3-А

25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23 - 27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
2529.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Тема. Повторення вивченого за рік. «Що ми знаємо про текст, речення»
Виконати тк\естові завдання вправа 394
Вправа 395
Тема. Повторення вивченого за рік. «Що ми знаємо про будову слова».
Виконати тк\естові завдання вправа 397
Вправа 398
Тема. Повторення вивченого за рік. «Що ми знаємо про частини мови»
Виконати тк\естові завдання вправа 399, 401, 402
Вправа 400
Літературне читання
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури».
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури»
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури»
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури»
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: говоріння.
Перевірити словники на наявність слів з кожної пройденої теми
Плани на літо. Ми любимо читати. Повторити пори року, с.146-147.
Математика
Тема. Вартість. Підрахунок грошей.
Опрацювати матеріал підручника с.243-245
№11, 12
Тема. Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання вартості
Опрацювати матеріал підручника с.246-248
 №13, 14
Тема.  Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел
Опрацювати матеріал підручника с.249-252
№11, 12
Тема. Задачі для майбутніх бізнесменів
Опрацювати матеріал підручника с.255-261
Природознавство
Тема. Запитання до природи
Опрацювати матеріал підручника с.267-172
Тема Узагальнення і систематизація   знань
Я у світі
Тема. Повторення і закріплення вивченого
за рік
Музичне мистецтво
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва  у  3 класі.
Образотворче мистецтво
Підсумок за рік. Виставка дитячих робіт «Мистецька краса»
Намалювати на власний вибір композицію «Мистецька краса».
Велике прохання, прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі малюнків «Мої права», приуроченого до Міжнародного дня захисту дітей. Малюнки виконувати в довільній живописній чи графічній техніці на форматі А-4. Не копіювати з інтернету. Роботи пересилати на мою пошту до 24 травня. Вказати: прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату народження, контактний телефон та місце проживання.
Надсилати усі роботи на мою електронну пошту до 24 травня: svetadeinegoo@gmail.com
Трудове навчання
Підсумкова виставка -композиція
Інформатика
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Проект «Прагнемо бути здоровими»
Фізична культура
Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м
Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.
Назва навчального предмета
1822.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Тема. Повторення вивченого за рік. Підготовка до контрольної роботи.
Скласти словниковий диктант (15- 18 слів)  на вивчені орфограми
Тема. Контрольна робота. Диктант «Весна в лісі»
Диктант  буде   у Viber
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення  систематизація  знань учнів
Літературне читання
 Світ дитини. Микола Носов «Витівники».
Перечитати оповідання на с. 166-168, відшукати в оповіданні діалоги, прочитати їх в особах.
Розповісти епізоди, що викликають сміх
Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен  «Карлсон, що живе на даху»
Опрацювати статтю про письменницю, скласти кілька питань за змістом, прочитати уривок с. 168-172.
Скласти розповідь ро письменницю, виконати завдання в друкованому зошиті
 Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен  «Карлсон, що живе на даху»
Перечитати уривок с. 168-172, скласти план.
Переказати уривок за складеним планом
Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен  «Карлсон, що живе на даху»
Прочитати інші пригоди Карлсона
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: письмо.
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 22.05 на Viber   або на електронну пошту olgagarkavaia75@gmail.com
Мій відпочинок. Свято закінчення школи. Читати впр.4 с.125.
Повторити пори року. Виконати впр.1 с.124-відповісти на запитання усно

Математика

 

Тема. Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до контрольної роботи
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити табличне множення і ділення
Тема. Контрольна робота. Перевірка навички усних обчислень
Завдання буде у Viber
Тема.  Аналіз контрольної роботи. Узагальнення  систематизація  знань учнів
Повторити правила про знаходження частини від числа і числа за частиною
 Тема.  Контрольна робота» Частини. Величини. Сюжетні задачі»
Завдання буде у Viber
Природознавство
Тема. Контрольна робота «Людина та її організм»
Завдання у  Viber
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.
Скласти розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я»
Я у світі
Тема. Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном»
Музичне мистецтво
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва  у  3 класі.
Образотворче мистецтво
Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором.
Намалювати ескіз театрального костюма:
Трудове навчання
Проект «Подарунки власними руками»
Інформатика
Створення простих презентацій.
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Проект «Прагнемо бути здоровими»

Фізична культура

 

