інструктаж послідовного виконання «Зелена жаба» в техніці орігамі (файл завантажений у Viber). |
Образотворче мистецтво | Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини у русі. Творче завдання «Танцівниця» (гуаш). | Переглянути відео «Як намалювати людину в русі» (посилання у Viber). Відтворити малюнок за поданою схемою. |
Назва навчального предмета | 13 – 16.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Аналіз контрольної роботи. Закріплення знань і вмінь учня з теми «Усні (позатабличні) прийоми множення.Робота над помилками, що були допущені при виконанні контрольної роботи. Виконання аналогічних завдань. | Завдання завантажені у Viber. |
«Поняття «частини». Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них.Опрацювати у підручнику с.152-153. Виконати №1008, №1009 (усно), №1011, №112 (письмово). Додаткове пояснення завантажене у Viber. | Підручник с.153, №1014. | |
Українська мова | Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису за малюнками.Повторити, що таке текст-опис та його ознаки. Скласти текст-опис за малюнками і записати його (посилання у Viber). Підручник с.128. | Тренуватися усно складати тексти-описи за поданими ілюстраціями. |
Змінювання прикметників за родами. Вправи на визначення роду прикметників.Опрацювати у підручнику с.131-132. Виконати впр.315 (усно), впр.316 (письмово). Переглянути презентацію про змінювання прикметників за родами (посилання на презентацію у Viber). | Виконати впр.317 на с.132. | |
Літературне читання | Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. Василь Чухліб «Равлик».Переглянути відео про письменника та презентацію «Равлик». Опрацювати в підручнику с.151-153 (файл у Viber). | Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Природознавство | Гриби-живі організми. Значення грибів для природи. Гриби їстівні та отруйні. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Рослини, тварини і середовища їх існування».Переглянути презентацію про гриби та їх значення для природи (посилання на відео у Viber). Опрацювати у підручнику с.121-125, відповідати на запитання. | Підготувати інформацію про будь-який їстівний гриб. |
Основи здоров’я | Звички та їх роль у поведінці людини.Опрацювати у підручнику с.72-75. Відповідати на запитання. Переглянути відео «Корисні підказки. Один день дорослого життя» (посилання на презентацію у Viber). | Підготувати розповідь про вплив шкідливих звичок на життя і здоров’я людини. |
Сходинки до інформатики | Вставляння зображень до тексту.Переглянути відео «Як вставити зображення до тексту» (посилання у Viber). | Створити текстовий документ з ілюстраціями (на вибір учня). |
Музичне мистецтво | Найважливіші принципи побудови музики: повторення і контраст. Музика на вибір учителя.Читати про принципи побудови музики: повторення і контраст. Слухання А. Моцарта «Турецький марш», розучування української народної пісні «Вийшли в поле косарі» (посилання у Viber). | Вивчити і співати українську народну пісню «Вийшли в поле косарі» (посилання у Viber). |
Англійська мова | Свята. Великдень.Читати лист с.118. Переглянути відео за посиланням (посилання у Viber). | Вивчити слова с.118 |
Назва навчального предмета | 06 – 10.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Прийоми раціональних обчислень. Підготовка до контрольної роботи. Повторити правила раціональних обчислень при множенні і діленні чисел. Виконати завдання на картці (у Viber). | Повторити таблицю множення і ділення. Повторити правила раціонального обчислення прикладів на множення і ділення. |
Контрольна робота. «Усні (поза табличні) прийоми множення і ділення.Виконати контрольну роботу №8 в друкованому зошиті для контрольних робіт. | ||
Українська мова | Зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника.Опрацювати у підручнику с.124-125. Виконати впр.297 (усно), впр.298 (письмово). Переглянути презентацію про зв’язок прикметників з іменником (посилання на презентацію у Viber). | Виконати впр.299 (письмово) на с.125. |
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.Опрацювати у підручнику с.125-126. Виконати впр.301 (усно), впр.302 (письмово). Переглянути презентацію про уживання прикметників у прямому і переносному значенні(посилання на презентацію у Viber). | Виконати впр.303 на с.126. | |
Літературне читання | Позакласне читання. Дружба-то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг». Переглянути відео про письменника та презентацію «Просто Олесь друг». Опрацювати в підручнику с.136-139 (файл у Viber). | Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Англійська мова |
Наші мрії. Ознайомитися з правилом с.214. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R69YKFmlcnA |
Виконати усно впр.1, с.116. |
Природознавство | Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких. Розвиток і розмноження тварин. Переглянути презентацію про свійських тварин та їх походження (посилання на відео у Viber). Опрацювати у підручнику с.118-120, відповідати на запитання. | Підготувати інформацію про будь-яку свійську тварину та малюнок її. |
Я у світі | Україна – європейська держава. Опрацювати у підручнику с.146-148, відповідати на запитання. Переглянути презентацію «Україна-європейська держава» (посилання на презентацію у Viber). | Опрацювати с.146-148. Знайти інформацію про народні традиції українців. |
Трудове навчання | Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Інструктаж з БЖД. Практична робота «Білі птахи». | Повторити інструктаж з БЖД. Переглянути відео-інструктаж послідовного виконання лебідь в техніці орігамі (файли завантажені у Viber). |
Образотворче мистецтво | Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Тематичне завдання «Моя мама». | Переглянути відео «Як намалювати обличчя» (посилання у Viber). Відтворити малюнок за поданою схемою. |
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Ділення на двоцифрове число способом добору (51:17). Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64:16). Опрацювати у підручнику с.140-141. Читати правило с.140-141. Виконати №918 (усно), №920 та №921 (письмово) | Розв’язати приклади на с.141 №924. |
