25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Предмет
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Типи текстів.
Переглянути відео:
|
Скласти текст-опис домашньої тварини
|
Будова тексту.
Перегляд навчального відео за посиланням:
|
Друкований зошит. С.63
|
|
Будова тексту. Григорій Фалькович
«Кіт з котами про котів»
Переглянути відео за посиланням
Підручник с.95, виразно читати, дати відповідь в кінці тексту.
|
Друкований зошит. С.64, впр.1( усно), впр.2 (письмово)
|
|
Робота з дитячою книжкою. Від щирого слова і світ радіє. Н. Красоткіна «Чарівні слова»
Перегляд презентації :
|
Дібрати прислів’я про добро.
|
|
Підсумковий урок за рік.
Переглянути завдання:
|
||
Англійська мова
|
Діагностична робота з англійської мови по
темам «Дієслово can, can't», « Тварини».
|
Виконати
Діагностич-
ну роботу.
|
Повторення. Проектна робота.
Читаємо слова впр.2, с.136
|
Створити проект
впр.3, с.136
|
|
Підсумковий урок з теми «Наш світ».
|
||
Математика
|
Маса. Центнер.
Перегляд навчального відео за посиланням:
|
Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
Розмін, лічба, підбір грошей.
Переглянути презентацію, виконати завдання:
|
Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
|
Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік.
Переглянути завдання:
|
||
Я досліджую світ
|
Що я святкую влітку? Я описую природні явища.
Перегляд відео за посиланням
Опрацювати підручник на с. 94
|
Друкований зошит с.63, завдання 2
|
Факти і думки. Червона книга України.
Переглянути презентацію:
Опрацювати підручник на с. 92
|
Знайти інформацію про жука-оленя
|
|
Червона книга України.
Переглянути навчальне відео за посиланням
|
З додатко-
вих джерел знайти інфор
мацію про зникаючих тварин чи рослин України
|
|
Я створюю святкову листівку.
Переглянути відео за посиланням:
|
Друкований зошит с. 64
|
|
Підсумок за рік.
Переглянути відео за посиланням:
|
||
«Інформати-
ка (у курсі «Я дослі-
джую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Я досліджую властивості об’єктів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію
Виконати завдання:
|
|
Образотвор-
че мистецтво
|
Нас зустрічає літо.
Опрацювати с.142-143:
|
Створити графічні фантазії (див. с.143 підручника).
|
Музичне мистецтво
|
Підсумковий урок
Ознайомитися стор. 140-141 он-лайн
підручника Кізілова, Шулько Мистецтво
2 клас за посиланням:
Узагальнення і систематизація знань за
рік. Виконання музичних творів.
|
|
Фізична культура
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети.. Переглянути відео за посиланням:
|
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Різновиди «човникового» бігу 4×9 м. 5.Естафети. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=H3CJLFUugD4
|
||
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
Предмет
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.90, впр.4
|
Діагностична робота
Завдання будуть надіслані у Viber
|
||
Поняття про текст
Переглянути навчальне відео:
|
Підручник с.91, впр. 3
|
|
Типи текстів
Переглянути навчальне відео:
|
Друк. зош. с.61- 62, впр.1
|
|
Будова тексту. Всеволод Нестайко « Дивовижні пригоди в лісовій школі»
Підручник с.93-95, виразно прочитати, переказати близько до тексту
|
||
Англійська мова
|
Чи люблять зебри фрукти? Впр.3, с.134 – подивитися на малюнки та назвати тварин.
|
Виконати письмово впр.1, с.94 – Р.З.
|
Ми – творчі. Створення проекту. Повторюємо пори року.
|
Намалювати улюблену пору року і підписати
|
|
Час пограти. С.136 – подивитися на малюнки та назвати, що там зображено?
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 8 і 9. Таблиця ділення на 8 і 9
Переглянути відео за посиланням:
|
Підручник с.21,№ 7,№ 8.
|
Множення і ділення на 1. Множення на 0. Множення і ділення на 10
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.219, № 9.
|
|
Коло і круг
Відеоурок за посиланням:
Підручник на с. 221-223
|
||
Я досліджую світ
|
Я досліджую рослини влітку
Переглянути навчальне відео:
Підручник с.90
|
|
Я досліджую тварин улітку
Переглянути навчальне відео:
Підручник с. 91
|
||
Діагностична робота
Завдання будуть надіслані у Viber
|
||
Я досліджую тварин улітку. Я читаю науково-популярний текст
Переглянути навчальне відео:
Підручник с.92
|
||
«Звичайні » винаходи на канікулах
Переглянути навчальне відео:
Підручник с.93
|
||
«Інформати-
ка (у курсі «Я дослі-
джую світ)»
|
Інструктаж з ТБ.
Скретч-проєкти.
Переглянути відео за посиланням:
|
|
Музичне мистецтво
|
Відпочинок на природі.