«Човниковий» біг 4х9 м  Перелізання через перешкоду
«Човниковий» біг 4х9 м. Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами
«Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»
Назва навчального предмета
1215.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Тема. Підсумкова контрольна робота
Завдання буде   у Viber
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення  систематизація  знань учнів
Літературне читання
Світ гумористичних творів. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс»
З’ясувати, які твори називаються гумористичними (с. 162)
Прочитати вірш, пояснити фразеологізми с. 163 – 166,
Виконати завдання в друкованому зошиті
Світ гумористичних творів. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс»
Запам’ятати значення фразеологізмів на с. 166
Творчість Миколи Носова. Світ дитини. Микола Носов «Витівники».
Прочитати оповідання на с. 166-168,  Виконати завдання в друкованому зошиті
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: читання.
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 14.05 на Viber   або на електронну пошту
Математика
Тема. Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до контрольної роботи
Переглянути презентацію (у Viber)
Тема. Підсумкова контрольна робота
Завдання буде у Viber
Тема.  Аналіз контрольної роботи. Узагальнення  систематизація  знань учнів
Природознавство
Тема. Органи чуття. Гігієна органів чуття..
Опрацювати матеріал підручника с. 159-162 та матеріал «Для допитливих», відповідати на запитання   с. 162.
Виконати завдання в друкованому зошиті
Тема. Здоровий спосіб життя. Запобігання виникненню захворювань. Підготовка до контрольної роботи
Опрацювати матеріал підручника с. 163-166
Виконати завдання в друкованому зошиті
Я у світі
Тема. Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями
Музичне мистецтво
Перевір себе.
Закріпити поняття на стор. 109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
За бажанням розучити пісню Н. Май «Сонячний промінчик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tD8NNX2EcBc
Фонограма (-) пісні  Н. Май «Сонячний промінчик» за посиланнямhttp://fonogramm.pro/natalya-may/27770-natalya-may-promnchik.html
Образотворче мистецтво
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
https://naurok.com.ua/1-klas-nush-prezentaciya-do-uroku-mandri-kra-noyu-mistectv-cirk-79394.html
Намалювати композицію «На арені цирку»:
https://ilovs.ru/uk/lyubov/risunok-areny-cirka-karandashom-kak-narisovat-cirk-cirkovuyu.html
Трудове навчання
Заочна екскурсія до шкільної майстерні
Основи здоров’я
Тема. Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного напруження  Практична робота. Створення колажу  «Що приносить мені радість»
Опрацювати матеріал підручника с. 130 – 133

Фізична культура

 

«Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду
«Човниковий» біг 4х9 м.  Танцювальні кроки  – «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами
«Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра
Назва навчального предмета
0408.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Тема. Розбір дієслова, як частину мови. Підготовка до контрольної роботи
Опрацювати матеріал підручника (вправи 386 – 388)
Переглянути презентацію  у Viber
Вправа 389
Тема. Контрольна робота. Перевірка мовних знань і умінь.  «Дієслово».
Завдання буде у Viber
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 390 – 392)
Вправа 393
Літературне читання
Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Перечитати оповідання с. 158 – 161, виконати завдання в друкованому зошиті
Скласти розповідь  «Яким ти уявляєш Михайлика, його маму і дідуся»
Повтори і пригадай. Узагальнення та систематизація знань з теми «Світ прози»  Виконати завдання на с. 161
Виконати завдання «Повтори і пригадай» у друкованому зошиті
Контрольна робота.  Перевірка навички читання мовчки.
Завдання буде у  Viber
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Світ прози» 
Переглянути презентацію  у Viber
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: аудіювання.
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 05.05 на електронну пошту
Тепер я вмію, я знаю. Повторити майбутній час, с.114. Повторити слова впр.1,2 с.121та читати впр.4 с.122.
Скласти 6 речень по впр.3 с.121 в зошиті, сфотографувати та вислати
Математика
Тема. Розв’язування задач, що містять частини
Опрацювати матеріал підручника с. 222 – 228, завдання № 8 – 14.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 228, завдання №  15, №16, № 17,  завдання № 13 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Місткість. Розв’язування задач на місткість.   Опрацювати матеріал підручника завдання № 8 – 14, с. 229-233.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 232 – 233 завдання №13, № 14, №15,   завдання №12 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Маса. Одиниці вимірювання маси Опрацювати матеріал підручника с. 234 – 238. Переглянути презентацію (у Viber)
С. 237 – 238, завдання № 11, № 12,  завдання №9 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Задачі з одиницями маси. Самостійна робота
Опрацювати матеріал підручника с. 239 – 242. Переглянути презентацію (у Viber)
Природознавство
Тема. Кровоносна  система. Значення крові в організмі людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 155-157 та матеріал «Для допитливих», відповідати на запитання   с. 157.
Виконати завдання в друкованому зошиті
Тема. Шкіра. Як берегти шкіру
Виконати практичну роботу с. 158
Опрацювати матеріал підручника с. 157-159 та матеріал «Для допитливих», відповідати на запитання   с. 159.
Переглянути  відео за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті
Я у світі
Тема. Відомі в усьому світі промисли України
Переглянути  відео за посиланням
Музичне мистецтво
Перевір свої досягнення.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко  на стор.108 за посиланням:
Виконувати пісню Л. Горової «Всі ми потрібні»  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=yt3D_4yda0M
За  бажанням розучити пісню В.Шаїнського «Світ немов кольоровий луг»  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM
Образотворче мистецтво
Різновиди  ляльок у театрі.
Значення форми, кольору, декору в створенні театральних масок.
Опрацювати презентації:
Сконструювати на вибір:
лялькового персонажа в техніці паперопластики  або створити театральну маску тварини до казкової вистави:
Трудове навчання
Виготовлення й оздоблення  виробів об’ємної форми з коробок та упаковок. Виготовлення підставок для ручок і олівців
Підручник с. 121 – 122 можна переглянути за посиланням
Інформатика
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Тема. Уява і здоров’я. Творчі здібності. Практична робота Виконання проекту «Здоровим бути модно»
Опрацювати матеріал підручника с. 130 – 133
Фізична культура
«Човниковий біг» 4х9 м.  Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Естафети з м’ячами
Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра
Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра
Назва навчального предмета
2730.04.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Тема. Контрольне списування
Завдання для списування буде у Viber
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів  з теми «Дієслово».
Опрацювати матеріал підручника (вправи 382-385).
Переглянути презентацію (у Viber)
Вправа 384
Літературне читання
Тема. Творчість Дмитра Чередниченка.  Все так цікаво навкруги.  Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик»
Прочитати  оповідання  с.153 – 156, виконати завдання в друкованому зошиті
Скласти план і переказати за планом
Тема. Творчість Олега  Буценя. Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень. «Айстри». Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос.
Опрацювати  матеріал  с.156 – 157, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути відео за посиланням
Скласти міркування «Чи справді квіти були Сергійка?»
Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Вивчити  поняття «повість», опрацювати статтю про письменника, прочитати оповідання с. 158 – 161, виконати завдання після тексту
Переглянути фільм за посиланням
Пояснити вислів «принесли нам лебеді на крилах життя»
Іноземна мова
(англійська)
Святкування  Великодня у моїй сім’ї. Повторити слова впр.1 с.118. Виконати впр.6 с.120.
Виконати усно впр.7 с.120.
Незабаром літо. Знайти переклад та вивчити виділені слова впр.1 с.121та впр.2 с.121, виписати їх у словник.
Прослухати аудіозапис (уViber)
Читати впр.2 с.121.
Математика
Тема. Задачі на знаходження частини від числа Опрацювати матеріал підручника с. 198-203.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 215, завдання №  10, №11,№ 12,  завдання № 8 та 9  на високий рівень (за бажанням)
Тема. Знаходження числа за його частиною
Опрацювати матеріал підручника с. 216-220.
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити правило с. 218, с. 220, завдання № 14, №15, №16,   завдання №12 та 13 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Розв’язування задач, що містять частини
Опрацювати матеріал підручника с221 – 222, завдання № 1 -7.
Переглянути презентацію (у Viber)
Самостійна робота (у Viber)
Природознавство
Тема .Харчування. Правила здорового  харчування. Практична робота «Складання раціону здорового харчування»
Опрацювати матеріал підручника с. 151-153 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання   с. 152.
 Виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути відео за посиланням
та
Скласти меню обіду для школяра з корисних страв, враховуючи, що страви мають містити різні поживні речовини (білки, жири, вуглеводи та вітаміни) рослинного та тваринного походження.
Тема. Дихальна  система.
Опрацювати матеріал підручника с. 153-155 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання   с. 154.
Виконати завдання в друкованому зошиті Переглянути  відео за посиланням
Я у світі
Європейський Союз –  співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти
Переглянути  відео за посиланням
Музичне мистецтво
Кульмінація в музичному творі.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко  на стор.105-107 за посиланням:
Прослухати  І. Дунаєвський, Увертюра до фільму «Діти капітана Гранта» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=X9HEBe75wfU
Прослухати та розучити пісню Л. Горової «Всі ми потрібні» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=yt3D_4yda0M
Трудове навчання
Виготовлення й оздоблення  виробів об’ємної форми з коробок та упаковок. Іграшка на основі циліндра або конуса
Підручник с. 116 – 122 можна переглянути за посиланням
Основи здоров’я
Учись учитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота «Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті та концентрації уваги»
Опрацювати матеріал підручника с. 124 – 129
Родиною пограти в ігри, що тренують пам’ять та увагу
Переглянути відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=adV8DAUxb4Y
Фізична культура
Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди.Рухлива гра
Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.
Назва навчального предмета
2124.04.2020
Тема
Завдання