Прийоми раціональних обчислень. Самостійна робота. Опрацювати у підручнику с.142-143. Виконати №935 (усно), №936 та №937 (письмово). | Робота в друкованому зошиті (Самостійна робота №8). | |
Українська мова | Відмінювання іменників (назви відмінків, відмінкові питання).Опрацювати у підручнику с. 117-118. Виконати впр.281 (усно). Читати правила. Виконати впр.282 (письмово). Переглянути казку про відмінювання іменників (посилання у Viber). | Вивчити правило про змінювання іменників за відмінками. Провідміняти слова білка і слива. |
Прикметник. Загальне поняття (питання, значення, роль в реченні).Опрацювати в підручнику с.123-124. Читати правило. Виконати впр.294 (усно), впр.295 (списати 1 абзац, підкреслити прикметники). Переглянути презентацію (посилання у Viber). | Виконати впр.296. вивчити правило на с.123. | |
Літературне читання | Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки». Опрацювати у підручнику с.145-146. Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Переглянути презентацію про лелеку (посилання у Viber). | Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Іноземна мова |
Пори року. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=Ubg7IiGkJ0E https://www.youtube.com/watch?v=owppK-GHPTU | Вивчити місяці. |
Природознавство | Тварини. Різноманітність тварин. Поділ тварин за способом живлення.Опрацювати у підручнику с.100-102. Дати відповіді на запитання в кінці. Переглянути презентацію про тварин (посилання у Viber). | Підготувати інформацію про будь-яку тварину. |
Основи здоров’я | Увага і пам’ять людини. Вправи на тренування пам’яті.Опрацювати у підручнику с.125-129. Розглянути ігри. | Вправи на розвиток уваги і пам’яті (посилання у Viber). |
Сходинки до інформатики | Створення та редагування текстових об’єктів. | Повторити інструктаж з БЖД. Переглянути відео-інструктаж послідовного створення та редагування текстових об’єктів. (файли завантажені у Viber). |
Музичне мистецтво | Прослуховування відомих пісень. А. Житкевич. «Семеро гномів». | Слухати і співати пісню «Семеро гномів». Відтворити настрій пісні малюнком (файли завантажені у Viber). |
Назва навчального предмета | 23.03 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Математика | Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове (39:3, 42:3, 112:7).Опрацювати у підручнику с.137. Розглянути і пояснити спосіб ділення, що поданий у зразку. Письмово виконати №889 і №890. | Розв’язати задачу на с.138 №896 |
Ділення круглого числа на кругле (420:20). Ділення круглого числа на кругле способом добору (90:30,800:200, 180:60). Опрацювати в підручнику с.148-149. Вивчити правило. Переглянути навчальне відео про ділення круглого числа на кругле число способом добору ( посилання у Viber). Письмово виконати №979 і №980. | Розв’язати приклади на с. 149 №983. | |
Українська мова | Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів.Опрацювати в підручнику с.110-111. Читати правило про змінювання іменників за родами. Переглянути казку про роди іменників (за посиланням у Viber). Виконати впр.267 (усно визначити рід іменників) і впр.268 (письмово). | Написати по 5 слів, які відносяться до різних родів іменника. Вивчити правило про змінювання іменників за родами. |
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Виконання вправ на змінювання іменників.Опрацювати в підручнику с.114-116. Переглянути презентацію про змінювання іменників за числами (посилання у Viber). Читати правило про змінювання іменників за числами. Виконати впр.276 (письмово). | Виконати впр.277. вивчити правило на с.115. | |
Англійська мова |
Природа й навколишнє середовище. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops. Ознайомитися зі словами с.108. |
Читати с.108 |
Літературне читання | Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір тютюнник «Бушля».Опрацювати с.134-136. Переглянути презентацію на тему «Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля»(файл у Viber) | Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Природознавство | Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи. Опрацювати в підручнику с. 97-99. Відповідати на запитання. Переглянути відео «Ботанічний сад. Хвойні рослини» (посилання на відео у Viber). | Підготувати інформацію про будь-яку хвойну рослину. |
Я у світі | Україна на карті світу. Опрацювати с.142-144. Переглянути презентацію «Україна на карті світу» (посилання на презентацію у Viber). | Опрацювати с.142-144. Знайти інформацію про місто, в якому ти живеш. |
Трудове навчання | Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі. Інструктаж з БЖД. Практична робота. «Веселі краби». | Повторити інструктаж з БЖД. Переглянути презентацію про «Орігамі». Переглянути відео-інструктаж послідовного виконання краба в техніці орігамі (файли завантажені у Viber). |
Образотворче мистецтво | Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин. Творча робота «Вірні друзі людини». | Переглянути відео «Як намалювати кота» (посилання у Viber). Відтворити малюнок за поданою схемою. |
Назва навчального предмета | 12.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Літературне читання | Вступ до теми. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено). Опрацювати у підручнику с. 129-131. Переглянути презентацію про життєвий і творчий шлях Олександра Копиленка (посилання у Viber). | Читати і переказувати оповідання Олександра Копиленка «Розбишака Чив», дати відповіді на запитання в кінці тексту. Виконати завдання в друкованому зошиті. |
Основи здоров’я | Безпечна поведінка пішоходів та пасажирів. Попередження травматизму. Узагальнення і систематизація знань учня з теми «Соціальна складова здоров’я». Опрацювати у підручнику с.96-99. Відповідати на запитання. Переглянути мультфільм «Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови» (посилання у Viber). | Моделювання ситуації «Посадка і висадка пасажирів у транспортний засіб». |