Ознайомитися стор. 132-133 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням:
Прослухати Ф. Мендельсон «Мисливська пісня» з альбому «Пісні без слів»
за посиланням:
Прослухати та розучити пісню
М. Старокадомського «Любитель-рибалка»
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NY-8zoCBOuU
|
|
Фізична культура
|
Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Естафети.
|
|
«Човниковий» біг 4×9 м. Естафети.
|
||
Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #1 . Розминка / СК “Пума-Юніор
|
||
Образотвор-
че мистецтво
|
Тема 33. «Відпочинок на природі».
Опрацювати с.134-135. Тема 34. «Назустріч літу». Опрацювати с.138-139: https://pick.net.ua/uk/2-class/2500-mystetstvo |
Виліпити підводний човен або виконанати кораблик у техніці аплікації.
Див. с.135; 139 підручника або орієнтовний зразок до практичного завдання: https://www.youtube.com/watch?v=mCERm5jiAlA |
Предмет
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Робота з дитячою книжкою. Енциклопедії для дітей
Дистанційний урок за посиланням:
|
Оформити карту вражень
|
Зв’язок слів у реченні
Дистанційний урок за посиланням:
Підручник с.85, впр.3
|
Друк.зошит с.53,впр.2,
с.54,впр.4
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Афіша
Відеоурок за посиланням:
|
Створити власну афішу до улюбленої казки
|
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. Час і місце подій. Анатолій Григорук «Довгожданий лист»
Переглянути відео
Підручник с.86, впр.1, 2 (усно)
Підручник с.87-88, виконати завдання в кінці тексту
|
||
Англійська мова
|
Мій візит на ферму. Які тварини живуть на фермі.
Переглянути відео:
|
Повторити назви тварин, намалювати улюблену тварину, що живе на фермі.
|
У зоопарку. Тварини у зоопарку.
Переглянути відео:
|
Прочитати впр.2, с.133
|
|
Я був у зоопарку. Повторити назви тварин у зоопарку.
Переглянути відео:
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.211,
№ 6, 7(2)
|
Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7. Кратне порівняння чисел
Переглянути навчальне відео:
Підручник с.212-214
|
||
Я досліджую світ
|
Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля. Я досліджую медіа
Переглянути навчальне відео:
Опрацювати підручник на с.84
|
Друк. зошит с.57
завдання 1,2
|
Діти планети Земля. Я досліджую медіа
Переглянути навчальне відео:
Опрацювати підручник на с.85
|
Підручник с.85, завдання 2
|
|
Я піклуюсь про свою планету. Я досліджую медіа
Переглянути навчальне відео:
Опрацювати підручник на с.86-87
|
Друк. зошит с.58
завдання 2
|
|
Я піклуюсь про свою планету.
Переглянути навчальне відео:
Друкований зошит с.59-виконати завдання
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч-проекти
Переглянути презентацію
Переглянути та ознайомитись з посиланнями:
|
|
Образотворче мистецтво
|
Відпочинок на природі.
Опрацювати с.134-135:
|
Виліпити підводний човен.
Див. с.135
підручника
|
Музичне мистецтво
|
Вишивка
Ознайомитися стор. 128-129 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1311-mistectvo-kizilova-2-klas.html
Розспівка за посиланням:
Музична рухлива гра «Голка, нитка, вузлик» за посиланням:
Прослухати Віночок українських народних мелодій у виконанні оркестру народних інструментів за посиланням:
Розучити пісню А. Олєйнікової «Рушничок» за посиланням:
|
|
Фізична культура
|
1.Організовуючі вправи.2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети.
Переглянути відео за посиланням:
|
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Біг почергово з ходьбою до 1000 м. 5.Естафети.
Переглянути відео за посиланням:
|
Предмет
|
04 – 08.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Спонукальні окличні речення. Спілкування і Інтернет
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с. 81, впр. 3
|
Головні слова в реченні
Переглянути навчальне відео:
|
Підручник с.82, впр. 3
|
|
Поширення речень
Підручник с.83; друк. зош. с.52, впр.1
|
Підручник с.83, впр. 3( завдання на вибір)
|
|
Діагностична робота. Слова – назви дій
|
||
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу смс-повідомлення
Переглянути навчальне відео:
|
||
Англійська мова
|
Наскільки довгий в нього хвіст? Опис домашньої тваринки. Читати діалог впр.1, с.129
|
Виконати письмово впр.3, с.90 – Р.З.
|
Їдьмо на ферму. Тварини на фермі.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM
|
Читати впр.1,с.131
|
|
Хто живе на фермі? Повторення назв тварин. Впр.2, с.131 – прочитати і показати тварин на малюнку.
|
||
Математика
|
Зменшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах без дужок і з дужками
Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RsTH_PNnGxU
|
Підручник с. 206, № 5, №6
|
Діагностична робота. Таблиці множення і ділення
|
||
Знаходження невідомого діленого і дільника. Розв’язування задач
Переглянути навчальне відео:
Підручник с. 207
|
||
Я досліджую світ
|
Пори року. Календар. Планую свято
Переглянути навчальне відео:
|
Вивчити назви місяців
|
Пори року. Календар
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош.с. 55, завд.2
|
|
Горизонт
Переглянути презентацію за посиланням:
|
Друк.зош. с.56, завд.1
|
|
Діагностична робота. Я досліджую природне довкілля навесні
|
||
Горизонт. Створюю відеопривітання
Підручник с. 83, завд.1,2.
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ.
Скретч-проєкти.
Переглянути відео за посиланням:
1. Опрацювати с. 44 у друкованому зошиті
|
|
Музичне мистецтво
|
Казка у ляльковому театрі.
Ознайомитися стор. 124-125 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням:
Казка «Колосок»
Домашній ляльковий театр за посиланням:
Прослухати Е. Гріг «У печері гірського короля» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cqTw5vQvtu4
Ознайомитися та розучити пісню Ю. Воронюк «У казковому лісі» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XOepbyGq2EE
|
|
Фізична культура
|
Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч середньому».
|
|
Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи. Рухлива гра «Влучно в ціль».
|
||
Вправи з м’ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухлива гра «Найкраща пара».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #2. Веселі вправи / СК “Пума-Юніор”
|
||
Образотворче мистецтво
|
Створити схему вишивки по клітинках.
Див. с.131підручника та орієнтовні зразки до практичного завдання: https://yandex.com/collections/card/5a9cfe1ad7f77d3c26d3c502/ http://goodhouse.com.ua/poradi/14087-yak-navchitisya-malyuvati-po-klitinam-dlya-pochatkivciv-i-ditej-yak-malyuvati-po-klitinkax-u-zoshiti-malenki-legki-i-prosti-malyunki-poetapno-i-krasivo-sxemi.html |
Предмет
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Питальні речення. Факти і думки.
Переглянути відео урок за посиланням: https://youtu.be/XzwFrp1eawU
Підручник с.76, впр.1 ( усно)
|
Друк. зош.
с. 43, впр.2,3
|
Питальні речення. Діалог.
Переглянути навчальне відео за посиланням: https://youtu.be/hfBQNL7v0fI
Підручник с. 78-виразно читати вірш, дати відповіді на запитання.
|
Друк. зош.
с. 45-46, впр.1,2
|
|
Питальні речення. Вірш. Виразність. Галина Малик «Дивний звір»
Переглянути презентацію:
Підручник с. 77-виразно читати текст, дати відповіді на запитання в кінці тексту.
|
Друк. зош.
с. 41, впр. 1
|
|
Спонукальні речення. Пісні-заклички
Переглянути навчальне відео за посиланням:
Підручник с.79, впр.1,2 (письмово), с.80, впр.5(усно)
|
||
Англійська мова
|
Яка домашня тваринка в тебе є? Повторення
слів по темі «Тварини».
Читати впр.4, с.128.
Переглянути відео:
|
Виконати
письмово в
Р.З. впр.3,
с.89
|
Моя улюблена домашня тваринка. Намалювати домашню тваринку і описати.
|
||
Математика
|
Розкладання числа на множники. Задача на різницеве порівняння двох добутків.
Переглянути навчального відео за посиланням:
Підручник с.196,№ 2 (усно)
С.197, № 4,5 (письмово)
|
Підручник
с.197, № 6
|
Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. Назви компонентів дії ділення.
Переглянути урок за посиланням: https://youtu.be/-aiz_npbdvo
Підручник с.199 №2( усно). № 3 (письмово)
С.203 №6
|
Підручник
с.200, № 8
|
|
Я досліджую світ
|
Весняні свята. День матері. День пам’яті і примирення. Світлина як джерело інформації.
Переглянути презентацію:
Підручник с.75,завдання 2,3
Друк. зошит с.50, завдання 1.
|
Підручник
с. 75, завд. 1
|
Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце
Переглянути навчальне відео за посиланням:
Підручник с.76,завдання 2,3
|
Друк. зошит с.52, завд.1,2
|
|
Я досліджую чому змінюється день і ніч. Я читаю графічні тексти та представляю інформацію графічно.
Переглянути навчальне відео за посиланням:
Підручник с.78,завдання 2
|
Друк. зошит с.53, завд.1,2
|
|
Я досліджую чому змінюються пори року. Переглянути навчальне відео за посиланням:
Підручник с.79- опрацювати матеріал
|
||
«Інформати–
ка (у курсі «Я дослі–
джую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч. Скрипти. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Sz9eQFbLdmk Виконати завдання: https://scratch.mit.edu/projects/963119/
|
|
Музичне мистецтво
|
Мамине свято
Ознайомитися стор. 120-121 он-лайн
підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням:
Прослухайте ансамбль сопілкарів за посиланням:
Розучити пісню В. Верменича «Вишиванка»
за посиланням:
|
|
Фізична культура
|
Метання малого м’яча в щит 1х1 з відстані 10м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «Гонка мячів». Переглянути відео за посиланням:
|
|
Метання малого м’яча в горизонтальну ціль шириною 2м з відстані 6-8м. Рухлива гра «М’яч сусідові».
Переглянути відео за посиланням:
|
||
Образотворче мистецтво
|
«Казка у ляльковому театрі»
Опрацювати с.126-127:
|
Створити героїв казки
на паличках для морози-
ва, с.127.
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Розповідні речення
Переглянути відео урок за посиланням:
|
Підручник с.73,впр.4
|
Розповідні речення. Дмитро Кузьменко «Загадкова історія»
Переглянути навчальне відео за посиланням:
Підручник с. 73 -74, впр.1 ( усно)
|
Друк. зош.
с. 40, впр.1,2
|
|
Питальні речення
Відеоурок за посиланням:
Підручник с. 75, впр. 1, 2, 3, 4 (усно)
|
Друк.зош.
с. 41, впр. 1
|
|
Робота з дитячою книжкою
Прослухати аудіоказку за посиланням
|
||
Англійська мова
|
Яскрава осінь. Нові слова по темі. Читати діалог впр.1, с.125. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2iT8_SYu6SI&t=30s
|
Скласти слова і прочитати впр.2, с.125
|
Улюблена пора року. Повторюємо слова впр.5, с.126. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=rlkuJRe-X8M
|
Читати
впр.4, с.122
|
|
Тварини. Домашні улюбленці. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 4
Переглянути навчального відео за посиланням:
|
Підручник
с.192, № 6
|
Таблиця множення числа 5
Переглянути урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c
|
||
Я досліджую світ
|
Я досліджую птахів навесні
Переглянути навчальне відео за посиланням:
|
Підручник
с. 71, завд. 5
|
Я досліджую звірів навесні
Переглянути навчальне відео за посиланням:
|
Підручник на с. 72, завд. 1
|
|
Що роблять люди навесні? Я читаю довідникову літературу
Переглянути навчальне відео за посиланням
|
Підручник на с. 73, завд.2
|
|
«Звичайні » винаходи на прогулянці
Переглянути пізнавальне відео за посиланням:
|
||
«Інформати-
ка (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ.
Скретч. Тло сцени.
Переглянути відео за посиланням:
1. Опрацювати с. 42 – 43 у друкованому зошиті
|
|
Музичне мистецтво
|
Гончарство
Переглянути відеоматеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=llDBn7jEQaM
Прослухати В.А. Моцарт «Турецький марш» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4;
А. Олейнікова Пиріжки-рогалики
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-a1lMyQLnrI
|
|
Фізична культура
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки зі скакалкою.Рухливі ігри «Грибок», «Вовк у канаві».
|
|
Стрибки зі скакалкою: стрибки через скакалку, яка обертається, вперед. Рухливі ігри «Через купини та пеньки», «Зайці в городі».
|
||
Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг. Стрибки у довжину: стрибки у довжину із присіду в присід. Рухливі ігри «Вовк у канаві».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Робота з дитячою книжкою
Переглянути відео:
|
Заповнити карту вражень
|
Службові слова,чи слова помічники. Жіль Тібо «Поквапся, Ніколасе»
Перегляд навчального відео за посиланням:
Підручник с.67-68, вправа 1, 2 ( усно),
С.69-записати справи, які ви робите кожного дня тижня.
|
Друкований зошит. С.36, впр.1,2
|
|
Поняття про речення
Переглянути відео за посиланням
Підручник с.70, вправа 1, 2 ( усно)
Друкований зошит. С.38, впр.3
|
Підручник с.70, вправа 4
|
|
Види речень
Перегляд навчального відео за посиланням:
Підручник с.70, вправа 1, 2 ( усно)
|
Друкований зошит. С.39, впр.1
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Запрошення
Переглянути презентацію за посиланням
Підручник с.69, опрацювати матеріал і написати запрошення за зразком
|
||
Англійська мова
|
Зимові розваги. Що я можу робити взимку? Повторення вивчених слів впр.3, с.120 – усно назвати, що роблять діти.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Z75Hsp-2zaw
|
Читати впр.4, с.120
|
Прохолодна весна. Ознайомлення з новими словами. Читаємо діалог впр.1,с.121. Переглянути відео:
|
Повторити слова по відео.
Читати впр.4, с.122
|
|
Спекотне літо. Нові слова по темі «Літо».
Читаємо діалог впр.1, с.123. Переглянути відео:
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 2. Порядок дій
Перегляд навчального відео за посиланням:
Підручник с.181,завдання 3,4,5 ( усно),
с.182, №7(письмово)
|
Підручник с.183, №6-розв’язати задачу
|
Збільшення числа в кілька разів. Порядок дій у випадку кількох множників
Переглянути урок за посиланням:
Підручник с.185,завдання 4,5 ( усно),вивчити правило.
Підручник с.186,№ 6,8 (письмово)
|
Підручник с.183, №9-скласти і обчислити вирази
|
|
Таблиця множення числа 3. Розкладання числа на множники. Поняття «удвічі», «утричі»
Перегляд відео за посиланням:
Підручник с.188,№ 2,7 (письмово)
|
||
Я досліджую світ
|
Видатні люди України. Світлина як джерело інформації
Перегляд відео за посиланням
Опрацювати підручник на с.63-64
|
Друкований зошит с.40,
завдання 2-написати, про що мрієш ти
|
Природа мого рідного міста
Переглянути відео «Моє рідне місто»
Опрацювати підручник на с.65
|
Друкований зошит с.41-обвести на карті Украї-
ни місце, де ти живеш
|
|
Я досліджую рослини навесні.
Переглянути навчальне відео за посиланням
Опрацювати підручник на с.68
|
Друкований зошит с.44, завдання 2 (усно)
|
|
Я досліджую комах навесні. Я описую явища природи.
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=D51tP7boOeg&fbclid=app=desktop
Друкований зошит с.45, завдання 1,2 (усно)
|
Підручник с.69, завдання 2
|
|
Я досліджую птахів навесні
Перегляд навчального відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XlPADZSWtqY&fbclid=IwAR16bnwRW=desktop
Опрацювати підручник на с.70-71
|
||
«Інформати-
ка (у курсі «Я дослі-
джую світ)»
|
Інструктаж з ТБ.
Скретч. Спрайти.
Переглянути відео за посиланням:
Опрацювати с. 40 – 41 у друкованому зошиті
|
|
Образотвор-
че мистецтво
|
Гончарство.
Опрацювати с. 118-119:
|
Зобразити глечик (див. с. 119 підручника):
|
Музичне мистецтво
|
Добридень, Великдень!
Вправа-гра: «Мишки на Великдень
пасочки місили» за посиланням:
Переглянути гру-гаївку
«Кривий танець» за посиланням:
Прослухати п’су М. Шух «Весняні
передзвони» за посиланням:
Ознайомитися і розучити пісню
В. Кукоби «Крашанка» за посиланням:
|
Поцікався в рідних, які
великодні традиції
поширені у твоєму краї?
|
Фізична культура
|
Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Стрибки зі
скакалкою. Рухливі ігри «Грибок», «Вовк у
канаві».
|
|
Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри «Через
купини та пеньки», «Зайці в городі».
|
||
Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Стрибки зі
скакалкою. Рухливі ігри «Вовк у канаві»,
«Грибок».
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Робота з дитячою книжкою
|
Заповнити карту вражень
|
Слова – назви дій. Скоромовка
Підручник с.61, вправа 1, 2 ( усно)
Друкований зошит. С.33, впр.1
|
Підручник с.61, впр.3 (письмово, за зразком)
|
|
Опис предмета
Переглянути відео урок за посиланням
Підручник с.46, виконати завдання усно
|
Опиши птаха за опорною таблицею на
с. 46
|
|
Уживання слів – назв дій. Ліна Костенко «Соловейко застудився». Тарас Шевченко
« Встала весна»
1.Повторити матеріал про дієслово за посиланням
Підручник с.62, впр.2,4 (усно)
Друкований зошит. с.34, впр.1
|
Вивчити напам’ять
вірш
« Встала весна»
|
|
Слова- помічники. Олесь Орач «Хто де живе?»
Підручник с.65, вправа. 1, 2 ( усно)
Друкований зошит с.35, впр.1
|
||
Іноземна мова
|
Я та моя родина. Повторення. Повторюємо слова з теми «Частини тіла», «Одяг».
Наш світ. Пори року. Уведення нових лексичних одиниць. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=_6cG913j6kc
Щаслива зима. Вчимо нові слова по темі «Зима». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ODsirjqEuzQ
|
Повторити вивчені слова з даних тем.
Р.З.(друкований)
впр.1,с.76
Читати діалог впр.1, с.119
Р.З. впр.1, с.85
|
Математика
|
Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною. Переглянути урок, виконати завдання https://youtu.be/4WFmWy09I2o
Опрацювати підручник на с. 174 – 175, № 7,№8 ( усно)
|
Підручник на с.175, № 9, розв’язати задачі
|
Дія множення. Заміна додавання множенням і множення – додаванням
Переглянути відео урок за посиланням:
Опрацювати матеріал підручника на с.176-177.
|
Підручник на с. 178, № 7, порівняти вирази
|
|
Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення
Перегляд навчального відео за посиланням:
Підручник с.178-179, скласти і розв’язати усно задачі за малюнками
|
||
Я досліджую світ
|
Я читаю інформаційні тексти (інструкції та схеми)
Підручник с.56, завдання 3
|
Скласти три запитання за змістом твору
|
Я у ботанічному саду
Переглянути навчального відео за посиланням:
|
Скласти список рослин, які б хотіли побачити в природі
|
|
Я у зоопарку
Опрацювати підручник с.58
Переглянути навчального відео за посиланням:
|
Підручник на с.58, завд.2
|
|
Професії людей мого рідного краю
Переглянути навчального відео за посиланням:
|
Намалювати малюнок
« Моя майбутня професія »
|
|
Світлина як джерело інформації
Опрацювати підручник на с. 59, завд.2 ( усно)
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Комп’ютер як виконавець.Скретч.
Переглянути презентацію
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-informatika-2-klas-komandi-i-vikonavci-136849.html
1. Опрацювати с. 39 – 40 у друкованому зошиті
Цікаві завдання для учнів 2 класу можна знайти за цим посиланням. https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-klas2/
|
|
Образотворче мистецтво
|
Створити великоднє яєчко в техніці мозаїки: с.115
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-mistectvo-kizilova-2019.pdf |
|
Музичне мистецтво
|
Квітникарство.
Вправа: «Вивчаємо довгі та короткі ноти» посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=R40gSRzRBGE
Переглянути фрагмент з балету «Лускунчик» П.І. Чайковського, «Вальс квітів» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zhIEVX3KzPY
Ознайомитися і розучити пісню Г. Азаматової «Я люблю у лузі квіти» за посиланням:
|
Пригадай, що таке балет?
Розкажи про свої враження від музики балету членам своєї родини.
|
Фізична культура
|
Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Стрибки в глибину із м’яким приземленням.
Стрибки в глибину: зіскок із гімнастичної лави вигнувшись.
Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ
(Дітям про спорт. Олімпійські ігри)
|
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Однина і множина
1.Підручник с.55,вправа 1-скласти і записати речення за малюнком, підкреслити слова-назви дій
2. Перегляньте навчальне відео
3.Підручник С.55, вправа 2 (усно)
|
Друкований зошит: с.31, вправи 1, 2
|
Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі
1. Перегляньте навчальне відео
2.Підручник с.56-57, виразно читати, виконати завдання в кінці тексту.
3.Друкований зошит с.32, вправа 1-утворити і записати пари слів
|
С.56-57 (підручник)
Виразно читати текст,
написати,що ти любиш робити
|
|
Оповідання. Заголовок. Оповідання Дженіфер Мур- Молінос «Я все зможу»
1. Перегляньте навчальне відео
1.Підручник с.58-59, виразно читати, виконати завдання в кінці тексту.
2.Друкований зошит с.32, вправа 1 (усно). Вправи 2,3 -письмово
|
С.58-59
(підручник)
Виразно читати текст
Друкований зошит: с.32, вправи 4
|
|
Слова-назви дій. Григорій Фалькович «Приємна зустріч»
1. Перегляньте навчальне відео
2.Підручник с.60, виразно читати вірш, знайти риму, виконати завдання в кінці тесту
3. Підручник с.60, вправи 2,4
|
Описати свій ранок користую-
чись словами-назвами дій
|
|
Слова-назви дій. Скоромовка.
1.Підручник с.61, вивчити скоромовку
2. Підручник с.61,вправа 1,3 (письмово),вправа 4 (усно)
|
||
Іноземна мова |
Знайдіть мою кепку. Зовнішній вигляд мого друга. Повторення назв одягу. Створення проектів. Читання впр.5, с.114. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=5e3kVR3wSSM&t=28s
|
Підготувати проект впр.6, с.114 – намалювати друга і описати у що він/ вона одягнений/одягнена
|
Ми – творчі. Вчимося моделювати одяг. Повторення вивченої лексики з теми «Одяг». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=py2IX0zTXiA
|
Підготувати проект «Одягни ляльку» с.115
|
|
Час історій. Час пограти. Відповідаємо на питання .117. Знаходимо та повторюємо слова впр.3,с.118
|
||
Математика |
Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю. Визначення кількості днів події.
1.Переглянути урок, виконати завдання
2. Підручник с.165,№ 1-обчислити вирази, № 4,5 (усно)
|
Підручник с.166,№ 2-обчислити вирази
|
Календар. знаходження даних за календарем. Розв`язування задач.
1. Переглянути урок, виконати завдання https://youtu.be/mBDU8UwJdpM
2. Підручник с.167,№ 1,2(усно), №3 – обчислити вирази
|
Підручник с.167,№ 6 (усно)
|
|
Тривалість доби. Орієнтування за годинником.
1. Переглянути урок, виконати завдання https://youtu.be/7IHm5rq5QnA
2. Підручник с.169 – переглянути довідничок, завдання №2,3 (усно)
3. Підручник с.171 № 6
|
Підручник с.172,№ 10, 11 (усно)
|
|
Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною.
1. Переглянути урок, виконати завдання https://youtu.be/4WFmWy09I2o
2. Підручник с.173 – переглянути довідничок, завдання №1,2 (усно)
3. Підручник с.175 №9- обчислити вирази
|
||
Я досліджую світ |
Рослинні символи України
1.Перегляньте навчальне відео
2.Назви рослинні символи України, які запам’ятали
|
Намалювати вінок або один з рослинних символів України
|
Я читаю казки про рослинні символи України
1.Переглянути відео за посиланням:
2.Переглянь мультфільми про рослинні символи України та розкажи, те що запам’ятали своїм батькам
|
Знайди і прочитай казку про рослинні символи України
|
|
Тварини-символи України
1.Переглянути відео за посиланням:
2.Підручник с.49,завдання 1-прочитати, що символізують зображені птахи і пояснити чому
|
Знайти інформацію з різних джерел про тварини- символи України
|
|
Моє рідне місто.
1.Підручник С. 50 завдання 1,2 (усно)
2.Переглянути відео за посиланням:
3.Підручник С. 51 завдання 4 (усно)- скласти невелику розповідь про своє місто
4.Друкований зошит: с.34, вправа 2
|
Дізнатися звідки походить назва нашого міста
|
|
Я мандрую вулицями рідного міста.
1.Переглянути відео за посиланням:
2.Підручник С. 52 завдання 1-написати свою адресу за планом
3.Опрацювати матеріал на сторінці 52-54
|
Намалювати план своєї вулиці
|
|
Я відвідую музей.
1.Переглянути відео за посиланням:
2.Опрацювати матеріал на сторінці 55-56
3.Друкований зошит: с.36, вправа1, 2
|
Скласти список експонатів краєзнавчого музею нашого міста
|
|
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)» |
Інструктаж з ТБ. Команди. Виконавці. Алгоритми.
Переглянути презентацію
Виконати інтерактивну вправу
https://studio.code.org/s/course1 (Лабіринт: Послідовність)
https://studio.code.org/s/course1 (Бджола: Послідовність)
Цікаві завдання для учнів 2 класу можна знайти за цим посиланням. https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-klas2/
|
|
Образотворче мистецтво |
Виконати аплікацію з тканини.
Зразок до практичного завдання: http://razvitiedetei.info/wp-content/uploads/2017/02/applikacii_iz_tkani_.jpg |
|
Музичне мистецтво |
Веселі музики.
Розспівка До, до-ре-мі…
Прослухати п’єсу Е. Гріга «Ранок» за посиланням:
Ознайомитися з піснею Н. Антоник «Олівці» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9iTVqzoz6wE
Виконати караоке пісні Н.Антоник «Олівці» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=blVco_WreQM
|
|
Фізична культура |
Інструктаж з Б.Ж.Д. Різновиди стрибків. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Прапорець»
1.Переглянути відео з фізкультхвилинкою
|
|
Інструктаж з Б.Ж.Д. Удосконалення різновидів стрибків. Стрибки зі скакалкою. Естафета.
1.Переглянути відео з фізкультхвилинкою
|
||
Інструктаж з Б.Ж.Д. Стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням, зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Приборкувач м’яча»
1.Переглянути відео з фізкультхвилинкою
|
Назва навчального предмета | 23 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Слова – назви ознак. А.Савчук «Мишкові кросівки»
1. Переглянути відео про історію виникнення кросівок http://orbita.dn.ua/krosivki-vzuttya-na-vsi-vipadki-zhittya.html 2. Підручник с.48-49. Прочитай і перекажи оповідання, користуючись лінією часу с.49 3. Виконати завдання https://naurok.com.ua/test/slova-nazvi-oznak-harakteristika-golovnogo-geroya-mishkovi-krosivki-anatoliy-savchuk-pidruchnik-ukra-nska-mova-ta-chitannya-2-klas-avtori-inna-bolshakova-ta-marina-pristinska-urok-119-43531.html 4. Друк.зошит с.27, вправа 1
|
С.27, вправа 2 ( друкований зошит)
|
Слова – назви дій
Переглянути урок, виконати завдання
|
Завдання на вибір:С. 50, завдання 3, або с. 51, завдання 4(підручник)
|
|
Рекламна листівка. Опис маршруту екскурсії
1. Підручник с.34, вправа 1 (усно)
2. Опрацювати матеріал за посиланням «Як складають маршрути» http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt3.htm |
Скласти рекламну листівку з маршрутом екскурсії рідним містом
|
|
Слова – назви дій і стан предметів.
Д.Кузьменко «Найкращий подарунок»
Переглянути урок, виконати завдання https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-ukrayinska-mova
|
С.51-52.
( підручник)
Навчитись читати текст виразно і без помилок
|
|
Слова – назви дій. С.Пантюк «Пан Перевертас»
Переглянути урок, виконати завдання https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-ukrayinska-mova
|
||
Іноземна мова |
Я в кепці. Зовнішній вигляд членів моєї родини. Повторення назв одягу. Читання впр.4, с.110. Переглянути відео:
|
Читати впр.2, с.109.
|
Ти у джинсах. Ставимо запитання впр.2, с.111. Повторюємо вивчені слова. Переглянути відео:
|
Читати впр.2, с.111-112.
|
|
Де моя кепка. Читання діалогів впр.1, с.112, впр.2, с.112. Переглянути відео:
|
Читати впр.4, с.114.
|
|
Математика |
Складання виразів зі змінною. Задачі на три дії
1. Перегляньте навчальне відео та виконайте завдання усно https://www.youtube.com/watch?v=HvWud9hxGGo
2. Розв’яжіть задачу письмово. Підручник с.159 №5
3. Обчисліть вирази. Підручник с.158 №3
|
С.159, №7, порівняти вирази
(підручник)
|
Складання задач за малюнком
1. Підручник с.160, завдання 1-перевірити «Правда чи неправда»
2. Підручник с.161, скласти і ров`язати усно задачі за малюнками
|
С.162, задача 7 (підручник)
|
|
Рік. Пори року. Місяці
1. Перегляньте навчальне відео та запам’ятайте назви місяців https://www.youtube.com/watch?v=mBDU8UwJdpM
2. Виконати письмово задачу №3 та порівняйте вирази №5 на с.164 (підручник)
|
||
Я досліджую світ |
Україна-мій рідний край
1. Переглянути відеоурок «Україна-мій рідний край» https://www.youtube.com/watch?v=WDyMMR6wH1E
2. С.42,завдання 1 Прочитати і пояснити висловлювання про Україну. |
Завдання на вибір: С.30, завдання 1
(друкований зошит)
Створити плакат «Моя Україна»
|
Україна-мій рідний край
1. Прослухати вірш Володимира Сосюри «Любіть Україну» https://www.youtube.com/watch?v=5MbCCFfQ4sw
2. С.43, завдання 5. Створіть малюнки-позначки до рядків вірша
|
С.30, завдання 2 (друкований зошит)
|
|
Ми – громадяни України
1.Підручник с.44, назви спільноти, до яких належиш ти
2.Друкований зошит с.31, виконати завдання
|
Знайти і виразно прочитати вірш про Україну | |
Державні символи України
1.Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM
2. С.45, завдання 1. Порівняй прапор України з прапорами інших держав.Чому його потрібно шанувати? 3. Прослухати гімн України за посиланням: |
Повторити слова Державного Гімну України
|
|
Народні символи України
1. Перегляньте навчальне відео
2. Назви народні символи України, які запам’ятав(ла)
|
С.46, №4 (підручник)
виконай поробку, сфотографуй і розмісти фото в соціальній мережі Viber
|
|
Я читаю казки про народні символи України
1. Переглянь мультфільми про народні символи України та розкажи, те що запам’ятав(ла) своїм батькам
2. Знайди і прочитай казку про народні символи України
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)» |
Інструктаж з ТБ. Які бувають виконавці
1. С.37, завдання 3. Закреслити команди, які не можуть виконати зображені виконавці.
2. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-z-informatiki-dlya-2-klasu-na-temu-komandi-y-vikonavci-46752.html
|
|
Образотворче мистецтво |
Створити саморобний музичний інструмент.
Зразок до практичного завдання: https://childdevelop.com.ua/practice/3392/ |
|
Музичне мистецтво |
Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація вивчених знань
Розспівка: https://www.youtube.com/watch?v=URqPEcjFPWI
Послухати і виконати «Пісню лисички»
з дитячої опери М. Лисенка «Коза-Дереза».
Виконати почергові завдання у відео. https://www.youtube.com/watch?v=SIKQ4RlYkes
Виконати «Пісню лисички» за посиланням:
|
На дозвіллі, можна з членами родини, розучити і виконати пісню «Світ немов кольоровий луг»
|
Фізична культура |
Удосконалення удару внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Приборкувач м’яча»Переглянути відео з фізкультхвилинкою
|
|
Стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч. Ліворуч, кругом. Рухлива гра «Ведмедики»
|
|
|
Виконання стрибків з просуванням вперед назад, у присіді правим та лівим боком. Естафета https://www.youtube.com/watch?v=7UIHVxIDc8M |
|
Назва навчального предмета | 12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Суттєві ознаки. Петро Ребро «Не вгадаєте ніколи»
1. Підручник с.44 – прочитати вірш і усно дати відповіді на запитання
2. Друкований зошит:
с.25-26, вправи 1, 2 та відгадати загадки
Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…»Леся Українка
1. Підручник с.47 – прочитати вірш і виконати письмово за зразком завдання 3.
2. Друкований зошит с.26, вправа 1
3. Ознайомитися з біографією Лесі Українки, переглянувши відео
https://www.youtube.com/watch?v=slqqB2tWii
|
Виконати письмово у друкованому зошиті вправу 3 на с.26
|
Іноземна мова |
Зніми цей капелюх. Вивчення назв одягу на с.106-107- переглянути відео https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=video+for+children+topic+clothing
Мені подобається жовтий светр. Повторення кольорів і назв одягу, с.108- переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=_Y_fNXEu0tA
Читати впр.4 с.108.
|
|
Математика |
Поняття «змінна». Вирази зі змінною
1. Переглянути відео за посиланням:
|
Письмово виконати завдання 8 на с. 157.
|
Я досліджую світ |
Сучасний дім
1.С.39, завдання 2. Порівняти українську хату і сучасний будинок.
2.Переглянути презентацію
Коли я вдома наодинці
1. 1.С.40, завдання 1. Прочитати правила. Пояснити, чому потрібно їх дотримуватись.
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
|
С.39, завдання 3. Скласти правила поведінки в ліфті |
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)» |
Інструктаж з ТБ. Які бувають виконавці
1.Придумати команди, які можна виконати натисканням кнопок.
|
|
Фізична культура |
Інструктаж з Б.Ж.Д. Ведення м’яча носком у кроці та зупинки м’яча , що котиться підошвою. Удар внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу
1.Переглянути відео з фізкультхвилинкою
|