Українська мова

 

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері
Опрацювати матеріал підручника с. 158, вправа  378.
Переглянути презентацію (у Viber)
Скласти привітання мамі
Тема. Не з дієсловами.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 379-381).
Самостійна робота
Переглянути презентацію (у Viber)
Літературне читання
Тема. Позакласне читання.
Михайло Григорів. Вірші-верлібри.
Опрацювати с.92-95.
Переглянути  презентація  (у Viber)
Відшукати та прочитати інші вірші поета
Тема. Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик»
Прочитати  оповідання  с.151 – 153, виконати завдання після оповідання
Виконати  завдання  в друкованому зошиті
Переказувати оповідання
Тема. Творчість Дмитра Чередниченка.  Все так цікаво навкруги.  Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик»
Прочитати  оповідання  с.153 – 156, виконати завдання с. 156
Іноземна мова
(англійська)
Великдень в Україні. Повторити слова впр.1 с.118.
Виконати в зошиті впр.4 с.119.

Математика

 

Тема. Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1.
Опрацювати матеріал підручника с. 198-203.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 201 – вивчити правило, завдання №  14 та 15,  завдання № 11 та 12  на високий рівень (за бажанням)
Тема. Порівняння дробів із чисельником 1
Опрацювати матеріал підручника с. 204-207.
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити правило с. 206, с. 207, завдання № 14, №15, №16,   завдання №10 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Знаходження частини від числа
Опрацювати матеріал підручника с. 208- 212.
Переглянути презентацію (у Viber)
Самостійна робота
Природознавство
Тема . Формування постави
Опрацювати матеріал підручника с. 147-149 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання   с. 148.
Виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути відео за посиланням
Виконувати вправи, що сприяють формуванню правильної постави
Травна  система.
Опрацювати матеріал підручника с. 149-150 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання   с. 150.
Переглянути  відео за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті
Я у світі
Україна – європейська держава.
Опрацювати матеріал підручника с. 142 – 145,  та виконати завдання
Переглянути  відео за посиланням
Музичне мистецтво
Варіаційна  форма в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко  на стор.102-104 за посиланням:
Прослухати і розучити українську народну пісню «Ой на горі жито»          за посиланням:   https://www.youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILs
Виконувати  караоке української  народної  пісні  «Ой на горі жито»        за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Образотворче мистецтво
Ознайомлення з роботою художників у театрі:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-28-hudoznik-u-teatri-49531.html
Трудове навчання
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття . Пришивання ґудзиків з чотирма отворами
Навчитися пришивати ґудзики з чотирма отворами
Основи здоров’я
Тема. Характер людини. Самооцінка характеру
Опрацювати матеріал підручника с. 118 – 123
Фізична культура
Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.
Виконувати стрибки зі скакалкою 2х50 р.
«Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.
Стрибок у довжину з місця.
Виконувати вправи ранкової гімнастики
Назва навчального предмета
1317.04.2020
Тема
Завдання

Українська мова

 

