25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання письмового висловлювання (розповіді) з елементами опису.
Скласти текст-розповідь про те, як ви б хотіли провести канікули.
|
Виконану роботу переслати у Viber
|
Повторення й узагальнення вивченого про прислівник.
1. Повторити правила С. 166-169.
2. Виконати тестові завдання С.184, впр. 418 (усно).
|
Письмово виконати вправу 419 С.184.
|
|
Уживання прислівників під час побудови тексту. Повторення й узагальнення вивченого.
Виконати онлайн-тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/zavdannya-dlya-povtorennya-vivchenogo-za-rik-509096.html
|
||
Літературне читання
|
Паола Утевська «Лісова аптека».
1.Порочитати твір за посиланням http://www.educ.com.ua/biblioteka/paola-utevska-lisova-apteka.html
|
Скласти розповідь про лікарську рослину (на вибір).
|
Оксана Іваненко «Чорноморденький».
1.Порочитати твір за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5492
|
Стислий переказ казки, визначити головну думку.
|
|
Узагальнення й систематизація знань. Михайло Чабанівський «Вірний».
1.Порочитати твір за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=668
2. Характеристика головного героя твору.
|
Повтор. вивч. (форзаци підручника).
|
|
Підсумковий урок за рік.
1. Розказати про твір, який найбільше сподобався або скласти літературну вікторину.
|
||
Іноземна мова (англійська)
|
Контрольна робота: говоріння. Зателефонувати своєму вчителю на вайбер у режимі відеозв’язку та переказати впр.2 с.163 з 8.00 до 17.00
|
Перевірити словники на наявність слів з кожної пройденої теми
|
Ура, літні канікули! Повторити слова в словнику.
|
||
Математика
|
Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел.
1. Повторити матеріал у підручнику С.172-174.
|
№1101, 1104, розв’язати задачі.
|
Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. 1. Повторити матеріал у підручнику С.174-175.
|
С. 170, № 1005, 1006 розв’язати задачі
|
|
Множення. Закони множення. Розв’язування задач.
1. Повторити матеріал у підручнику С.175.
|
С.171,№ 1113 обчислити вирази (письмово)
|
|
Ділення. Властивості частки. Розв’язування задач.
Підсумковий урок за рік.
Повторити матеріал у підручнику С.176, розв’язати задачі №-1108, 1110
|
||
Природознавство
|
Узагальнення й систематизація знань учнів з теми «Природа України».
1. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-prirodoznavstva-na-temu-priroda-ukra-ni-124233.html
|
Виконати практ.роботу у друк.зош.
|
Підсумковий урок за рік.
1. Виконати онлайн-тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/pidsumok-za-temoyu-priroda-ukra-ni-507901.html
|
||
Я у світі
|
Узагальнення й систематизація знань учнів.
1. Опрацювати матеріал підручника С.153-158.
2.Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/lyudina-isvit-495980.html
|
|
Образотворче мистецтво
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Намалювати композицію одну на вибір по темам які вивчали на протязі року: див. с. 6 – 138 підручника.
Орієнтовні зразки до практичного завдання.
|
|
Трудове навчання
|
Урок-презентація творчих робіт учнів. Підсумкова виставка-композиція.
1. Опр. с. 141 онлайн підручника за посиланням: https://4book.org/uchebniki-ukraina/4-klass/1927-trudove-navchannya-4-klas-kotelyanets-2015
2. Онлайн-виставка робіт.
|
|
Інформатика
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік
Переглянути навчальне відео:
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.
1. Переглянути тести за посиланням https://pustunchik.ua/ua/checkYourself/viktoriny/viktoryna-pro-zdorovya
2. Повторити правила безпечного відпочинку влітку за посиланням http://mnvk.in.ua/2016/06/19/bezpechnij-vidpochinok-vlitku/
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри “Переміна місць”, “Слухай сигнал”.. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bPSBBKXLsYY
|
|
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри «Артбол», “Виклик”. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s4kB9aQrzaQ
|
||
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “Переміна місць”, міні-футбол. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY
|
Назва навчального предмета
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Контрольне списування «Могутній запорозький дуб»
Завдання буде у Viber
|
Виконану роботу переслати у Viber
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Займенник. числівник»
Повторити правила с.110-117
|
Письмово виконати впр.266 ,с.116
|
|
Що ми знаємо про дієслово.
Повторити правила с.134-165.
|
Письмово виконати впр.320, с.141
|
|
Літературне читання
|
Підсумковий урок за розділом «У країні світової літератури»
Виконати онлайн- тест
|
С.170 – дати відповіді на запитання «Повтори і пригадай»
|
Анатолій Костецький . Канікули.
Переглянути відео
Прочитати с.171
|
С. 171 – підготуватися до виразного читання вірша напам’ять (за бажанням)
|
|
Наталка Книшова. Літечко.
Переглянути презентацію.
|
Виразно читати вірш (слад 17)
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Василь Сухомлинський. Яблунька і літо.
Прочитати твір за посиланням, визначити головну думку твору.
|
||
Іноземна мова (англійська)
|
Контрольна робота: письмо.
|
Виконані завдання, сфотографувати та вислати до 19.05 своєму вчителю
olgagarkavaia75@gmail.com або на вайбер.
|
Плани на майбутнє. Повторити текст впр.5 с.188-189.
|
Виконати впр.6 с.189 в зошиті та надіслати на вайбер своєму вчителю.
|
|
Математика
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число.
1.Опрацювати матеріал підручника с.167-168 (№1085 –усно, №1087 – розглянути алгоритм ділення.№1086,1088- письмово)
|
С. 168 №1092- розв’язати задачу, №1091- обчислити вирази
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число.
1.Опрацювати матеріал підручника с.168 (№1093- письмово)
|
С. 168-169 №1090- розв’язати задачу, №1094- обчислити вирази
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число.
1.Опрацювати матеріал підручника с.169 (№1098- письмово)
|
С.169 №1099,1100 – розв’язати задачі.
|
|
Самостійна робота «Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове»
|
Завдання у Viber, переслати фото.
|
|
Природознавство
|
Підготовка до контрольної роботи.
Повторити матеріал з теми « Природа України»
|
С. 101-160 – повторити матеріал.
|
Контрольна робота «Природа України»
|
Завдання у Viber, переслати фото.
|
|
Я у світі
|
Практична робота «Складання листа до ровесника – іноземця про свою країну»
Опрацювати матеріал підручника с.139-153
Виконати завдання 2, с.153
|
|
Основи здоров’я
|
Проект «Здоров’я – всьому голова»
1.Опрацювати матеріал підручника с.157
2. Виконати завдання 3 групи с.157
|
|
Музичне мистецтво
|
Перевір себе.
Опрацювати стор.121- 122 онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
Повторити караоке пісні М. Глінки «Гуде вітер вельми в полі»
за посиланням:
Усно опрацювати 4 завдання
на стр.121-122 підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова,
В. Сергієнко
|
|
Образотворче мистецтво
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в композиції.
Намалювати композицію : «Образ рідного краю в мистецтві».
Орієнтовний зразок до практичного завдання: |
|
Трудове навчання
|
Закріплення знань про професії.
Опрацювати матеріал онлайн- підручника с.134-140
|
|
Інформатика
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
Переглянути навчальне відео:
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри «Артбол», міні-футбол. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cqAePITwvgE
|
|
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “Переміна місць”, міні-футбол.
|
||
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “Естафета звірів”, “У горизонтальну мішень”. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=uvMAh-p95xg
|
Назва навчального предмета
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Перевірочна контрольна робота (тести).
Завдання буде у Viber
|
Виконану роботу переслати у Viber
|
Що ми знаємо про займенник і числівник.
1. Повторити правило с. 118-122.
2. Письмово виконати вправу 417 с.183
|
||
Літературне читання
|
Повість-казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес.
1.Порочитати уривки твору, яким відповідають малюнки С. 163-170.
2.Переглянути (за бажанням) фільм за посиланням https://uakino.club/film/genre_adventure/300-alsa-v-krayin-chudes.html
|
С. 162-170, повторити.
Скласти усну характеристику головної героїні твору.
|
Контрольна робота. Перевірка навички читання в голос (усно)
Завдання буде у Viber
|
Стислий переказ казки (на вибір), визначити головну думку.
|
|
Позакласне читання. Казки звідусюди. Сат-Ок. Квітка Антилопи; Редьярд Кіплінг. Верблюдячий горб.
1.Послухати аудіо-казку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=S4XyT0_8f4c
|
||
Іноземна мова (англійська)
|
Контрольна робота: читання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 13.05 своєму вчителю
viktoriiaproskurova8@gmail.com, olgagarkavaia75@gmail.com або на вайбер.
|
Який вид подорожі найкращий. Куди б я хотів поїхати. Читати текст впр.5 с.188-189.
|
Виконати впр.4 с.188 в зошиті та надіслати на вайбер своєму вчителю.
|
|
Математика
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.
1. Усно виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-410684.html
2. Опрацювати матеріал підручника С.166 (№1076 – усно, №1077 – письмово).
|
С. 167 скласти й розв’язати рівняння №1079, розв’язати задачу №1080.
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Підготовка до контрольної роботи.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 167 (№ 1081 – усно, №1078 – письмово).
2.. Усно виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-z-matematiki-za-ii-semestr-411361.html
|
С. 157 – повторити правило, №-1008 – розв’язати задачу
|
|
Перевірочна контрольна робота.
Завдання буде у Viber
|
Виконану роботу переслати у Viber
|
|
Природознавство
|
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір.
1. Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NqD16gsTzuo
2. Опр. статтю підручника с. 159-160
|
С. 159-160, скласти розповідь про Карпатський заповідник (усно)
|
Навчальний проект «Добра справа для природи».
1. Переглянути презентацію «Вплив людини на природу» за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1aUjL6zLswWLQDP32e86fKwP-OKj2uPnmOlXNFs_L3ks/present?slide=id.p14
2. Дати відповіді на запитання с. 161.
|
Підготувати повідомлення на тему «Добра справа для природи».
|
|
Я у світі
|
Волонтерство, як добровільна суспільно корисна діяльність.
1. Переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/test/volonterstvo-iak-dobrovilna-suspilno-korysna-diialnist-51047.html
2. Виконати завдання у друкованому зошиті С. 47.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в композиції.
Опрацювати с.138-139 підручника: Намалювати композицію : «Україна – моя Батьківщина». (Див. с.138-139 підручника) або орієнтовні зразки до практичного завдання:
|
|
Трудове навчання
|
Ознайомлення з поняттям «Професія». Урок-лекція. Що таке професія.
1. Опр. с. 122-127 онлайн підручника за посиланням: https://4book.org/uchebniki-ukraina/4-klass/1927-trudove-navchannya-4-klas-kotelyanets-2015
2. Переглянути презентацію на тему «Всі професії важливі» за посиланням https://svitppt.com.ua/rizne/vsi-profesii-vazhlivi.html
|
|
Інформатика
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
Опрацювати презентацію: https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU
|
|
Основи здоров’я
|
Виконання проекту «Відомі параолімпійці»
1. Переглянути матеріал за посиланням https://24tv.ua/special/paralimpijtsi/
2. Опрацювати матеріал підручника С.154-157 (усно).
|
|
Фізична культура
|
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “У горизонтальну мішень”, міні-футбол
|
|
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “Боротьба за м’яч”, міні-баскетбол. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=IiTLijWpoik
|
||
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “Естафета звірів”, “У горизонтальну мішень”. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DY1fjUzRSk0
|
Назва навчального предмета
|
04 – 08.05.2020
|
|||
Тема
|
Завдання
|
|||
Українська мова
|
Контрольний диктант «Пташині серенади»
Завдання буде у Viber
|
Виконану роботу переслати у Viber
|
||
Узагальнення і систематизація знань з теми «Іменник. Прикметник»
|
Письмово виконати впр.189 с.86
|
|||
Розвиток зв’язного мовлення. Привітання до Дня матері
Переглянути презентацію.
|
Скласти привітання
Фото сторінок зошита буде у Viber
|
|||
Літературне читання
|
Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша.
Виконати тест
|
С. 153-161-повторити, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
||
Контрольна робота. Робота з літературним твором. За Володимиром Уткіним «Підземні палаци України»
|
Завдання у Viber ( виконану роботу переслати )
|
|||
Повість-казка. Льюїс Керрол. Аліса в Країні Чудес. (Частина І. У кролячій норі.)
Переглянути презентацію. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-za-temou-luis-kerroll-alisa-v-kraini-div-91813.html
Прочитати с.162-170
|
С.162-170 – прочитати, дати відповіді на запитання.
|
|||
Повість-казка. Льюїс Керрол. Аліса в Країні Чудес. (Частина І. У кролячій норі.)
|
С.162-170 – прочитати в особах, пояснити виділені слова.
|
|||
Іноземна мова (англійська)
|
Контроль аудіювання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 06.05 своєму вчителю
|
||
Зустрічайте туристів з Лондона та Нью-Йорка. Читати текст впр.3 с.187.
|
Правда чи неправда? Виконати тестово завдання після тексту впр.3 с.187 в зошиті.
|
|||
Математика
|
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
1. Переглянути відео (повторити, як виконувати ділення іменованих чисел на одноцифрові числа)
2. Опрацювати матеріал підручника с.163-165 (№1051,1056 – усно, 1052 -письмово)
|
С. 165- розв’язати задачу № 1058, обчислити вирази №1057
|
||
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу.
1. Опрацювати матеріал підручника с.165-166 (№1059,1061,1062 –усно, №1060- письмово)
|
С. 166 №1066- розв’язати задачу, №1065- обчислити вирази
|
|||
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.
1. Опрацювати матеріал підручника с.166 №1067-1069-письмово.
2. Самоперевірка за презентацією (слайди № 6,7,9,10)
|
С.166 №1071 – розв’язати задачу.
|
|||
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.
С.166 №1074-розв’язати задачу, №1075- обчислити вирази
|
||||
Природознавство
|
Заповідні території України та їх охорона.
1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Переглянути відео
3. Опрацювати статтю підручника (с. 155-161).
|
С. 155-161 повторити матеріал, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
||
Заповідні території України та їх охорона.
1. Повторити матеріал підручника (с. 155-161)
2. Переглянути презентацію
3. Виконати тести
|
С. 160 –виконати творче завдання.
|
|||
Я у світі
|
Навчальний проект «Українці, яких знає світ»
1.Опрацювати матеріал підручника с.132-134
2.Переглянути презентацію
3.Виконати завдання с.134
|
|||
Основи здоров’я
|
Звички і здоров’я.
1.Опрацювати матеріал підручника с.151-153
2. Виконати проект с.153
|
|||
Музичне мистецтво
|
Повернення додому в Україну.
Опрацювати стор.117- 118 онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко
за посиланням:
Українська народна пісня на вірші Т. Г. Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Y2JQ1Xtw2Do
Розучити пісню М. Глінки «Гудевітервельми в полі»
за посиланням:
Виконання караоке пісні М. Глінки «Гуде вітер вельми в полі»
Перевір себе.
Виконувати індонезійську народну пісню «Прогулянка з батьком» за посиланням:
|
|||
Образотворче мистецтво
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в композиції.
Опрацювати с.134-137 підручника: |
Намалювати одну композицію на вибір: «Святковий день» чи «Святкове місто». (Див. с.118 підручника) або орієнтовні зразки до практичного завдання:
|
||
Трудове навчання
|
Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Посуд у техніці пап’є-маше
1. Опр. с. 116-120 онлайн підручника за посиланням: https://4book.org/uchebniki-ukraina/4-klass/1927-trudove-navchannya-4-klas-kotelyanets-2015
2. Продовжити виготовлення вироба, оздобити його.
|
|||
Інформатика
|
Зберігання інформації. Носії інформації.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=l1s2JI39-2o
|
|||
Фізична культура
|
Рухливі ігри “Переміна місць”, “Слухай сигнал”.. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bPSBBKXLsYY
|
|||
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри «Артбол», “Виклик”.Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s4kB9aQrzaQ
|
||||
Інструктаж з Б.Ж.Д. Рухливі ігри “Переміна місць”, міні-футбол.Переглянути відео за посиланням:
|
Назва навчального предмета
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про іменник і прикметник.
1. Повторити правила з теми «Іменник» за підручником стр. 49-74.
2. Переглянути презентацію за посиланням https://super.urok-ua.com/prezentatsiyi-z-ukrayinskoyi-movi-dlya-4-klasu-po-temi-imennik/ (усно виконати завдання).
|
С.181 виконати тестові завдання впр. 414 (письмово).
|
Що ми знаємо про іменник і прикметник.
1. Повторити правила з теми «Прикметник» за підручником стр. 77-99.
2. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-pidsumkoviy-urok-z-temi-prikmetnik-z-ukra-nsko-movi-4-klas-13303.html
|
С.182, впр. 415 (письмово)
|
|
Літературне читання
|
Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків.
1.Порочитати повість С. 145-151.
2.Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BWNat8ipJ6s
|
С. 145-151 скласти продовження повісті-казки
|
Позакласне читання. У кожного своя жар-пташка. Надія Кир’ян. Жар-пташка. Оксана Іваненко. Великі очі.
1.Прочитати твір за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16063
|
Скласти усну характеристику головного героя твору.
|
|
Підсумковий урок за розділом «У країні знань».
1.Дати відповіді на запитання С. 152.
2. Виконати завдання у друкованому зошиті.
|
Виконати завдання на с.152( на вибір).
|
|
Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша.
1. Ознайомитися з біографією автора за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Y5ZUITjAL_s
2. Прочитати твір С.153-161, читати в особах, дати відповіді на запитання.
|
||
Іноземна мова (англійська)
|
Подорожі у нашому житті. Повторити види транспорту. Скласти речення по зразку до малюнків впр.1 с.186.
|
Усно виконати впр.2 с.186: скласти запитання до кожного малюнка впр.1 с.186 та відповісти на них
|
Математика
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.
1. Переглянути навчальне відео за посиланням
2. Опрацювати матеріал підручника С.161-162 (№1029,1030 – усно, №1028, 1031 – письмово).
|
С. 153 повторити алгоритм письмового множення, розв’язати задачу № 972.
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку,коли частка мітить 0 одиниць
1. Опрацювати матеріал підручника с. 162 (№ 1036, 1038 – усно, №1037, 1039 – письмово)
|
С. 155 №985 обчислити вирази
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею
1.Переглянути навчальне відео за посиланням
2.Опрацювати матеріал підручника С.163 (№1044 – усно, №1045, 1046, 1047 – письмово).
|
С. 157 вивчити правило. №994 розв’язати задачу
|
|
Природознавство
|
Кримські гори. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у гірській місцевості
1. Переглянути презнтацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-prirodoznavstva-krimski-gori-4-klas-255050.html
2. Опр. статтю підручника с. 151-154
|
С. 154 відп. за зап. «Перевір себе», вик. завд. у друк. зош.
|
Кримські гори. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у гірській місцевості
1. Повт. матеріал підручника с. 151-154
2. Виконати тести за посиланням https://vseosvita.ua/library/test-z-prirodoznavstva-v-4-klasi-krimski-gori-28593.html
|
С. 151-154, повт. матеріал, виконати творче завдання на с.154
|
|
Музичне мистецтво
|
Сполучені Штати Америки.
Опрацювати стор.117- 118 онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/669-muzichne-mistectvo-aristova-sergyenko-4-klas.html
Прослухайте Дж. Гершвін «Колискова» з опери «Поргі і Бесс» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=o8SlSmPhGCM
Розучити індонезійську народну пісню «Прогулянка з батьком» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=eMxML1fQYNQ
|
|
Образотворче мистецтво
|
Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Дизайн вітрини магазинів.
1. Опрацювати с.129-133 https://pidruchniki.in.ua/obrazotvorche-mistetstvo-4-klas-reznichenko-2015/ 2. Створити елемент дизайну вітрини для магазину «Іграшки» або «Подарунки»: варіанти 1-2 (на вибір). (Див. с.132-133 підручника).
|
|
Трудове навчання
|
Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Посуд у техніці пап’є-маше
1. Опр. с. 116-120 онлайн підручника за посиланням: https://4book.org/uchebniki-ukraina/4-klass/1927-trudove-navchannya-4-klas-kotelyanets-2015
2. Виготовити посуд у техніці пап’є-маше за інструкцією.
|
|
Інформатика
|
Складові комп’ютера. Пристрої для введення та виведення інформації.
Опрацювати презентацію https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk
|
|
Основи здоров’я
|
Повага і самоповага
1. Опр. матеріал підручника с. 148-150
2. Дати відповіді на запитання с.150 (усно)
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри «Естафета звірів», естафети з лазінням та перелазінням.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8
|
|
Рухливі ігри «Естафета звірів», «Боротьба за мяч».
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6HCBU3UkVfY
|
||
Рухливі ігри « У горизонтальну мішень», «Слухай сигнал»
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про текст, речення, слово.
1.Повторити правила з теми «Текст» за підручником с.11-26, переглянути презентацію , усно виконати завдання презентації.
2.Переглянути відео
|
Письмово виконати впр.413, с. 180
|
Що ми знаємо про текст, речення, слово.
1.Повторити правила з теми «Речення» за підручником с.27-41, або переглянути презентацію (1-55 слайди), усно виконати завдання презентації.
|
Письмово виконати впр.412 с.180
|
|
5Літературне читання
|
Історичні оповідання. Антін Лотоцький «Ольга Перевізниківна».
1.Виконати тест за посиланням
|
С. 136-140 прочитати твір в особах, виконати завдання у зошиті.
|
Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків. (Уривки)
1.Переглянути відео
2.Прочитати твір с.145-151
3.Виконати тест.
|
Підготуватися до виразного читання с.145-151. Дати відповіді на запитання с.151
|
|
Повість-казка. Віктор Близнець. Земля світлячків. (Уривки)
1.Прочитати уривки твору, яким відповідають малюнки.
2.Дати відповіді на запитання до твору с.152.
|
||
Іноземна мова (англійська)
|
Київ- столиця нашої держави. Повторити 3 форми неправильних дієслів на с.175, с.179-180. Усно виконати впр.4 с.180.
|
Читати впр.1 с.181-182.
|
Подорожі- це цікаво. Читати впр.4 с.183.
|
Усно прочитати і перекласти впр.1 с.184.
|
|
Математика
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного.
1.Переглянути відео (пояснення, як виконувати ділення)
2.Опрацювати матеріал підручника с.158-159 (№1004-1005,1009 – усно, 1006 -письмово)
|
С. 153 повторити алгоритм ділення за №1004, розв’язати задачу № 1011, обчислити вирази №1012
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного.
1.Опрацювати матеріал підручника с.159-160 (1013-1016 –усно)
|
С. 160 №1018- розв’язати задачу, №1019- обчислити вирази
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.
1.Опрацювати матеріал підручника с.160-161 (№1022 – усно, №1023, 1025,1026 – письмово)
|
||
Природознавство
|
Гори Карпати. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у
гірській місцевості.
1.Переглянути презентацію за посиланням
2. Переглянути відео
2.Опрацювати статтю підручника (с. 147-151).
|
С. 147-151 повторити матеріал, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
Гори Карпати. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у
гірській місцевості.
1. Повторити матеріал підручника (с. 147-151).
2.Переглянути відео
3.Переглянути відео
|
С. 146 –виконати творче завдання.
|
|
Я у світі
|
Європейський союз – співтовариство народів Європи.
1. Переглянути відео за посиланням
2. Переглянути навчальне відео за посиланням
|
|
Образотворче мистецтво
|
Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво.
Опрацювати с.123-128: https://gdz4you.com/pidruchnyky/4-klas/obrazotvorche-mystectvo/mi-reznichenko-sk-trach-navchalna-knyga-bogdan-2015-rik-23005/ Створити виріб, що імітує твір ливарного чи ковальського мистецтва (див. с.127-128 підручника)
|
|
Інформатика
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Опрацювати презентацію https://www.youtube.com/watch?v=a7z5MOr30W4
|
|
Основи здоров’я
|
Як досягти мети.
1.Опрацювати матеріал підручника с.145-147.
2. Виконати проект «Моя мета» с.147
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри «Фігури», «У горизонтальну мішень!»
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZVggwRgad0E
|
|
Рухливі ігри «Естафета звірів», «У горизонтальну мішень!» Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
|
||
Рухливі ігри « Боротьба за мяч», «Прапорець» .
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=eapHjmgwCQE
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення написаного тексту. Впр. 386.
1.Повторити правило на с. 169.
2. Прочитати уривок із казки «Заєць та Їжак».
3.Списати текст, добираючи з дужок прислівники. Позначити будову підкреслених прислівників.
|
С.170 переказати уривок казки усно.
С. 166, 169
|
Правопис найуживаніших прислівників.
1.Переглянути відео про правопис прислівників за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cNfWt8cJtdk
2. Виконати вправу 410 (усно).
3. С. 166, 169 повторити правила, виконати впр. 393 (письмово)
|
повторити правила, письмово виконати вправу 411.
|
|
Узагальнення і систематизація знань і вмінь по темі.
1.Повторити про прислівник, переглянувши презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-prislivnik-224513.html
2.Виконати тест (вказівка: заходьте на «Тестування») за посиланням https://naurok.com.ua/test/tema-prislivnik-4-klas-105173.html
|
||
Літературне читання
|
Паола Утевська. Гості з далеких берегів.
1.Ознайомитися з біографією П.Утевської (підручник с.135)
2.Переглянути презентацію «Як виготовляють папір» за посиланням https://svitppt.com.ua/rizne/yak-vigotovlyayut-papir.html
|
С. 136-140 прочитати твір, довести, що це науково-художнє оповідання.
|
Паола Утевська. Гості з далеких берегів (продовження).
1.Поділити текст на частини за планом, поданим у підручнику на с.140.
2. Переказати зміст тексту за планом.
|
Виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Позакласне читання. Рідний край – Україна.
1.Прочитати вірш В.Сосюри «Любіть Україну» за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=297
|
Вивчити вірш про Україну (на вибір).
|
|
Історичні оповідання. Антін Лотоцький «Ольга Перевізниківна».
1.Ознайомитися з біографією автора (підручник с.141).
2.Прочитати оповідання с.141-144.
3.Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-knyaz-igor-87239.html
|
Прочитати про князя Ігоря та розказати про нього.
|
|
Іноземна мова (англійська)
|
1.Подорож Лондоном. Визначні місця Лондона. Виписати в словник нові слова впр.1, с.174 та читати текст вправи. Ознайомитись з правилом на с.175- переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Tev-J4b854o&t=2s
|
Вивчити 3 форми неправильних дієслів- табличку на с.175.
|
2. Лондон- Нью Йорк. Визначні місця відомих столиць. Читати впр.4 с.178. Вивчити слова already(вже) та yet(ще) і oзнайомитись з правилом на с.177- ще раз переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Tev-J4b854o&t=2s
|
Вивчити 3 форми неправильних дієслів- впр.3 с.179-180.
|
|
Математика
|
Задачі на рух і знаходження площі.
1. Опрацювати усно С. 153, № 968, 969, письмово № 970, 971.
1. 2.Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/usni-obchislennya-194015.html
|
С. 153 повторити алгоритм письмового множення, розв’язати задачу № 972.
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
1.Повторити алгоритм письмового ділення за посиланням http://8next.com/matemat/3764-matemat22.html
2.Опрацювати матеріал підручника на с. 154 (№ 977,978 – усно, № 979, 980– письмово).
|
С. 155 №985 обчислити вирази
|
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
1. Опрацювати матеріал підручника на с. 155-157 (№ 987,991 – усно, № 988, 992– письмово).
2.Тренувальні вправи за посиланням https://subject.com.ua/teaching/mathematics/tutor/62.html
|
С. 157 вивчити правило. №994 розв’язати задачу
|
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння.
1.Повторити правило на знаходження середнього арифметичного с. 157.
2.Опрацювати матеріал вправ 996-1002 (№-996,1000 – усно, №-997, 998. 1001 – письмово).
|
||
Природознавство
|
Лісостеп.
1. Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QnZ0HjFw0-w
2.Опрацювати статтю підручника (с. 139-142).
3. Скласти характеристику природної зони за планом с.133.
|
С. 139-142 повторити матеріал, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
Степ.
1. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-stepova-zona-ukra-ni-18550.html
2. Опрацювати статтю підручника (с. 142-146).
|
С. 142-146 повторити матеріал, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Я у світі
|
Земля – спільний дім для всіх людей. Україна і світ.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 130-131, дати відповіді на запитання; виконати завдання у зошиті с. 42.
2. Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NoZ62G9ZrPs
|
|
Музичне мистецтво
|
Загадкові Індія, Китай, Японія
Опрацювати стор.114- 116 онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
Прослухайте П. Чайковський Китайський танець з балету «Лускунчик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CiokNZbEzCA
Прослухати та розучити індонезійську народні пісню «Прогулянка з батьком» 1.(Слух. 19трек);
2.(Спів. 20 трек) за посиланням: https://rt.mp3g0ld.me/muzuka/19-
Повторити пісню А. Олєйнікової на слова Н. Іванової «Наша вчителька» за посиланням:
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм.
Опрацювати с.119-122.
Намалювати композицію «Веселий фонтан» або виготовити модель шпаківні (див. с.122 підручника)
Зразок до практичного завдання : http://jak-namaljuvaty.pp.ua/2285-yak-malyuvati-vodyaniy-fontan-po-krokah.html |
|
Трудове навчання
|
Самообслуговування. Моделювання взуття. Виготовлення моделі дитячого взуття.
1.Опрацювати с.110-115 онлайн підручника за посиланням https://4book.org/uchebniki-ukraina/4-klass/1927-trudove-navchannya-4-klas-kotelyanets-2015
2. Виготовити та оздобити модель дитячого взуття.
|
|
Інформатика
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Переглянути навчальну презентацію:
CE79E13D8E47F5D6!761&ithint=
file%2cpptx&authkey=!ADVeorwSFu2HrVI
|
|
Основи здоров’я
|
Хочу, можу, треба.
1. Опрацювати матеріал підручника с.143-144.
2.Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-osnov-zdorov-ya-dlya-uchniv-4-klasu-do-uroku-na-temu-138670.htm
|
|
Фізична культура
|
Стрибок у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «Зігнувши ноги». Ознайомитись з технікою виконання стрибка у довжину: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4426
|
|
Стрибок у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «Зігнувши ноги».
|
||
Рухливі ігри «Фігури», «Артбол». Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cqAePITwvgE&t=135s
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.
1.Опрацювати матеріал підручника на c. 174 – 176 (за завданням вправ усно).
2.Переглянути презентацію за посиланням
У слайді №11 …вільга земля – волога земля
|
Письмово виконати впр.401
|
Спостереження за роллю прислівників у тексті.
1.Опрацювати матеріал підручника на c. 177 – 178 (за завданням вправ усно).
2.Переглянути відео за посиланням
|
Письмово виконати впр.405
|
|
Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті і типу висловлювання.
1.Опрацювати матеріал підручника на c. 178 – 179 (впр.408-409). Вправи виконати письмово.
2.Пройти тест ( вказівка : заходьте на «Тестування»)
|
||
Літературне читання |
Позакласне читання. Школа добрих вчинків. В.Нестайко. Помста.
1.Прочитати твір за посиланням
|
Визначити головну думку, поділити на частини,
скласти характеристику головного героя.
|
Вступ до розділу «У країну знань».
1.Опрацювати с.129
|
Вивчити вірш с.129.
|
|
Науково-художні оповідання. А.Давидов. Свідки минулих епох.
1.Опрацювати с.130-135.
2.Виконати тест ( вказівка : заходьте на «Тестування»)
|
Виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Науково-художні оповідання. А.Давидов. Свідки минулих епох.(продовження)
1.Опрацювати аналіз оповідання за посиланням
2.Поділити текст на частини за поданим планом с.135, переказати зміст твору.
|
||
Іноземна мова
(англійська) |
На автовокзалі. В аеропорту. На морському вокзалі. Повторити слова на с.157, 160, 163. Виписати в словник нові слова впр.1, с.166. Читати впр.2 с.166-167.
|
Виконати впр.4а, с.168 в зошиті.
|
В аеропорту. Подорожування літаком. Виписати в словник нові слова впр.1, с.169 та впр.5 с.171. Читати впр.5 с.171-172.
|
Відповісти на запитання до тексту впр.6 с.173 усно
|
|
Математика |
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
1.Переглянути презентацію.
2.Опрацювати матеріал вправ 935-939
|
Задача 940, приклади 941(письмово)
|
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.
1.Опрацювати матеріал вправ 943-948
2.Переглянути презентацію (вказівка: номери вправ звіряйте з підручником)
3.Опрацювати матеріал вправ 943-948
|
Задача 948, приклади 949(письмово)
|
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії.
1.Опрацювати матеріал вправ 950-956
|
Задача 958, приклади 957(письмово)
|
|
Задачі на рух. Знаходження виразів на сумісні дії.
1.Опрацювати матеріал вправ 959-964 (письмово)
2.Виконати тест ( вказівка : заходьте на «Тестування»)
|
||
Природознавство |
Природні зони. Карта природних зон.
1.Переглянути відео
2.Опрацювати статтю с.131-134
3.Переглянути презентацію
|
С.131-134 – опрацювати статтю,
виконати завдання у зошиті .
|
Мішані ліси (Полісся).
1.Опрацювати статтю с.134-139
2.Переглянути презентацію
3. Виконати тест ( вказівка : заходьте на «Тестування»)
|
С.134-139 – опрацювати статтю, виконати завдання у зошиті.
|
|
Я у світі |
Навчальний проект «Сім чудес світу»
1.Переглянути відео
2.Переглянути відео
3.Переглянути презентацію
4.Опрацювати статтю с.123-124
|
|
Музичне мистецтво |
Казкові Фінляндія та Норвегія. Грузія, Вірменія, Азербайджан.
Опрацювати с.107-113онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко
за посиланням:
Ознайомитися з піснею Е. Гріга «Захід сонця» (рос.) за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GLxdEn9iuqU
Ознайомитися з грузинським народним танцем «Лезгинка» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZEtSRZG7ESw
|
За бажанням:
Ознайомитися, послухати та розучити пісню азербайджанського композитора
Г. Гусейнлі «Курчатка».
На сайті варіант №6 (азерб.) і №3(укр.)
за посиланням; http://gettunez.ru/azer
Текст (укр.) стор.113
онлайн підручника
|
Образотворче мистецтво |
Зв’язок архітектури з природним середовищем. Ландшафтна архітектура.
Ознайомитися:https://uk.wikipedia.org/wiki/ |
Намалювати пейзаж «Садки цвітуть».
Зразок до практичного завдання : https://www.pinterest.com/pin/738520038881098305/ |
Трудове навчання |
Художнє оздоблення та дизайн. Виготовлення та оздоблення рамки для фото.
1.Опрацювати с.104-109 онлайн підручника за посиланням
2.Виготовити рамку для фото, оздобити.
|
|
Інформатика |
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей.Переглянути навчальну презентацію:
Переглянути навчальне відео (приклад створення гри в середовищі Scratch):
|
|
Основи здоров’я |
Упевненість, самовпевненість.
1.Опрацювати матеріал підручника с.141-142.
2. Проглянути презентацію.
|
|
Фізична культура |
Стрибок у висоту способом « Переступання».
|
|
Стрибок у висоту способом « Переступання». Ознайомитись з технікоювиконання за посиланням: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4427
|
||
Серійні вистрибування з упору присівши. Стрибок у висоту. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mzHiE2gFmb8
|
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04..2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Прислівник, як частина мови.
Опрацювати матеріал підручника на сторінці 166-167 (за завданнями вправ усно), вивчити правила.
Переглянути презентацію за посиланням https://urok-ua.com/prezentatsiya-pryslivnyk-yak-chastyna-movy/ |
С.166 повторити правило, письмово виконати вправу 381.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення написаного тексту. Впр. 382.
1. Прочитати казку Лесі Мовчун «Як чепурили їжачка».
2. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ARsPWzClcAs
|
С.168 переказати казку за малюнками (усно).
|
|
Прислівники, близькі і протилежні за значенням.
1. Повторити про прислівник, як частину мови, переглянувши відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is
2. Усно опрацювати вправи 391, 392.
3. С. 166, 169 повторити правила, виконати впр. 393 (письмово)
|
||
Літературне читання |
Світличний. Я їм про Хому, а вони про Ярему.
1. Ознайомитися з біографією Івана Світличного (підручник с.118)
2. Прочитати вірш, дати відповіді на запитання.
3. Аналіз вірша за посиланням http://8next.com/ulit4/5675-ukrlit498.html
|
С. 118-119 виразно читати вірш в особах.
|
Світличний. Стонога.
1. Переглянути короткий життєпис Івана Світличного за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FHt-u0a8ydc
2. Прочитати виразно вірш, дати відповіді на запитання с.121.
|
С. 119-121 виразно читати вірш, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Комічні оповідання. Остап Вишня. Бекас.
1. Ознайомитися з біографією Остапа Вишні (підручник с.121)
2. Зразок читання гуморески за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ut4NUjDX8kQ
3. Прочитати гумореску, дати відповіді на запитання.
|
С. 121-122 виразно читати та переказувати гумореску.
|
|
Григір Тютюнник. Біла мара.
1. Переглянути короткий життєпис за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wj1NJTKMDSQ
2. Прочитати оповідання, дати відповіді на запитання с.123-128.
|
С. 123-128 виразно читати, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Іноземна мова (англійська) |
На залізничній станції. Довідкове бюро. Виписати в словник нові слова впр.1, с.160. Читати впр.2 та правило с.160-161. Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=izzd6rZeBN4
|
Вивчити нові слова, виконати впр.5, с.162 усно.
|
Чому люди подорожують? Туристичні компанії. Повторити транспорт- переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=GZ9CwkSgmz8 Виписати в словник нові слова впр.1, с.163. Читати впр. 2,3 с.163-164.
|
Повторити правила на с.157 і с.165, виконати впр.4, с.165 усно.
|
|
Математика |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли в частці є нулі.
Повторити алгоритм письмового ділення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DKZUY2fRLUY
|
С. 144 повторити алгоритм письмового ділення, розв’язати задачу № 910.
|
Опрацювати усно С. 144, № 902-903 (завдання 1), письмово № 903 (завдання 2), № 905.
Ділення чисел, що закінчуються нулями.
1. Опрацювати матеріал підручника на с. 145 (№ 911 – усно, № 912, 914 – письмово).
|
С. 145, № 919 – розв’язати рівняння, № 920 – розв’язати задачу.
|
|
Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
1. Повторити алгоритм письмового множення двоцифрових чисел за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKto
2. Опрацювати усно С. 147, № 921, 922, письмово № 923-925.
|
С. 147 повторити алгоритм письмового множення, розв’язати задачу № 926, обчислити вирази №927.
|
|
Множення трицифрових чисел на двоцифрові.
1. Опрацювати матеріал підручника на с. 148 (№ 928,929 – усно, № 930, 931– письмово).
2. Переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xA2WjeazfmY
|
||
Природознавство |
Азовське море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Азовського моря.
1. Опрацювати статтю підручника (с. 124-127).
2. Переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UlKWJDzYyT0
|
С. 124-127 повторити матеріал, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
Ґрунт, його види. Значення ґрунтів. Ґрунти України, їх охорона.
1. Опрацювати статтю підручника (с. 128-131).
2. Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pT2LFrnjbYs
|
С. 128-131 повторити матеріал, переказати, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Я у світі |
За скоєне відповідають перед законом.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 118-122, дати відповіді на запитання; виконати завдання у зошиті с. 41.
2. Переглянути презентацію на тему «Відповідальність неповнолітніх за скоєння правопорушень» за посиланням
|
|
Музичне мистецтво |
Сонячні Італія та Болгарія.
Опрацювати стор.104- 106 онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко
за посиланням:
Прослухайте Італійську польку Сергія Рахманінова за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0OOnodI-RAw
Болгарську народну пісню «Посадив я полин» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aiRWXeUBja0
Прослухати та розучити пісню А. Олєйнікової на слова Н. Іванової «Наша вчителька» за посиланням:
|
|
Образотворче мистецтво |
Особливості архітектури рідного міста (села)
Опрацювати с.111: |
Намалювати старовинну споруду. Зразок до практичного завдання : http://jak.bono.odessa.ua/articles/jak-krasivo-namaljuvati-cerkva-poetapno-jak.php |
Трудове навчання |
Ознайомлення з різними техніками декорування великодніх яєць. Проект «Декорування великодніх яєць».
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IPQgOcTDpIQ
2. Обрати техніку, яка найбільше сподобалась та прикрасити великоднє яйце.
|
|
Інформатика |
Використання логічних висловлювань з «якщо… – то…»
Переглянути навчальну презентацію :
|
|
Основи здоров’я |
Самооцінка і поведінка людини.
1. Опрацювати матеріал підручника
с. 136-140, дати відповіді на запитання.
2. Переглянути відео «Кроки формування правильної самооцінки» https://www.youtube.com/watch?v=oE2V5O9LxS4
|
|
Фізична культура |
Стрибок у висоту способом «переступання». Переглянути відео і ознайомитись з технікою за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=qh243vGPuug
|
|
З розбігу 5-7м настрибування на гімнастичного козла в упор присівши –зіскок вигнувшись.
|
||
З розбігу 5-7м настрибування на гімнастичного козла в упор присівши –зіскок вигнувшись. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3U83sId305M
|
Назва навчального предмета | 23 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Змінювання дієслів за особами і числами.
1.Опрацювати матеріал підручника на c. 152 – 153 (за завданням вправ усно), вивчити правило.
Підготовка до ДПА (у Viber)
|
Письмово виконати впр.348
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання тексту-опису за колективно складеним планом. Вправа 361
Переглянути презентацію за посиланням
|
Вправа 361, скласти і записати в робочий зошит текс-опис за планом на слайді презентації.
|
|
Дієслова на –ся ( літературна вимова і правопис).
1. Опрацювати матеріал підручника на c. 162 – 163 (за завданням вправ усно), вивчити правило.
2. Письмово виконати вправу 373. Підготовка до ДПА (у Viber)
|
||
Літературне читання |
Позакласне читання. Пригоду за пригодою читаймо з насолодою. В.Семеняк. Помилився.
1.Прочитати твір за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=6430
|
Визначити головну думку, поділити на частини, скласти характеристику головного героя.
|
Г. Бойко. Відпочити ніколи.
Опрацювати с.115 –116.
Підготовка до ДПА (у Viber)
|
Виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
Г. Бойко. Викрутився. Де Іванко?
Опрацювати с.116.
Підготовка до ДПА (у Viber)
|
Виконати завдання у друкованому зошиті.
|
|
І. Жиленко.Павучок –рудий бочок.
Опрацювати с.117 –118, виконати завдання у друкованому зошиті.
|
||
Іноземна мова (англійська) |
Моє рідне місто. Прочитати текст с.154-155.
|
|
Подорож. Який твій улюблений вид подорожування? Виконати впр.1, с.156. Ознайомитися з новими словами с.157.
|
Вивчити нові слова с.157, читати впр.3, с.158.
|
|
Математика |
Ділення з остачею на двоцифрове число. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння.
Опрацювати матеріал вправ 868-872
Підготовка до ДПА (у Viber)
|
Задача 874, приклади 875
|
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки.
Опрацювати матеріал вправ 876-881
Підготовка до ДПА (у Viber)
|
Задача 884, приклади 883
|
|
Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення на круглі числа.
Опрацювати матеріал вправ 885-890
|
Задача 891, приклади 892
|
|
Ділення виду 45780:60 і 299600:700.
Опрацювати матеріал вправ 893-898
|
||
Природознавство |
Озера і болота. Охорона водойм.
Переглянути презентацію за посиланням ( слайди 70-101 )
|
С.116-119 – опрацювати статтю, виконати завдання у зошиті
|
Чорне море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Чорного моря.
Переглянути презентацію за посиланням ( слайди 102-108 )
|
С.119-124 – опрацювати статтю, виконати завдання у зошиті.
|
|
Я у світі |
Передбачай наслідки своїх вчинків.
1. Опрацювати статтю підручника с.115-118 2. Переглянути за посиланням https://school.home-task.com/shho-bude-yakshho-dumayu-pro-naslidki/ 3. Виконати завдання у зошиті
|
|
Музичне мистецтво |
У гості до Литви, Латвії, Естонії
Опрацювати стор.101- 103 онлайн підручника Музичне мистецтво 4 кл. Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
Прослухати і розучити Латиську народну пісню «Півник» (на сайті за списком №2 ( +) https://zoop.su/?string=
Виконати караоке латиської народної пісні «Півник» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RE5b9W7DXC8
|
Виконати караоке Латиської народної пісні «Півник» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RE5b9W7DXC8
|
Образотворче мистецтво |
Особливості природного середовища рідного міста (села).
Опрацювати с. 109-110: http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_mystectvo_4klas_Reznichenko.pdf |
Намалювати пейзаж « Мій рідний край».
Зразок до практичного завдання : http://familytimes.com.ua/ridnyy-kray http://jak-namaljuvaty.pp.ua/683-yak-namalyuvati-prirodu-olvcem-poetapno.html |
Трудове навчання | Робота із сучасними штучними матеріалами. Виготовлення іграшок зі штучних матеріалів.Виготовити виріб на вибір.https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-trudovogo-navcanna-v-4-klasi-vigotovlenna-igrasok-iz-stucnih-materialiv-187314.html | |
Інформатика |
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою
Переглянути навчальну презентацію :
|
|
Основи здоров’я |
Дорожні знаки.
1.Опрацювати матеріал підручника с.130-134.
|
|
Фізична культура |
Стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук. Рухливі ігри.
|
|
Перестрибування через перешкоду. Стрибок у висоту способом «переступання». Переглянути відео і ознайомитись з технікою за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=qh243vGPuug
|
||
Перестрибування через перешкоду. Стрибок у висоту способом «переступання». Переглянути відео і ознайомитись з технікою за посиланнями: https://mylifesport.ru/text.php?id=108
|
Назва навчального предмета | 12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами.
1.Усно опрацювати вправи 341-344 підручника.
2. Переглянути відео за посиланням.
|
|
Літературне читання |
Вступ до розділу « У країні гумору». Грицько Бойко «Хвастунець».
1.Ознайомитися з біографією Грицька Бойка (підручник с.114)
2.Переглянути відео (вірш «Хвастунець» за посиланням
|
С.114-115- підготуватися до виразного читання вірша напам’ять. |
Іноземна мова (англійська) |
Цікаві місця мого міста. Повторити записані слова у словнику. Читати впр.1 с. 152.
|
|
Математика |
Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа.
|
|
Природознавство |
Водойми України. Будова річки. Рівнинні ти гірські річки.
Переглянути презентацію за посилнням
Переглянути презентацію за посиланням (слайди 1-69)
|
С.113-116 – опрацювати статтю, виконати завдання у зошиті . |
Я у світі |
Про правопорушення. Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.
1. Опрацювати статтю підручника с.108-115
2. Переглянути презентацію за посиланням
|
|
Образотворче мистецтво |
Художні традиції рідного краю.
Опрацювати с. 106-108: |
Створити ескіз орнаменту вишивки для рушника.
Зразок до практичного завдання : |
Фізична культура |
Стрибки обертаючи скакалку вперед з перехрещуванням рук. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=c0JFbpQoqMs
Стрибки обертаючи скакалку вперед з перехрещуванням рук. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c0JFbpQoqMs |