25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Предмет
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Будова тексту. В.Нестайко «Дивовижні пригоди в лісовій школі»
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.95, впр.2 (скласти текст-опис зайчика як героя твору)
|
Діагностична робота
Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
||
Будова тексту. Г.Фалькович «Кіт з котами про котів»
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.95, впр.3
|
|
Робота з дитячою книжкою
Дистанційний урок за посиланням:
|
Заповнити карту вражень
|
|
Підсумковий урок за рік
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
||
Іноземна мова
|
Діагностична робота з англійської мови по темам «Дієслово can, can’t»,
«Тварини».
|
|
Повторення. Проектна робота. Читаємо слова впр.2, с.136
|
Створити проект впр.3, с.136
|
|
Підсумковий урок з теми «Наш світ».
|
||
Математика
|
Коло і круг. Діагностична робота з перевірки сформованості навички усних обчислень
Переглянути навчальне відео:
|
Підручник с.223, №8
|
Маса. Центнер
Переглянути навчальне відео:
|
Завдання надіслані у Viber
|
|
Розмін, лічба, підбір грошей. Узагальнення вивченого за рік
Переглянути навчальне відео:
|
||
Я досліджую світ
|
Що я святкую влітку?
Відеоурок за посиланням:
|
Друк.зош.с.63, завд.2
|
Факти і думки. Червона книга України. Я читаю інформаційні тексти
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.92, завд.3
|
|
Діагностична робота
Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
||
Що я святкую влітку? Я створюю святкову листівку
Переглянути навчальне відео:
|
Підручник с.94, завд.2
|
|
Підсумок за рік. Правила безпечного відпочинку влітку
Відеоурок за посиланням:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Я досліджую властивості об’єктів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію
Виконати завдання:
|
|
Образотворче мистецтво
|
Тема 35. «Нас зустрічає літо». Опрацювати с.142-143: https://pick.net.ua/uk/2-class/2500-mystetstvo
Створити графічні фантазії (див. с.143 підручника)
|
|
Музичне мистецтво
|
Підсумковий урок Ознайомитися стор. 140-141 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1311-mistectvo-kizilova-2-klas.html Узагальнення і систематизація знань за рік. Виконання музичних творів.
|
|
Фізична культура
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети.. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=1i0ExdlB4bU
|
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Різновиди «човникового» бігу 4×9 м. 5.Естафети. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=H3CJLFUugD4
|
||
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
Предмет
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. А.Григорук «Довгожданий лист»
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.86, впр.3 (3)
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання.
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.89, впр.3
|
|
Диктант. Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
||
Поняття про текст
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.90, впр.4
|
|
Типи текстів
Підручник с.91-92
Переглянути навчальне відео:
|
||
Іноземна мова
|
Чи люблять зебри фрукти? Впр.3, с.134 – подивитися на малюнки та назвати тварин.
|
Виконати письмово впр.1, с.94 – Р.З.
|
Ми – творчі. Створення проекту. Повторюємо пори року.
|
Намалювати улюблену пору року і підписати.
|
|
Час пограти. С.136 – подивитися на малюнки та назвати, що там зображено?
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 8 і 9. Таблиця ділення на 8 і 9
Підручник с.216-217
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.217, №5, 6
|
Множення і ділення на 1. Множення 0. Неможливість ділення на 0
Підручник с.218-220
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.218, № 3, 4
|
|
Множення і ділення на 10
Підручник с.220-221
Відеоурок за посиланням:
|
||
Я досліджую світ
|
Я досліджую природні явища влітку
Підручник с.88-89
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош. см.60, завдання 1, 2
|
Я досліджую рослини влітку. Я читаю інформаційні тексти
Підручник с.90
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош. см.61, завдання 3
|
|
Я досліджую тварин улітку
Підручник с.91
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош. см.62, завдання 1
|
|
Я досліджую тварин улітку. Я читаю науково-популярний текст
Підручник с.92
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош. см.62, завдання 2
|
|
«Звичайні» винаходи на канікулах
Підручник с.93
Переглянути навчальне відео:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Я досліджую властивості об’єктів.
Переглянути презентацію:
Переглянути та ознайомитись з посиланнями: Переглянути та ознайомитись з посиланнями:
|
|
Образотворче мистецтво
|
Тема 33. «Відпочинок на природі». Опрацювати с.134-135. Тема 34. «Назустріч літу». Опрацювати с.138-139: https://pick.net.ua/uk/2-class/2500-mystetstvo
Виліпити підводний човен або виконанати кораблик у техніці аплікації. Див. с.135; 139 підручника або орієнтовний зразок до практичного завдання: https://www.youtube.com/watch?v=mCERm5jiAlA
|
|
Музичне мистецтво
|
Відпочинок на природі. Ознайомитися стор. 132-133 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1311-mistectvo-kizilova-2-klas.html Прослухати Ф. Мендельсон «Мисливська пісня» з альбому «Пісні без слів» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=G14c7ePwI3A
Прослухати та розучити пісню
М. Старокадомського «Любитель-рибалка» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NY-8zoCBOuU
|
|
Фізична культура
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети.. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=1i0ExdlB4bU
|
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Різновиди «човникового» бігу 4×9 м. 5.Естафети. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=H3CJLFUugD4
|
||
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
Предмет
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Робота з дитячою книжкою. Дитячі енциклопедії
Дистанційний урок за посиланням:
|
Оформити карту вражень
|
Поширення речень
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.83, впр.3 (завд. на вибір)
|
|
Зв’язок слів у реченні
Дистанційний урок за посиланням:
|
Підручник с.85, впр.3
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Афіша
Відеоурок за посиланням:
|
||
Іноземна мова
|
Мій візит на ферму. Які тварини живуть на фермі. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Rs972keaw1k
|
Повторити назви тварин, намалювати улюблену тварину, що живе на фермі.
|
У зоопарку. Тварини у зоопарку. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=oV_idfKcCdQ
|
Прочитати впр.2, с.133
|
|
Я був у зоопарку. Повторити назви тварин у зоопарку. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=s4loRyb3TS8
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.211,
№ 6, 7(2)
|
Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7. Кратне порівняння чисел
Підручник с.212-214
Переглянути навчальне відео:
|
||
Я досліджую світ
|
Горизонт
Підручник с.83
Переглянути навчальне відео:
|
|
Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля. Я досліджую медіа
Підручник с.84
Переглянути навчальне відео:
|
||
Діти планети Земля. Я досліджую медіа
Підручник с.85
Переглянути навчальне відео:
|
||
Я піклуюсь про свою планету
Підручник с.86-87
Переглянути навчальне відео:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч-проекти Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1h3mwxIYJdQavH8bPf_FFKsSuBTxcpyif/view?usp=sharing
Переглянути та ознайомитись з посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=f4DZsidIYLs https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
|
|
Музичне мистецтво
|
Вишивка Ознайомитися стор. 128-129 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1311-mistectvo-kizilova-2-klas.html
Розспівка за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hORRxEEgs0Y&list=PLKoLlczPJZkwVp755fK4REwVy5cbH1xpS
Музична рухлива гра «Голка, нитка, вузлик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EIaCVAlIDig
Прослухати Віночок українських народних мелодій у виконанні оркестру народних інструментів. за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-jhAbRzmpdo
Розучити пісню А. Олєйнікової «Рушничок» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jp2yFh-UnUU
|
|
Фізична культура
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
|
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Біг почергово з ходьбою до 1000 м. 5.Естафети. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YDN7E0ITQ8g
|
Предмет
|
04 – 08.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Спонукальні речення. Пісні-заклички
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.79, впр.2
|
Діагностична робота
Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
||
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу смс-повідомлення
Друк.зош. с.39, впр. 2
|
Друк.зош. с.39,
впр. 2
|
|
Спонукальні окличні речення
Дистанційний урок за посиланням:
|
Підручник с.81, впр.4
|
|
Головні слова в реченні
Підручник с.81-93
Переглянути навчальне відео:
|
||
Іноземна мова
|
Наскільки довгий в нього хвіст? Опис домашньої тваринки. Читати діалог впр.1, с.129
|
Виконати письмово впр.3, с.90 – Р.З.
|
Їдьмо на ферму. Тварини на фермі. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM
|
Читати впр.1,с.131
|
|
Хто живе на фермі? Повторення назв тварин. Впр.2, с.131 – прочитати і показати тварин на малюнку.
|
||
Математика
|
Зменшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах
Підручник с. 205-206
Переглянути навчальне відео:
|
Підручник с.206, №7,9
|
Знаходження невідомого діленого і дільника
Підручник с.207-209
|
Підручник с.208, №7, с.210, №10
|
|
Діагностична робота
Працюємо з матеріалами, які надіслані у Viber
|
||
Я досліджую світ
|
Ми – земляни
Підручник с.76
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош.с. 52, завд.1
|
Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце. Я читаю довідкову літературу
Підручник с.77
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош.с. 52, завд.2
|
|
Я досліджую, чому змінюються день і ніч
Підручник с.78
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош.с. 53, завд.2
|
|
Я досліджую, чому змінюються пори року. Я читаю графічні тексти
Підручник с.79
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош.с. 54, завд.1
|
|
Пори року. Календар
Підручник с.80-82
Переглянути навчальне відео:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч-проекти Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=arFnXNpx_pY Виконати завдання №1 https://naurok.com.ua/zbirka-praktichnih-robit-programuvannya-v-seredovischi-scratch-59758.html
|
|
Образотворче мистецтво
|
«Вишивка. Види орнаментів». Опрацювати с.130-131: https://pick.net.ua/uk/2-class/2500-mystetstvo
Створити схему вишивки по клітинках. Див. с.131підручника та орієнтовний зразок до практичного завдання: https://yandex.com/collections/card/5a9cfe1ad7f77d3c26d3c502/ http://goodhouse.com.ua/poradi/14087-yak-navchitisya-malyuvati-po-klitinam-dlya-pochatkivciv-i-ditej-yak-malyuvati-po-klitinkax-u-zoshiti-malenki-legki-i-prosti-malyunki-poetapno-i-krasivo-sxemi.html
|
|
Музичне мистецтво
|
Казка у ляльковому театрі. Ознайомитися стор. 124-125 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/1311-mistectvo-kizilova-2-klas.html
Казка «Колосок» Домашній ляльковий театр за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=A2vU3L0QSB4
Прослухати Е. Гріг «У печері гірського короля» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cqTw5vQvtu4 Ознайомитися та розучити пісню Ю. Воронюк «У казковому лісі» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XOepbyGq2EE
|
|
Фізична культура
|
Вправи з великим м’ячем: передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухлива гра «Найкраща пара». Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8
|
|
Вправи з великим м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча у кроці правою і лівою рукою. Рухливі ігри за бажанням дітей. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G
|
||
Біг 30 м з високого старту. Естафети. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=D66l6BdqOBc
|
Предмет
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Робота з дитячою книжкою
Дистанційний урок за посиланням:
|
Заповнити карту вражень
|
Питальні речення. Факти і думки
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.76, впр.1, виконати завдання на вибір
|
|
Питальні речення. Діалог
Відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/hfBQNL7v0fI
|
Друк.зош.с.45, впр.3
|
|
Питальні речення. Г.Малик «Дивний звір»
Підручник с. 78, друк. зош. с.45, впр.1
|
||
Іноземна мова
|
Яка домашня тваринка в тебе є? Повторення слів по темі «Тварини». Читати впр.4, с.128. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZFv2c9cyy8s
|
Виконати письмово в Р.З. впр.3, с.89
|
Моя улюблена домашня тваринка. Намалювати домашню тваринку і описати.
|
||
Математика
|
Розкладання числа на множники. Задача на різницеве порівняння двох добутків
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.198,
№ 8,9
|
Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. Назви компонентів дії ділення
Підручник с.198-200
Переглянути навчальне відео:
|
||
Я досліджую світ
|
Що роблять люди навесні?
Переглянути навчальне відео:
|
Друк.зош.с.48, завд.3
|
«Звичайні» винаходи на прогулянці. Я читаю довідкову літературу: довідники, енциклопедії
Підручник с.74
Переглянути навчальне відео:
|
Іграшка своїми руками
|
|
Весняні свята. День матері. День пам’яті і примирення. Світлина як джерело інформації
Друк.зош.с.50, завд.1
Переглянути навчальне відео:
|
Підручник с.75, завдання 1 (вітальна листівка для мами)
|
|
Природне довкілля навесні
Діагностична робота
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч. Скрипти.
Переглянути відео
Виконати завдання
|
|
Образотворче мистецтво
|
«Казка у ляльковому театрі».
Опрацювати с.126-127:
Створити героїв казки для власного лялькового театру на паличках для морозива (одного на вибір): с.127.
|
|
Музичне мистецтво
|
Мамине свято.
Ознайомитися стор. 120-121 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 2 клас за посиланням:
Прослухайте ансамбль сопілкарів за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OHrk1VAY5WYь
Розучити пісню В. Верменича «Вишиванка» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=t9__KlC6xAs
|
|
Фізична культура
|
Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра»мяч середньому». Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8
|
|
Вправи з великим мячем: кидки мяча знизу із положення сидячи та стоячи. Рухлива гра «Влучно в ціль». Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6HCBU3UkVfY
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Види речень
Відеоурок за посиланням:
|
Друк.зош.с.39, впр.3
|
Розповідні речення
Відеоурок за посиланням:
|
Підручник с.72, впр.3
|
|
Розповідні речення
Дистанційний урок за посиланням:
|
Підручник с.73-74, читати виразно текст, відповідати на запитання
|
|
Питальні речення
Дистанційний урок за посиланням:
|
||
Іноземна мова
|
Яскрава осінь. Нові слова по темі. Читати діалог впр.1, с.125. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=2iT8_SYu6SI&t=30s
|
Скласти слова і прочитати впр.2, с.125
|
Улюблена пора року. Повторюємо слова впр.5, с.126. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=rlkuJRe-X8M
|
Читати впр.4, с.126
|
|
Тварини. Домашні улюбленці. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 4
Відеоурок за посиланням
|
Підручник с.192, №6,7
|
Таблиця множення числа 5
Підручник с.194-196
Переглянути навчальне відео:
|
||
Я досліджую світ
|
Я досліджую комах навесні. Світлина як джерело інформації
Підручник с. 69
Відеоурок за посиланням:
|
Друк.зош.с.45
|
Я досліджую птахів навесні
Підручник с. 70
Відеоурок за посиланням:
|
Друк.зош.с.46
|
|
Я досліджую птахів навесні. Створюю ланцюг живлення
Підручник с. 71
Відеоурок за посиланням:
|
Друк.зош.с.47, завд.3
|
|
Я досліджую звірів навесні
Підручник с. 72,
друк.зош. с.47, завд.1,2
Переглянути навчальне відео:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч. Тло сцени Переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-obekti-ta-podii-v-seredovisi-skretc-107919.html Переглянути та ознайомитись з посиланнями: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
|
|
Музичне мистецтво
|
Гончарство Переглянути відеоматеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=llDBn7jEQaM
Прослухати В.А. Моцарт «Турецький марш» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4 ; А. Олейнікова Пиріжки-рогалики за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-a1lMyQLnrI
|
|
Фізична культура
|
Метання малого м’яча в щит 1х1 з відстані 10м. на висоті 2-3 м. Рухлива гра «Гонка мячів. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7vK1vPOtgBs
|
|
Метання малого м’яча в горизонтальну ціль шириною 2м. з відстані 6-8м. Рухлива гра «М’яч сусідові». Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Слова – помічники
Переглянути навчальне відео:
Підручник с.65-67
|
Підручник с.67, впр.7
|
Службові слова, чи слова-помічники
Відеоурок за посиланням:
|
Друк. зош. с.36, впр.1
|
|
Що я знаю\умію
Друк.зош. с.37, впр.1
Усно виконати тести за посиланням:
|
Друк.зош. с.37, впр.2
|
|
Поняття про речення
Дистанційний урок за посиланням:
|
Підручник с.70, впр.4
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Запрошення
Дистанційний урок за посиланням:
|
||
Іноземна мова
|
Зимові розваги. Що я можу робити взимку? Повторення вивчених слів впр.3, с.120 – усно назвати, що роблять діти. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=Z75Hsp-2zaw
|
Читати впр.4, с.120
|
Прохолодна весна. Ознайомлення з новими словами. Читаємо діалог впр.1,с.121. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284
|
Повторити слова по відео. Читати впр.4, с.122
|
|
Спекотне літо. Нові слова по темі «Літо». Читаємо діалог впр.1, с.123. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=H78LRzQYo_s&list=RDH78LRzQYo_s&start_radio=1
|
||
Математика
|
Таблиця множення числа 2. Порядок дій
Відеоурок за посиланням
|
Підручник с.183, №3
|
Збільшення числа в кілька разів
Переглянути навчальне відео
Підручник с.184-187
|
Підручник с.186, №8
|
|
Таблиця множення числа 3
Підручник с.187-189
|
||
Я досліджую світ
|
Видатні люди України
Підручник с.64
Переглянути відео:
|
Підручник с.64, усно відповідати на запитання
|
Природа мого рідного міста. Я описую явища природи
Підручник с.65
Переглянути відео:
|
Друк.зош. с.41
|
|
Моя країна – Україна
Друкований зошит с.42
Переглянути відео:
|
Виконати усно
|
|
Я досліджую природні явища навесні
Підручник с.66-67
|
Друк.зош. с.43, завдання 1
|
|
Я досліджую рослини навесні
Підручник с.68
Переглянути навчальне відео:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Скретч. Спрайти Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=tjRvjqgvH4Q
Виконати практичні завдання: https://learningapps.org/2573469
|
|
Образотворче мистецтво
|
Гончарство. Опрацювати с. 118-119: https://pick.net.ua/uk/2-class/2500-mystetstvo
Зобразити глечик (див. с. 119 підручника): http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-mistectvo-kizilova-2019.pdf
|
|
Музичне мистецтво
|
Добридень, Великдень! Вправа-гра: «Мишки на Великдень пасочки місили» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DU9qfomwHOs
Переглянути гру-гаївку «Кривий танець» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bC_N-ggg4Bk
Прослухати п’су М. Шух «Весняні передзвони» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=it0yQbqYRgI
Ознайомитися і розучити пісню В. Кукоби «Крашанка» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=q37EMdnw6N8
|
Поцікався в рідних, які великодні традиції поширені у твоєму краї?
|
Фізична культура
|
Стрибки парами через довгу скакалку , що обертається вперед. Рухливі ігри «Через купини та пеньки», «Зайці в городі»
|
|
Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Рухливі ігри «Вовк у канаві», «Грибок» Переглянути відео за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=i2kbnvS3raA
|
||
Стрибки у довжину із присіду в присід. Рухливі ігри за бажанням дітей
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Слова – назви дій. Скоромовка
Дистанційний урок за посиланням (урок 130)
|
Друк.зош. с.34, впр.5
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис предмета
Підручник с.45-46, впр.1-описати папугу за фото і запитаннями (письмово)
Переглянути навчальне відео «Цікаві факти про папуг»
|
Підручник с.46, впр.1, переказувати текст
|
|
Уживання слів – назв дій
Відеоурок за посиланням
|
Підручник с.62, впр.3, вивчити вірш, друк.зош.с.35, впр.3
|
|
Слова помічники. О.Орач «Хто де живе?»
Дистанційний урок за посиланням (урок 134)
|
Друк.зош.с.36, впр.2
|
|
Робота з дитячою книжкою
|
||
Іноземна мова
|
Я та моя родина. Повторення. Повторюємо слова з теми «Частини тіла», «Одяг»
|
Повторити вивчені слова з даних тем.
Р.З.(друкований)
впр.1,с.76
|
Наш світ. Пори року. Уведення нових лексичних одиниць. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=_6cG913j6kc
|
Читати діалог впр.1, с.119
Р.З. впр.1, с.85
|
|
Щаслива зима. Вчимо нові слова по темі «Зима». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ODsirjqEuzQ
|
||
Математика
|
Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною
Підручник с.173-175, опрацювати матеріал за посиланням:
|
Підручник с.175, приклади №9(2)
|
Дія множення
Підручник с.176-178, опрацювати матеріал за посиланням:
|
Підручник с.178, №7, порівняти вирази
|
|
Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення
Підручник с.178-180, опрацювати матеріал за посиланням:
|
||
Я досліджую світ
|
Я у ботанічному саду
1.Підручник с.57, друк.зош. с.37, завдання1
2. Переглянути навчальне відео за посиланням:
|
Друк.зош. с.37, завдання 2
|
Я у зоопарку
Переглянути навчальне відео за посиланням:
|
Друк.зош. с.38, завдання 1
|
|
Професії людей мого рідного краю. Світлина як джерело інформації
1.Підручник с.59-60
2.Відгадати загадки за посиланням
|
Підручник с.60, завдання 4
|
|
Професії людей мого рідного краю. Світлина як джерело інформації
1.Підручник с.61-62
2.Друк.зош. с.39
Переглянути навчальне відео за посиланням:
|
Напиши: про яку професію мрієш ти? Чому?
|
|
Видатні люди України
Підручник с.63
Переглянути навчальне відео за посиланням:
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»
|
Інструктаж з ТБ. Комп’ютер як виконавець.Скретч.
Переглянути презентацію
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-informatika-2-klas-komandi-i-vikonavci-136849.html
Цікаві завдання для учнів 2 класу можна знайти за цим посиланням. https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-klas2/
|
|
Образотворче мистецтво
|
«Добридень, Великдень!» Опрацювати с.114-115: https://pick.net.ua/uk/2-class/2500-mystetstvo
|
Створити великоднє яєчко в техніці мозаїки: с.115 http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-mistectvo-kizilova-2019.pdf
|
Музичне мистецтво
|
Квітникарство.
Вправа: «Вивчаємо довгі та короткі ноти» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=R40gSRzRBGE
Переглянути фрагмент з балету «Лускунчик» П.І. Чайковського, «Вальс квітів» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zhIEVX3KzPY
Ознайомитися і розучити пісню Г. Азаматової «Я люблю у лузі квіти» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=j0CqIBkoQxM
|
Пригадай, що таке балет?
Розкажи про свої враження від музики балету членам своєї родини.
|
Фізична культура
|
Стрибки парами через довгу скакалку , що гойдається, обертається вперед, назад. Рухливі ігри «Грибок», «Вовк у канаві»
|
|
Стрибки зі скакалкою поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед. Переглянути відео за посиланням:
|
||
Стрибки зі скакалкою на двох ногах почергово обертаючи скакалку вперед
|
Назва навчального предмета | 30 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Однина і множина
1.Підручник с.55, впр.1 (усно); впр.2 (письмово)
2.Друкований зошит с.31, впр.1
|
Друкований зошит
с.31, впр.2
|
Оповідання. Головний герой
Підручник с.56-57, друк.зош. с.32
Переглянути відеоурок за посиланням
|
Підручник с.56-57, виразно читати текст
|
|
Робота з дитячою книжкою
|
Оформити карту вражень
|
|
Оповідання. Дженіфер Мур-Молінос «Я все зможу»
Відеоурок за посиланням (наш урок розпочинається на такому часі відео:3:28:55)
|
Підручник с.58-59, виразно читати текст, вміти переказувати, письмово виконати завдання на вибір на с.59
|
|
Слова – назви дій. Г.Фалькович «Приємна зустріч»
1.Повторити матеріал про дієслово за посиланням
2. Підручник с.60, виконати завдання усно
3.Друкований зошит с.33
|
||
Іноземна мова |
Знайдіть мою кепку. Зовнішній вигляд мого друга. Повторення назв одягу. Створення проектів. Читання впр.5, с.114. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=5e3kVR3wSSM&t=28s
|
Підготувати проект впр.6, с.114 – намалювати друга і описати у що він/ вона одягнений/одягнена
|
Ми – творчі. Вчимося моделювати одяг. Повторення вивченої лексики з теми «Одяг». Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=py2IX0zTXiA
|
Підготувати проект «Одягни ляльку» с.115
|
|
Час історій. Час пограти. Відповідаємо на питання .117. Знаходимо та повторюємо слова впр.3,с.118
|
||
Математика |
Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю
Підручник с.165-166, опрацювати матеріал за посиланням: математика
|
Підручник с.166, задача 3
|
Календар. Знаходження даних за календарем
Підручник с.167-168, опрацювати матеріал за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1ew5aKM00vWmx5jUxSt6CkM
|
Підручник с.168, задача 6 (намалювати календарик і позначити дні народження дітей) | |
Тривалість доби. Орієнтування за годинником
Підручник с.169-172, опрацювати матеріал за посиланням:
|
||
Я досліджую світ |
Рослинні символи України
Переглянути відео про рослини-символи
|
Підручник с.48, завдання 2
|
Тварини – символи України
Переглянути відео за посиланням
|
Друк.зош. с.33
|
|
Я читаю казки про рослинні символи України
1.Переглянути мультфільм
2.Знайди і прочитай казку про рослинні символи України
|
||
Моє рідне місто
1.Опрацювати матеріал підручника с.50-51
2.Переглянути відео про рідне місто
|
Друкований зошит с.34, завдання1,2
|
|
Я мандрую вулицями рідного міста
1.Здійснити відеоподорож рідним містом за посиланням
Я читаю інформаційні тексти (інструкції та схеми)
Підручник с.56, завдання 3
|
Друкований зошит с.35, намалювати план своєї вулиці чи провулка
|
|
Я відвідую музей
Екскурсія до музею «Писанка» за посиланням
Друкований зошит с.36
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)» |
Інструктаж з ТБ. Команди. Виконавці. Алгоритми.
Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1xVBnTEhNSc817yHChrPbAjxoYQPimPl3/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1wCCnNiRILYJ8sRWxHwMuT5XG5G1Y9mN1/view?usp=sharing
Виконати інтерактивну вправу https://studio.code.org/s/course1 (Лабіринт: Послідовність) https://studio.code.org/s/course1 (Бджола: Послідовність) Цікаві завдання для учнів 2 класу можна знайти за цим посиланням. https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-klas2/
|
|
Образотворче мистецтво |
Виконати аплікацію з тканини.
Зразок до практичного завдання: http://razvitiedetei.info/wp-content/uploads/2017/02/applikacii_iz_tkani_.jpg |
|
Музичне мистецтво |
Веселі музики.
Розспівка До, до-ре-мі…
Прослухати п’єсу Е. Гріга «Ранок» за посиланням:
Ознайомитися з піснею Н. Антоник «Олівці» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9iTVqzoz6wE
Виконати караоке пісні Н.Антоник «Олівці» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=blVco_WreQM
|
|
Фізична культура |
Стрибки з висоти 40-80 см. З мяким приземленням. Рухлива гра «Вовк у канаві»
|
|
Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Рухливі ігри за вибором дітей. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY
|
||
Стрибки поодинці через довгу скакалку , що гойдається, обертається вперед, назад. Рухливі ігри «Грибок», «Вовк у канаві».
|
Назва навчального предмета | 23 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Слова – назви ознак. А.Савчук «Мишкові кросівки»
1.Переглянути відео про історію виникнення кросівок
2.Підручник с.48-49. Прочитай і перекажи оповідання, користуючись лінією часу с.49
3.Друк.зошит с.27, вправа 1
Слова – назви дій
Виконати покрокову інструкцію за посиланням, яке розміщено в соціальній мережі Viber
Рекламна листівка. Опис маршруту екскурсії
1.Підручник с.34, вправа 1 (усно)
2. Опрацювати матеріал за посиланням «Як складають маршрути»
Слова – назви дій і стан предметів. Д.Кузьменко «Найкращий подарунок»
Виконати покрокову інструкцію за посиланням, яке розміщено в соціальній мережі Viber
Слова – назви дій. С.Пантюк «Пан Перевертас»
Виконати покрокову інструкцію за посиланням, яке розміщено в соціальній мережі Viber
|
Друк.зошит с.27, вправа 2
Зроби вибір: запиши речення до завдання 3 с. 50 або
виконай завдання 4 с. 51
Скласти рекламну листівку з маршрутом екскурсії рідним містом
Підручник с.51-52. Навчитись читати текст виразно і без помилок
|
Іноземна мова |
Мені подобається жовтий светр.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY
|
Виконати впр.2, с.108 усно.
|
Мій одяг.
Повторення слів по темі «Одяг» на с.108
|
Прочитати впр.4, с.108.
|
|
Я в кепці.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=_Y_fNXEu0tA
Прочитати впр1, с.109.
|
||
Математика |
Складання виразів зі змінною. Задачі на три дії
1.Перегляньте навчальне відео та виконайте завдання усно
2.Розв’яжіть задачу письмово. Підручник с.159 №5
3.Обчисліть вирази. Підручник с.158 №3
Складання задач за малюнком
1.Підручник с.160, завдання 1-перевірити «Правда чи неправда»
2.Підручник с.161, скласти і ров\язати усно задачі за малюнками
Рік. Пори року. Місяці
1.Перегляньте навчальне відео та запам’ятайте назви місяців
2.Виконати письмово задачу №3 та порівняйте вирази №5 на с.164 (підручник)
|
Підручник с.159, №7, порівняти вирази
Підручник с.162, задача 7 (письмово)
|
Я досліджую світ |
Україна – мій рідний край
Переглянути відео урок за посиланням
|
Друкований зошит с.30, завдання 1
|
Україна – мій рідний край
Переглянути відео урок за посиланням
|
Друкований зошит с.30, завдання 2
|
|
Ми – громадяни України
1.Підручник с.44, назви спільноти, до яких належиш ти
2.Друкований зошит с.31, виконати завдання
|
Знайти і виразно прочитати вірш про Україну
|
|
Державні символи України
1.Перегляньте навчальне відео
2.Виконайте завдання у друкованому зошиті с.32
|
Повторити слова Державного Гімну України
|
|
Народні символи України
1.Перегляньте навчальне відео
2.Назви народні символи України, які запам’ятав(ла)
|
Підручник с.46, №4, виконай поробку, сфотографуй і розмісти фото в соціальній мережі Viber
|
|
Я читаю казки про народні символи України
1.Переглянь мультфільми про народні символи України та розкажи, те що запам’ятав(ла) своїм батькам
2.Знайди і прочитай казку про народні символи України
|
||
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)» |
Які бувають виконавці
1. С.37, завдання 3. Закреслити команди, які не можуть виконати зображені виконавці.
2. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-z-informatiki-dlya-2-klasu-na-temu-komandi-y-vikonavci-46752.html
|
|
Образотворче мистецтво |
Створити саморобний музичний інструмент.
Зразок до практичного завдання: https://www.google.com/url?sa=i&url= |
|
Музичне мистецтво |
Підсумковий урок. Узагальнення і систематизація вивчених знань
Розспівка: https://www.youtube.com/watch?v=URqPEcjFPWI
Послухати і виконати «Пісню лисички»
з дитячої опери М. Лисенка «Коза-Дереза».
Виконати почергові завдання у відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SIKQ4RlYkes
Виконати «Пісню лисички» за посиланням:
|
На дозвіллі, можна з членами родини, розучити і виконати пісню «Світ немов кольоровий луг»
|
Фізична культура |
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах.
|
|
Стрибки через довгу скакалку , що гойдається.
Рухливі ігри « Вовк у канаві» , « Грибок»
|
||
Перестрибування через перешкоду висотою 15 – 20 см. Рухливі ігри «Вовк у канаві», «Зайці в огороді». Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c0JFbpQoqMs
|
Назва навчального предмета | 12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Суттєві ознаки. Петро Ребро «Не вгадаєте ніколи»
1. Підручник с.44 – прочитати вірш і усно дати відповіді на запитання
2. Друкований зошит:
с.25-26, вправи 1, 2 та відгадати загадки
Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…»Леся Українка
1. Підручник с.47 – прочитати вірш і виконати письмово за зразком завдання 3.
2. Друкований зошит с.26, вправа 1
3. Ознайомитися з біографією Лесі Українки, переглянувши відео
https://www.youtube.com/watch?v=slqqB2tWii
|
Виконати письмово у друкованому зошиті вправу 3 на с.26
|
Іноземна мова |
Зніми цей капелюх.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=MqsHPm-qsdE
Повторення назв одягу на с.106-107.
|
|
Математика |
Поняття «змінна». Вирази зі змінною
1. Переглянути відео за посиланням:
|
Письмово виконати завдання 8 на с. 157.
|
Я досліджую світ |
Сучасний дім
1.С.39, завдання 2. Порівняти українську хату і сучасний будинок.
2.Переглянути презентацію
Коли я вдома наодинці
1. 1.С.40, завдання 1. Прочитати правила. Пояснити, чому потрібно їх дотримуватись.
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
|
С.39, завдання 3. Скласти правила поведінки в ліфті
|
«Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)» |
Які бувають виконавці
1. Придумати команди, які можна виконати натисканням кнопок.
2. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-z-informatiki-dlya-2-klasu-na-temu-komandi-y-vikonavci-46752.html
|
|
Фізична культура | Вправи з великим м’ячем. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs |