17.04 - 29.05.20 06 - 24.04.20 30.03 - 03.04.20 23 - 27.03.2012 – 13.03.20
Назва навчального предмету
|
27.04 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська література
|
Є. Гуцала. «Лось», «Сім’я дикої качки» Розвиток смислової здогадки Придумування кінцівки до невеликого твору.
Переглянути відеоролик за посиланням
Прослухати оповідання «Лось» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=o79Pcy5VQ3A
Висловити своє ставлення до хлопчиків та діда-браконьєра
|
https://www.youtube.com/watch?v=_duBUgeFlXw переглянути презентацію, усно виконати запропоновані завдання
|
Л. В. Костенко. «Повернення Шевченка», «Тут обелісків ціла рота», «Перекинуті шпаківні», «Ще назва є, а річки вже немає», «Я хочу на озеро Світязь», «Крила».Виразне декламування віршів.
https://www.youtube.com/watch?v=S1zqItfjMa0&t=29s біографію Л.Костенко
За посиланням прослухати вірші поетеси
|
Написати або намалювати свої крила;
Розповісти про річку, яка протікає у вашому сіті
|
|
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору.
Ознайомитися зі змістом тексту за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GsuO1mkA2X0
|
Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys, виконати запропоновані завдання
|
|
Ігор Калинець Розповідь про життя і творчість поета. Прослухати вірші поета за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=UHFd9_AY7pQ
«Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (збірник «Дивосвіт»).
Один із талановитих українських поетів, який пише і для дітей. Цікавий епізод із його життя. https://www.youtube.com/watch?v=k8f1ZZi-wA4
Своєрідність форми його поезій. Образ найдорожчої людини − мами. Відчуття, навіяні великодньою поезією «Писанки». Переглянути ролик, як створюється писанка: https://www.youtube.com/watch?v=IbbJ6VpndhI
|
Намалювати або виготовити писанку, скласти її історію
|
|
Контрольна робота №4. (усні відповіді на запитання)
|
Запитання на Viber
|
|
Історія України
|
Заборона українського слова. Валуєвський циркуляр 1863 року.
Емський указ 1876 року.
Наш край у ХІХ століття.
Переглянути урок за посиланням https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-istori-ukra-ni-9-klas-valuevskiy-cirkulyar-i-emskiy-ukaz-praktichna-robota-6959.html
|
Записати в зошит порівняльну табл. для Валуєвського циркуляру та Емського указу
|
Культура України у ХІХ столітті
Розвиток освіти і науки.
Література.
Переглянути ролик за посиланням
|
Записати в зошит найвідоміших представників освіти й літератури 19ст.
|
|
Архітектура і живопис. Театр і музика.
Переглянути ролик за посиланням
|
Переглянути виставу або фільм «За двома зайцями»
|
|
Головні події та найвидатніші діячі в історії України у ХVІ- ХІХ століттях.
|
Повторити основні події історії України(таблиця) за посиланням https://znoclub.com/pidgotovka-do-zno/426-najvazhlivishi-istorichni-dati-ta-podiji-tablitsya.html
|
|
Основні поняття курсу «Історія України. 8 клас».
|
Скласти кросворд за тими історичними подіями, що найбільше запам’яталися з курсу «Історія України»
|
|
Математика
|
Дії з іменованими числами
Переглянути відео за посиланням
|
Приклади записати в зошит
|
Знаходження дробу від числа.
Переглянути відео за посиланням https://video.novashkola.ua/4-klas/matematika-4-klas/urok-37/
|
Приклади записати в зошит
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7uK__CM5d90
|
Приклади записати в зошит
|
|
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
|
Завдання буде повідомлене 20.05 у Viber
|
|
Повторення геометричного матеріалу. Кути Переглянути відео за посиланням
|
Приклади записати в зошит
|
|
Корекція розвитку
|
Практична робота. Панно «Підсніжники»
Переглянути ролик за посиланням
|
Виготовити панно з підсніжниками
|
Практична робота. Панно «Троянди»
Переглянути ролик за посиланням
|
Виготовити панно з трояндами
|
|
Географія
|
Країни Південно-західної Азії (Туреччина, Іран). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
Переглянути матеріал за посиланням:
http://surl.li/cdme;
|
Позначити на контурній карті кожну з країн, їх найбільші міста
|
Країни Центральної Азії (Казахстан, Узбекистан, Туркменія,). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Позначити на контурній карті географічне положення кожної країни, їх столиці
|
|
Країни Центральної Азії (Таджикистан, Киргизстан). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Позначити на контурній карті географічне положення кожної країни, їх столиці, основне населення
|
|
Країни Південної та Східної Азії (Китай, Японія, Індія). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Позначити на контурній карті географічне положення кожної країни, їх столиці; назвати найвизначніші місця
|
|
Країни Південної та Східної Азії (Корея, Монголія). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Позначити на контурній карті географічне положення кожної країни, їх столиці;
|
|
Трудове навчання
|
Правила техніки безпеки при роботі з інструментами. Оформлення середини клумб.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Намалювати власну клумбу
|
Практичні роботи. Висадка кан у відкритий ґрунт. Підготовка ґрунту для висадки розсади квітів.
Переглянути матеріал за посиланням
|
|
|
Висаджування розсади клещивини, датури в середині клумб.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Намалювати квітку датури
|
|
Висаджування розсади петунії на квітнику у рядок.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Допомогти мамі у висадці петуній
|
|
Догляд за розсадою квітів на клумбах. Способи і правила поливання рослин. Поливання рослин із лійки.
Переглянути матеріал за посиланням
|
Допомагати мамі доглядати кімнатні квіти
|
|
Поливання рослин із шланга. Розпушення ґрунту після поливу. Правила техніки безпеки при роботі із сапкою
|
Розпитати в мами чи бабусі про правила безпечної роботи з сапкою
|
|
Практичні роботи. Розпушування ґрунту між сходами чорнобривців. Поливання рослин на квітниках.
|
Посіяти разом з мамою чорнобривці в кімнатний горщик
|
|
Екскурсія до ботанічного саду аграрного університету. Ознайомлення з різними видами декоративних рослин.
|
Переглянути матеріал за посиланням
|
|
Основи здоров’я
|
Криміногенні обставини.
Населений пункт як соціальне середовище. Особливості життя у великих та маленьких населених пунктах. Що таке криміногенна ситуація.
|
Переглянути матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA . Зробити висновки
|
Визначення небезпечних зон в місцях проживання.
Поведінка людини в умовах великих населених пунктів. Самозахист.
Межі самозахисту
Переглянути матеріал за посиланням
|
Переглянути матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U . Зробити висновки
|
|
Фізика й хімія в побуті
|
Зубчаста передача. Будова зубчастої передачі. Шківи однакового і різного діаметра. Принцип дії, галузь використання
Переглянути матеріал за посиланням
|
|
Види з’єднань. Рухомі і нерухомі з’єднання. Рознімні і не рознімні з’єднання.
Переглянути матеріал за посиланням
|
|
|
Використання різних видів з’єднань при виготовленні різних виробів в шкільних майстернях
Переглянути матеріал за посиланням
|
|
|
Образотворче мистецтво
|
“Музеї мистецтва”. Найвідоміші музеї мистецтва України. Культурні пам’ятники нашого міста (села).
Переглянути матеріал за посиланням
|
Назвати культурні пам’ятки нашого міста
|
Подорожі країнами і континентами. Уявні екскурсії до Італії, Німеччини, Франції Китаю тощо. Матеріали для бесіди: ілюстрації із зображенням народних костюмів, краєвидів, пам’яток архітектури та побуту.
|
Подорож найкрасивішими місцями світу
|
|
Інформатика
|
Глобальна комп’ютерна мережа Інтернет.
Правила безпеки розумних користувачів Інтернету. Логін, пароль.
Підключення до мережі Інтернет. Інтернет браузери. Навігація. Пошук інформації . Збереження Web-сторінок. Технологія пошуку в пошуковій системі. Освітні сайти мережі Інтернет. Освітні сайти для дітей. Пошук інформації на сайтах «Освіта».
Електронна пошта як засіб зв’язку, правила листування, додатки до листів. Основні поняття і терміни електронної пошти. Електронна адреса. Отримання повідомлень за допомогою електронної пошти. Підготовка і відправка повідомлень. Отримання повідомлень.
|
Створити поштову скриньку на gmail.com;
Надіслати через email привітання з 9 Травня
|
Українська мова
|
Контрольний диктант «Тиша»
Написати аудіодиктант за посиланням
|
Результат надіслати вчителю на вайбер або електронну пошту
|
РМ№12 Переказ тексту за поданим планом.
Переглянути конспект за посиланням
|
Написати переказ тексту «Горобець» за поданим планом.
Фото роботи – на вайбер
|
|
Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).
Переглянути конспект за посиланням
|
З конспекту уроку виконайте завдання № 4 усно, №3 – письмово
|
|
Контрольна робота №4 (тест) Речення. Текст
Пройти тест за посиланням
Код доступу 666749 ( зробити до 16.05)
|
Результат надіслати вчителю на вайбер
|
|
РМ№13 Робота з книжкою: виділення слів, частин змісту в тексті
Переглянути презентацію за посиланням
|
http://litmisto.org.ua/?p=26217 – опрацювати текст «Жайворонок»
|
|
Підсумкова контрольна робота
Пройти тест за посиланням
Код доступу 253363 ( зробити до 22.05)
|
Результат надіслати вчителю на вайбер
|
|
РМ№14Аналіз контрольних робіт
|
Повторити розділові знаки при однорідних членах речення; звертанні
|
|
РМ№15 Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.
Переглянути презентацію за посиланням
|
Скласти 5 речень про наші обереги, переглянувши мультик за посиланням
|
|
Повторення та узагальнення вивченого протягом року
|
|
|
Природознавство
|
Кріль. Утримання та розведення кролів. Зовнішній вигляд, спосіб життя. Вирощування. Господарське значення.
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Намалювати кролика
|
Охорона тварин в Україні. Тварини, що занесені до Червоної книг
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Виписати в зошит основні причини зникнення тварин
|
|
Повторення. Безхребетні та хребетні тварини. Риби
|
Виконати завдання на повторення у формі гри за посиланням
|
|
Повторення. Плазуни. Птахи. Ссавці
|
Виконати завдання на повторення у формі гри за посиланням
|
|
Соціально-побутове орієнтуван-ня
|
Пригадування екскурсій, подорожей які здійснили протягом року. Порядок здійснення покупок у магазині. Організація власного дозвілля у вільний час. Прощання із учнями на час літніх канікул
|
Переглянути ролик-пам’ятку про правила безпечної поведінки під час літніх канікул
|
Музичне мистецтво
|
В. Сильвестров «Кітч-музика» (фрагмент)
Дж.Гершвін «Рапсодія у стилі блюз»
|
Насолодитися музичними фрагментами за посиланням
|
І.Кальман «Карамболіна» з ІІ дії оперети «Фіалка Монмартра»
|
Насолодитися музичними фрагментами за посиланням
|
Назва навчального предмету
|
06 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська література
|
Розвиток мовлення №2. Складання невеликого тексту розповідного характеру про героя твору, його вчинки.
|
Скласти невелику розповідь про улюбленого героя твору В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»
|
Література рідного краю№2.: Остап Вишня. «Фазани».
|
прочитати, зробити ілюстрацію до твору
|
|
Микола Вінграновський «Сіроманець».
Захоплююча й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
Переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xuPGYGGbHdk
|
Прочитати або прослухати в аудіо записі твір «Сіроманець» за посиланням
|
|
Фізика та хімія в побуті
|
Види передач. Пасова і ланцюгова передачі, їх будова. Ведучий і ведений шківи. Сполучення з ведучим валом. Шківи однакових і різних діаметрів. Залежність швидкості обертання від її діаметра.
|
Опрацювати конспект за посиланням
|
Перехресна пасова (ланцюгова) передача. Напрям обертання веденого і ведучого шківів. Використання пасової і ланцюгової передач в станках, машинах: токарний станок, електроплитка, швейна машина, сільськогосподарська машина та ін.
|
Спробувати створити пасові та ланцюгові передачі в домашніх умовах
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з творами художників-декораторів.
Переглянути ролики за посиланням:
Народні символи – наші святині
|
Виготовити писанки
|
Музика
|
|
|
Географія
|
Азія. Положення на карті. Океани і моря, найбільші острови та півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату.
Переглянути відео за посиланням
|
Позначити на контурній карті країни Азію, моря, океани, острови
|
Води суходолу: річки, озера. Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Культура та побут народів Азії.
Переглянути відео за посиланням
|
Позначити на контурній карті річки, озера Азії
|
|
Країни Південно-західної Азії (Грузія, Вірменія, Азербайджан) . Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
Прочитати статтю за посиланням
|
Позначити на контурній карті Грузію, Вірменію, Азербайджан та їх столиці
|
|
Історія України
|
Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії у першій половині ХІХ століття.
Переглянути ролик за посиланням
|
|
Кирило-Мефодіївське братство
Переглянути ролик за посиланням
|
Виписати в зошит усіх представників Кирило-Мефодіївського братства
|
|
Скасування кріпацтва. Розвиток промисловості.
Переглянути ролик за посиланням
|
Записати в зошит причини скасування кріпацтва
|
|
Українська мова
|
РМ№11.Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками).
Опрацювати запропонований конспект за посиланням https://subject.com.ua/lesson/mova/5klas_3/46.html
|
Скласти один із запропонованих у домашньому завданні діалог
|
Речення з однорідними членами речення
Переглянути ролик за посиланням
|
Скласти невеликий текст (7 речень) про весну з використанням однорідних членів речення
|
|
Повторення вивченого про текст.
Заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту тексту
Переглянути ролик за посиланням
|
Придумати й записати невеликий текст про Великдень
|
|
Структура тексту (зачин, основна частина, кінцівка).
Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.
Складання простого плану тексту
Переглянути ролик за посиланням
|
Виконати 2, 3 вправу письмово; до тексту вправи 3 скласти план
|
|
Відновлення текстів із деформованою будовою.
Тексти різних типів: розповідь, опис, міркування.
Опрацювати запропонований конспект за посиланням
Виконати завдання №1, 2
|
Виконати завдання №3 за посиланням з уроку
|
|
Природознавство
|
Мавпи. Зовнішній вигляд та середовище існування.
Переглянути ролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=INmS0I0Q6Ww
|
Намалювати мавпочку, яка найбільше сподобалась
|
Парнокопитні – свиня, корова. Загальні ознаки. (коза, вівця).
Переглянути ролик за посиланням
Непарнокопитні – кінь.
Переглянути ролик за посиланням
|
Записати парнокопитних і непарнокопитних. Визначити різницю між ними
|
|
Соціально-побутова орієнтуван
ня
|
Заключне заняття.
Правила дорожнього руху. Поведінка дитини у незнайомій, непередбаченій ситуації (якщо заблукав, загубився). Правила етикету за столом, у гостях, в громадських місцях та у спілкуванні з однолітками та із старшими.
Переглянути ролик за посиланням
|
Скласти пам’ятку «Як спілкуватися з однолітками та старшими»
|
Основи здоров’я
|
Служби охорони громадського порядку. Міліція. Суд. Прокуратура. Адвокатура. Їх функції по захисту життя та гідності людини.
Опрацювати запропонований конспект за посиланням
|
Записати в зошит основні поняття теми; дати відповіді на запитання (у кінці конспекту)
|
Поняття покарання. Система кримінальних покарань. Кримінальний кодекс України.
Ознайомитися з матеріалом за посиланням
|
Переглянути Кримінальний кодекс України
|
|
Інформатика
|
Що таке ком’ютерні віруси? Як визначити, що комп’ютер заражений вірусами?
Антивірусні програми. Сканування комп’ютера на віруси.
|
Переглянути ролик за посиланням
|
Трудове навчання
|
Підготовка ґрунту для висівання насіння айстр у ґрунт. Правила техніки безпеки при роботі з лопатою і сапою.
|
Переглянути відеоролик , спробувати застосувати поради садівниці https://www.youtube.com/watch?v=ykTodxzQF9g
|
Правила розділу коренів ірисів звичайних і правила розсаджування ірисів.
|
Переглянути відеоролик, спробувати застосувати поради садівниці
|
|
Лікарські рослини (ромашка, календула, шавлія,) умови вирощування лікарських рослин на присадибній ділянці школи.
|
Переглянути відеоролик
|
|
Практичні роботи.
Перекопування квітників на шкільному подвір’ї. Обкопування дерев. Пересаджування ірисів звичайних.
|
|
|
Практичні роботи.
Висівання насіння чорнобривців, айстр, календули, ромашки лікарської, шавлії у відкритий ґрунт.
|
Висійте насіння чорнобривців, айстр у горщечки на балконі
|
|
Висаджування розсади у квітник. Умови, необхідні для росту і розвитку рослин. Правила посадки розсади квітів у відкритий ґрунт.
|
Переглянути відеоролик, спробувати застосувати поради садівниці
|
|
Корекція розвитку
|
Практична робота . Панно «Тюльпани»
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Спробувати створити таке ж мініпанно-магніт
|
Математика
|
Кути
Ознайомитися з матеріалом за посиланням
|
Виконати завдання практичних робіт (з конспекту за посиланням)
|
Прямокутник
Ознайомитися з матеріалом за посиланням
|
Виконати завдання з конспекту за посиланням
|
|
Квадрат
Ознайомитися з матеріалом за посиланням
|
Виконати завдання з конспекту за посиланням
|
|
Ромб
Ознайомитися з матеріалом за посиланням
|
Виконати завдання з конспекту за посиланням
|
Назва навчального предмету
|
30.03 – 03.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
РМ№10 Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків тощо.
|
|
Речення, ускладнені звертанням
Переглянути відеоролик за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DBlkOBG-GVs, виконати запропоновані в ньому завдання
|
Скласти речення із звертанням «МАМО» так, щоб воно займало різні позиції в реченні
|
|
Фізика й хімія в побуті
|
Клин. Будова клина. Розділювальний клин .Дія клина, інструменти, в яких діє принцип клина
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Спробувати створити клин удома
|
Муз. мистецтво
|
І.Дунаєвський «Пісня про Одесу» та сцена знайомства з опери «Біла акація». Укр..народна пісня «Чом ти не прийшов»
Переглянути відеоролик за посиланням
|
|
Географія
|
Країни Східної Європи (країни Балтії).Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.
|
Нанести на контурну карту
країни Балтії, їх столиці
|
Українська літ.
|
Остап Вишня
Розповідь про творчість відомого гумориста О. Вишні. «Весна», «Заєць».
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Прочитати гумореску Остапа Вишні «Весна», *** зробити ілюстрацію
|
Трудове навчання
|
Пікірування розсади агератуму.
Переглянути відеоролик за посиланням
|
|
Весняне перекопування квітників, значення, строки його проведення.
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Поцікавитися у бабусі,чи підготувала вона вже свій квітник
|
|
Історія України
|
Українські землі під владою Росії у першій половині ХІХ століття. Устим Кармелюк.
Переглянути відеоролик за посиланням
|
За бажанням переглянути фільм «Устим Кармелюк»
|
Інформатика
|
Автосума, автозаповнювання.
Рішення прикладів на додавання і віднімання в програмі Excel.
Діаграми в програмі Excel. Створення діаграми
Переглянути відеоролик за посиланням
|
Спробувати створити власну діаграму в програмі Excel
|
Природа
|
Ластоногі та китоподібні – тюлень, морж, кит, дельфін. Зовнішній вигляд та середовище існування.
Переглянути відеоролики за посиланням
Хоботні – слон. Зовнішній вигляд та спосіб життя.
|
Записати найцікавіші факти з життя слонів; намалювати ластоногих
|
Соц.-побутове орієнтування
|
Види послуг або діяльності організації.
|
|
Корекція розвитку
|
Практична робота. Панно «Червоні гвоздики».
Переглянути відеоролики за посиланням
|
Скласти із зроблених гвоздик панно
|
Предмет
|
23 – 27.03.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Головні члени речення: підмет і присудок.
Переглянути ролик:
Виконати завдання, запропоновані у вправі : https://learning.ua/mova/chetvertyi-klas/vyznachaiemo-hramatychnu-osnovu
|
Виконати І варіант
Успіхів!
|
Другорядні члени речення
Переглянути ролик:
Виконати завдання:
|
Скласти невеликий текст про весну(7 речень), у реченнях підкреслити головні та другорядні члени.
|
|
Географія
|
Країни Східної Європи (Білорусь, Молдова, Росія. Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста
Переглянути ролики:
|
Позначити країни на контурній карті
|
Українська література
|
Всеволод Нестайко.
«Тореадори з Васюківки»
Переглянути ролик
Переглянути уривок фільму «Тореадори..», обговоріть
|
Прочитати або прослухати з
І частини розділ №1, 9 «Тореадорів…»
ІІч. – №2; ІІІч. – №25
|
Історія України
|
Усна народна творчість. Козацькі літописи.
Театр і музика. Архітектура та живопис.
Переглянути ролик:
|
Прослухати пісні українських кобзарів
|
Трудове навчання
|
Правила пікірування розсади. Строки виконання даних робіт.
Переглянути ролик:
|
|
|
Практичні роботи. Підготовка суміші ґрунтів для пікірування розсади квітів. Пікірування розсади капусти
|
Попрацювати з грунтом,
Допомогти бабусі попікірувати її розсаду
|
Основи здоров’я
|
Особливості купання у забруднених водоймищах.
Небезпечність купання та риболовлі у місцях зливу промислових відходів
Переглянути ролик:
|
Створити соціальний плакат «Бережіть воду!»
|
Фізика і хімія
|
Рухомий блок. Будова, дія, використання. Співвідношення сили в шляху.
Переглянути ролик:
|
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=9MhHUed8M4k, знайти рухомий блок, який використовували Смішарики
|
Образотворче мистецтво
|
“Чарівний світ емоцій та почуттів”. Твори мистецтва, спільні за характером і настроєм.
Переглянути презентацію
|
Намалювати смайли, які передають почуття, які ти відчуваєш, коли до тебе приїхала бабуся
|
Корекція розвитку
|
Панно «Соняшник»
Переглянути ролик
|
Спробувати зробити панно з солоного тіста
|
Предмет |
12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Інформатика |
Основи електронних таблиць Excel. Основні об’єкти в електронних таблицях і операції над ними. Числові формати.
Повторення: у форматі Word створити таблицю на 4 колонки, з 5 рядочками вниз
Переглянути ролик: https://www.youtube.com/watch?v=7Qvr1cujdag
Попрацювати з програмою Excel.
|
Спробувати створити табличку у форматі Excel «Моя родина»
|
Українська мова |
РМ. Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, міркування); різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання).
Повторення: https://www.youtube.com/watch?v=FD6Klcfi4Ak
Прослухати казку « Теремок»
Попрацювати над змістом:
– Визначити різницю між прослуханими творами
– З’ясувати, до якого типу належить кожен твір.
Прочитати прислів’я, розтлумачити їх зміст.
– Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже
– Не карай, Боже, нічим, як другом лихим
– Приятелів тьма , а вірного друга нема
|
Домашнє завдання: знайти і прочитати легенду про дружбу.
|
Трудове навчання |
Пікірування розсади декоративно – квіткових рослин. Необхідність пікірування розсади. Послідовність роботи при пікіруванні.
Переглянути ролик: https://www.youtube.com/watch?v=dO3v5Gr4KxI
Намалювати декоративну квіточку
|
Домашнє завдання: доглядати за рослиною, що попікірували
|
Природознавство |
Хижі звірі – вовк, лисиця, рись, ведмідь. Спосіб існування.
Переглянути ролик: https://www.youtube.com/watch?v=1-4QEFKpuqM
Намалювати хижаків у зошиті.
|
Домашнє завдання: знати хижих звірів, уміти їх вирізняти серед інших тварин
Успіхів!
|