Тема. Вправи на розпізнавання часових форм дієслів, що означають завершену і незавершену дію
Опрацювати матеріал підручника с. 155 – 156, вправи  369, 370.
Вправа  371, виконати всі завдання вправи
Тема. Не з дієсловами.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 372-373), вивчити правило на с. 156
Переглянути презентацію за посиланням
З цієї презентації ОБОВ’ЯЗКОВО виконати завдання на слайді 3 та 4,  решту можна потренуватися  за власним вибором і бажанням
Вправа 374, за завданням вправи
Тема.  Не з дієсловами
Опрацювати матеріал підручника (вправи 375-376), повторити правило на с. 156
Вправу 376 бажано б записати під диктовку
Виконати  самостійну роботу (у Viber)
Літературне читання
Тема. Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький «Лелеки»
Прочитати  відомості про Ю. Збанацького с. 145 та оповідання  с.146 – 149, відповідати на запитання після тексту
Переглянути  презентація  (у Viber)
Виконати завдання в друкованому зошиті
Тема. Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький «Лелеки»
Прочитати  оповідання  с.146 – 149,  поділити текст на логічно завершені частини та скласти план
Виконати тестові завдання за посиланням
Переказувати оповідання за складеним планом
Тема. Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г Демченко «Лелеки»
Прочитати  оповідання  с.149 – 151,   виконати завдання  в друкованому зошиті, скласти розповідь  про те, як лелеки збиралися в далеку дорогу і яке лихо спіткало лелечу зграю.
Порівняти оповідання Ю. Збанацького та Г. Демченко про лелек. Пояснити, що спільного і що відмінного у поведінці птахів у цих творах
Робота з літературним твором. М. Андріанов «Дві хмаринки»
Прочитати твір, виконати завдання за змістом прочитаного
Твір і завдання будуть (у Viber)
Іноземна мова
(англійська)
Наші мрії. Повторити майбутній час дієслів. Ще раз переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та скласти усно 5 речень до малюнків впр.1 с.116.  
Виконати в зошиті впр.3 с.116-117.
Свята. Великдень. Ознайомитись з новими словами впр.1 с.118 та переписати їх у словник. Читати впр.2 с.118.
У Viber  будуть  ще файли
Правда чи неправда? Виконати усно впр.3 с.119.
Математика
Тема. Ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 188-190.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 190, завдання № 12, 13, 14,  завдання № 5 та 6  на високий рівень (за бажанням)
Тема. Перевірка ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 191-193.
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити правило с. 191, с. 193, завдання № 11, №12, №13,   завдання №10 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Вправи на ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 194-197.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 196-197,  завдання №13, 14, 15 , завдання № 12 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Вправи на ділення з остачею
Самостійна робота
Переглянути презентацію (у Viber)
Природознавство
Тема . Нервова система
Опрацювати матеріал підручника с. 143 ( два останні абзаци) та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання 4  с. 143.
Розглянути малюнок с. 143 та запам’ятати  з чого складається нервова система
Переглянути презентацію (у Viber)
Вивчити роль та будову нервової системи
Опорно-рухова система.
Опрацювати матеріал підручника с. 144-146 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання   с. 146.
Розглянути малюнок с. 145 та запам’ятати  з чого складається опорно- рухова система
Переглянути презентацію (у Viber)
Виконати завдання в друкованому зошиті
Я у світі
Практична робота. Розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки
Опрацювати матеріал підручника с. 135 – 141, виконати завдання с. 141
Музичне мистецтво
Форма рондо в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко    на стор.98-101 за посиланням:
Прослухати В.А. Моцарт  «Турецьке рондо»
за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4
Прослухати Б. Фільц «Весняне рондо» за посиланням:   https://mp3mn.com/?song=%D
Образотворче мистецтво
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок:
https://www.youtube.com/watch?v=hg4ie69edig
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Курочка Ряба»:
https://www.youtube.com/watch?v=LXbjQagAuE0
Трудове навчання
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент.  Декорування писанок.
Переглянути відео за посиланням
Інформатика
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Тема. Відпочинок на природі
Опрацювати матеріал підручника с. 108 – 112
Фізична культура
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.   
Виконувати стрибки зі скакалкою 2х50 р.
Переглянути відео за посиланням
«Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    
Виконувати вправи ранкової гімнастики
Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра.
Назва навчального предмета
0610.04.2020
Тема
Завдання

Українська мова

 

Тема. Розвиток зв’язного мовлення . Складання висловлювання про почитаний твір.
Опрацювати матеріал підручника с. 151, вправа 360
Переглянути презентацію (у Viber)
Вправа  358, виконати всі завдання вправи
Тема. Закріплення вивченого про часові форми дієслів.
 Опрацювати матеріал підручника (вправи 361-362), повторити правило на с. 149
Виконати тестові завдання(у Viber)
Вправа 363, за завданням вправи
Тема. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію
Опрацювати матеріал підручника (вправи 364-367), вивчити правило на с. 153
Переглянути презентацію (у Viber)
Літературне читання
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Шоколад боцмана»
Прочитати  оповідання  с.140 – 141, переказати,  виконати завдання в друкованому зошит, відповідати на запитання після тексту
Переглянути відео за посиланням
Придумати пригоди, які б могли статися з Яшкою та Машкою
Тема. Урок позакласного читання. Сучасна дитяча література. Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака»».
Прочитати твір на с. 88 – 91, дібрати 5 запитань за змістом
Переглянути відео за посиланням
Прочитати інші твори письменника
Тема. Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни»
Переглянути відео за посиланням
Прочитати  оповідання  с.143 – 145, знайти в тексті загадку,  виконати завдання в друкованому зошит, виконати на завдання після тексту
Виразно читати, виконати останнє завдання  до тексту на с. 145
Тема. Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни»
Переглянути презентацію (у Viber)
Прочитати  оповідання  с.143 – 145, скласти план,  переказати за планом.
Іноземна мова
(англійська)
Календар. Повторити впр.3 с.111. Повторити назви місяців- ще раз переглянути https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY
Виконати впр.3 с.113
У нас незабаром свято! Ознайомитись з майбутнім часом- переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та читати впр.1 с.114.
Читати та перекладати усно впр.3 с.111.

Математика

 

Тема. Залежність результатів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому.
Опрацювати матеріал підручника с. 162 – 165.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 169-173, повторити правила с. 169, 170, 172,  обчислити вирази № 8, розв’язати задачу №11, завдання № 4 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Творча робота над задачею
Опрацювати матеріал підручника с. 174-179.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 174-179, обчислити вирази № 6, розв’язати задачу №9, завдання № 7 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 180-183.
Переглянути презентацію (у Viber)
Переглянути відео за посиланням , починаючи з 17 хвилини
С. 180-183,  обчислити вирази № 14, розв’язати задачу №12, виконати завдання №13, , завдання № 11 на високий рівень (за бажанням)
Тема. Властивості остачі
Опрацювати матеріал підручника с. 184 – 187.
Виконати самостійну роботу
Переглянути презентацію (у Viber)
Природознавство
Тема. Заочна екскурсія на хлібзавод «Корисні бактерії»
Перегляньте он-лайн екскурсію на хлібозавод за посиланням:
Тема . Організм людини. Системи органів  тіла людини та їхнє значення для тіла людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 142-144., відповідати на запитання с. 143.
Переглянути відео за посиланням
Переглянути презентацію (у Viber)
Виконати завдання з теми в друкованому зошиті
Я у світі
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини
Опрацювати матеріал підручника с. 132-135
Переглянути відео за посиланням
Музичне мистецтво
Тричастинна форма музики (прод.)
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.95-97 за посиланням:
Прослухати М. Лисенко                     «Експромт  ля  мінор» за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=3fHIAiL24ek
 Ознайомитися та розучити пісню В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
Образотворче мистецтво
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок:
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Коза-Дереза»:  https://www.youtube.com/watch?v=XiFdCOPJRZ4
Трудове навчання
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент.  Писанка один із символів України. Декорування писанок. Виготовлення аплікації писанки-витинанки
Переглянути відео за посиланням
Інформатика
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
Основи здоров’я
Тема. Безпека надворі
Опрацювати матеріал підручника с. 104 – 107
Прочитай оповідання В. Драгунського «На садовій великий рух» с. 144- 148 у підручнику
Перегляньте навчальне відео за посиланням

Фізична культура

Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра.   
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.    Рухлива гра.  
Назва навчального предмета 30.03 – 03.04.2020
Тема Завдання
Українська мова
Тема. Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 344-349)
Переглянути презентацію (у Viber)
Вправа 347 (за завданням вправи)
Тема. Дієслова-синоніми. Редагування тексту
Опрацювати матеріал підручника с. 147- 148
Вправа 351, виконати всі завдання вправи та дібрати синоніми до виділеного слова
Тема. Змінювання дієслів за часами
Опрацювати матеріал підручника (вправи 353-355), вивчити правило на с. 149
Переглянути презентацію (у Viber)
Літературне читання
Тема. Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г.Тютюнник «Бушля»
Опрацювати с.134 –136, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
Переказувати близько до тексту оповідання, відповідати на запитання після тексту
Тема. Творчість Всеволода Нестайка. Дружба – це найцінніший скарб. В, Нестайко «Просто Олег друг»
Опрацювати с.136 –139, виконати завдання в друкованому зошиті, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
Навчитися виразно читати, переказувати.
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди.М. Трублаїні «Яшка» і «Машка».
Прочитати оповідання с.139 – 140, виконати завдання в друкованому зошиті, відповідати на запитання після тексту
Навчитися виразно читати, переказувати.
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Омар»
Прочитати оповідання с.140 – 141, переказати, виконати завдання в друкованому зошит, відповідати на запитання після тексту
Іноземна мова
(англійська)
Природа і навколишнє середовище. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=D1ZvQSbVm10 Вивчити слова впр.1 с.108: weather-погода; shine-сяяти; stay-залишатись. Читати впр.1 с.108.
Виконати впр.3 с.109- усно.
Яка сьогодні погода? Пори року. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY та вивчити назви місяців.
Читати впр.3 с.111 та знайти переклад виділених слів у словнику
Математика
Тема. Ділення круглого числа на кругле виду 420:20. Задачі на подвійне зведення до одиниці
Опрацювати матеріал підручника с. 156 – 159.
Переглянути презентацію (уViber)
С. 159, завдання 10, 11
Тема. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі
Опрацювати матеріал підручника с. 160 – 162.
Переглянути презентацію (у Viber)
С.162, завдання 8, 9
Тема. Ділення виду 51 : 17 способом підбору
Опрацювати матеріал підручника с. 162 – 165.
Переглянути презентацію (у Viber)
С. 165, Завдання 9, 10
Тема. Вирази виду 64 : 16. Спосіб послідовного ділення
Опрацювати матеріал підручника с. 166 – 168.
Переглянути презентацію (у Viber)
Логіка
Задачі, які розв’язуються методом вилучення та методом припущення
Нові задачі, які розв’язуються методом вилучення
Природознавство
Тема. Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України
Опрацювати матеріал підручника с. 129 – 134
Переглянути відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
Виконати завдання в друкованому зошиті до теми
Тема. Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади
Опрацювати матеріал підручника с. 134 – 141.
Переглянути презентацію (у Viber)
Опрацювати матеріал підручника с. 134 – 141, виконати звдання в друкованому зошиті
Виконати самостійну роботу
Я у світі
Тема. Якими правами я наділений , як громадянин України
Опрацювати матеріал підручника с. 127 – 131.
Переглянути презентацію (у Viber)
Музичне мистецтво
Тричастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.92-94 за посиланням:
Прослухати «Танець Анітри» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням:
Ознайомитися та розучити українську народну пісню  «Соловеєчку, сватку, сватку» за  посиланням
пальчикова гра-пісня за посиланням:
За бажанням виконувати без музичного супроводу (акапела),  українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку»
Образотворче мистецтво
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок.
Ознайомитися: https://www.slideshare.net/andylevkovich/ss-46112270
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Івасик-Телесик»:
Трудове навчання
Самообслуговування . Одяг і взуття.Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками . Послідовність оздоблення виробів ґудзиками. Практична робота. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-M8WQH1uBz0
nа презентацію (буде у Viber)
Інформатика
Середовище створення презентацій
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Тема. Безпека на дорогах. Залізничний переїзд. Дорожні знаки.
Опрацювати матеріал підручника с. 96 – 103 (Разом з батьками)
Перегляньте навчальне відео за посиланням
Фізична культура
«Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    
https://nastanova.com/zdorovya/yak-sxudnuti/texnika-chovnikovogo-bigu-pravilno-i-shvidko-bizhimo-chovnik.html
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».   
Переглянути конспект, виконати спеціальні стрибкові вправи https://drive.google.com/open?id=1UvQh2j_rRLYjPsSVZZrLlohQ7B5I1zim
Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    
Назва навчального предмета 23-27.03.2020
Тема Завдання
Українська мова


Розвиток зв’язного мовлення . Написання переказу «Перемога»
(презентація  буде у Viber)
Вправа 333
Дієслово як частина мови
Опрацювати матеріал підручника на  c. 140 – 142 (за завданням вправ), вивчити правило
Переглянути відео за посиланням
та презентацію ( буде у Viber)
Вправа 339
Зв’язок дієслова з іменником
Опрацювати матеріал підручника на  c. 142 – 143 (за завданням вправ 340 –342),
Літературне читання
Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив
Опрацювати с.129 –131,
Переглянути презентацію за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті
Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив». За Ю. Дмитрієвим. Порівняння творів
Виконати завдання в друкованому зошиті
Позакласне читання Хрестоматія сучасної дитячої літератур. Опрацювати с. 80- 87, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eolc4fRhsE0
Навчитися виразно читати вірш, що найбільше сподобався
Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко. «Хто це такий?», «І трапиться ж таке…» Виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
Іноземна мова
(англійська)
Як ти провів вчорашній день? Читати впр.1 с.101 та знайти переклад дієслів на с.174-175, виписати дієслова вправи у словник.
Відповісти на запитання впр.4 с.105 усно.
Що я робив з родиною на вихідні. Поставити дієслова в минулий час, впр.1, с.106-усно.
Виконати впр.2, с.106-107.
Математика
Ділення суми на число.
Опрацювати матеріал підручника с. 143 – 145.
Переглянути навчальне відео за посиланням
Повторити правило с. 144, розв’язати задачу №8 записавши умову табличкою. Задача на спільну роботу, (див. урок №102), порівняти вирази № 9 на с.146
Ділення виду 39:3, 63:3, 396:3
Опрацювати матеріал підручника с. 146 – 149.
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити правило с. 147, порівняти вирази №9, розв’язати задачу №10, записавши умову табличкою
Ділення виду 42:3, 112:7
Опрацювати матеріал підручника с. 149 – 152.
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити правило с. 150, обчислити вирази №14, розв’язати задачу №13, записавши умову табличкою. Задача на спільну роботу, (див. урок №102)
Вправи і задачі на вивчені випадки множення та ділення
Опрацювати матеріал підручника с. 153 – 155.
Переглянути презентацію (у Viber)
Природознавство
Гриби – живі організми. Будова грибів. Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів для природи
Опрацювати матеріал підручника с. 121 – 125
Переглянути відео за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті (Тема «Гриби)
Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людей.
Опрацювати матеріал підручника с. 126 – 129
Переглянути відео за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті (Тема «Бактерії і віруси»
Я у світі
Славетні українці
Опрацювати матеріал с.117 — 124.
Переглянути презентацію за посиланням
Музичне мистецтво
Двочастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.89-90 за посиланням:
Прослухати «Пісня Сольвейг» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
Дати усні відповіді  на запитання на стор.90
Розучити   французьку народну пісню  «Пісня пастушка» за  посиланням
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка»  за посиланням
Образотворче мистецтво
Побутові теми у творах мистецтва.
 http://bibliograph.com.ua/slovarZhivopis/96.htm
Намалювати композицію на побутову тематику « Події мого життя».
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1879
http://familytimes.com.ua/rodyna-i-rid
Трудове навчання
26.03 Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок для сервірування столу.
Матеріал підручника с 99 – 106
Підручник за посиланням
Інформатика
Доповідач та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»».
Перегляньте навчальне відео за посиланням
Фізична культура
«Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця.  Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/wUeHKQFUh2o
Виконувати стрибкові вправи.
«Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням
Виконувати стрибки зі скакалкою 2х50 р.
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.    Рухлива гра «Переправа через річку».  
Назва навчального предмета 12 – 13.03.2020
Тема Завдання
Українська мова
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
Опрацювати матеріал підручника с. 137 – 138 (усно)
Вправа 331 (письмово, за бажанням)
Літературне читання
Творчість Миколи Вінграновського. Коли твір відкриває свої таємниці. М. Вінграновський «Грім» (напам’ять)
Опрацювати матеріал підручника с. 127 – 128
Подивитися відео за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням
Математика
Задача на спільну роботу та обернена до неї
  1. Опрацювати завдання підручника № 3, 4, 5 на с. 140 – 141

*Задача № 6 (за бажанням, на високий рівень)

Природознавство
Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких
Опрацювати матеріал підручника с. 118 – 120
Переглянути презентацію за посиланням
Виконати тестові завдання
Я у світі
Природні скарби України.
Опрацювати статтю підручника
С. 114 – 115.
Переглянути презентацію за посиланням
Образотворче мистецтво Відтворення з натури або за уявою композиції з неживих предметів. Намалювати пасхальний натюрморт

Поетапне виконання пасхального натюрморту
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2O6_91gypk4&feature=emb_rel_end

Трудове навчання
Бісероплетіння . Виготовлення ланцюжка «кільця» з бісеру
Переглянути презентацію за посиланням
Переглянути відео за посиланням
Фізична культура
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами.
Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs