25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про частини мови
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
Переглянути урок за посиланням:
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.
Завдання у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Літературне читання
|
Підготовка до «Читацької конференції».
Переглянути презентацію у Viber
|
Готуємось до читацької конференції:
Розкажи про улюблену книгу, яку ти прочитав із захопленням, зніми відеоролик (3-5 хв) і надішли у Viber .
|
«Читацька конференція».
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Повторення за темами «Світ поезії. Поетична майстерня.» та «Легенди. Байки. П’єси».
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Підсумковий урок за рік
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: говоріння.
|
Перевірити словники на наявність слів з кожної пройденої теми
|
Плани на літо. Ми любимо читати. Повторити пори року, с.146-147.
|
||
Математика
|
Повторення ділення на одноцифрове число
Переглянути урок за посиланням:
|
Переглянути урок за посиланням:
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.
Переглянути урок за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Працюємо на платформі Zoom.
Завдання у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
Підсумковий урок за рік.
Переглянути урок за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Я у світі
|
Підсумковий урок за рік.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Музичне мистецтво
|
Урок-концерт.
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися з навчальної програми Музичне мистецтво 3 клас.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Підсумок за рік. Виставка дитячих робіт «Мистецька краса»
|
Намалювати на власний вибір композицію «Мистецька краса».
Велике прохання, прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі малюнків «Мої права», приуроченого до Міжнародного дня захисту дітей. Малюнки виконувати в довільній живописній чи графічній техніці на форматі А-4. Не копіювати з інтернету. Роботи пересилати на мою пошту до 24 травня. Вказати: прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату народження, контактний телефон та місце проживання.
Надсилати усі роботи на мою електронну пошту до 24 травня:
svetadeinegoo@gmail.com |
Трудове навчання
|
Підсумкова виставка-композиція
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Інформатика
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Фізична культура
|
Удосконалення стрибків у довжину з місця. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
|
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки у « кроці». Естафети зі стрибками.
|
||
Різновиди стрибків. Рухливі ігри за вибором дітей.
Переглянути відео за посиланням
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #9. Життя – це рух, рух -це спорт! / СК “ПУМА-ЮНІОР”
|
Назва навчального предмета
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про будову слова
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
|
Контрольний диктант «Злива»
Завдання у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Літературне читання
|
Творчість Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон ,що живе на даху» Переглянути за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути за посиланням:
|
Творчість Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон ,що живе на даху» Підготовко до контрольної роботи.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути за посиланням:
|
|
Контрольна робота. Робота над літературним твором.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Підсумковий урок за розділом «Світ гумористичних творів»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Скласти запитання для вікторини «Світ гумористичних творів»
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: письмо.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 22.05 на вайбер своєму вчителю або
|
Мій відпочинок. Свято закінчення школи.
Читати впр.4 с.125.
|
Повторити пори року. Виконати впр.1 с.124-відповісти на запитання усно.
|
|
Математика
|
Повторення обчислень значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею.
Опрацювати матеріал підручника с.171-172
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння №1147, розв’язати задачу № 1146
|
Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3
Опрацювати матеріал підручника с.172-173.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Порівняйте вирази № 1156, розв’язати задачу № 1157
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3
Опрацювати матеріал підручника с173.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1154, № 1155
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число.
Опрацювати матеріал підручника с. 174
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Перевір ,як ти можеш застосовувати свої знання про людину,її організм. Контрольна робота.
Працюємо на платформі Zoom.
Завдання у Viber
|
|
Запобігання виникненню захворювань.
Опрацювати матеріал підручника с163-166., виконати завдання в друкованому зошиті с.60
Перегляньте за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4 http://autta.org.ua/ua/materials/material/Multf-lm-pro-zdorove-harchuvannya/ https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA
Працюємо на платформі Zoom.
|
Скласти правила здорового способу життя.
|
|
Я у світі
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Я -українець»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням:
|
|
Музичне мистецтво
|
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва у 3 класі.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором.
|
Намалювати ескіз театрального костюма:
|
Трудове навчання
|
Проект «Подарунки до весняних свят»
Переглянути відео за посиланням:
|
|
Інформатика
|
Створення простих презентацій.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Безпека на вулиці
Переглянути за посиланням
|
|
Фізична культура
|
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Рухлива гра «Вибивний».
|
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
|
||
Стрибки у довжину з місця. Естафетний біг зі стрибками.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #1 . Розминка / СК “Пума-Юніор”
|
Назва навчального предмета
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Контрольна робота «Повторення вивченого за рік»
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
|
Повторення вивченого за рік. Що ми знаємо про текст, речення.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Літературне читання
|
Позакласне читання. Творчість Астрід Ліндгрен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»
Переглянути відео за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Прослухати за посиланням:
|
Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Прослухати за посиланням:
|
|
Творчість Астрід Ліндгрен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок)
Перечитати уривок с. 168 – 172, виконати завдання в друкованому зошиті
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Прослухати за посиланням:
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: читання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 15.05 на Viber своєму вчителю або
|
Мої канікули.
Повторити майбутній час, с.114. Виконати усно впр.5 с.122-123.
|
Читати впр.7 с.123.
|
|
Математика
|
Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Підготовка до контрольної роботи.
Опрацювати матеріал підручника с. 170-171.
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати задачу № 1138, обчислити вирази № 1139
|
Контрольна робота «Повторення вивченого за рік»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Запобігання виникненню захворювань. Здоровий спосіб життя.
Опрацювати матеріал підручника с.163-166,виконати завдання в друкованому зошиті с. 60.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Опрацювати матеріал підручника с. 163-166, виконати завдання в друкованому зошиті с. 60.
|
Перевір, як ти можеш застосовувати свої знання про людину та її організм. Підготовка до контрольної роботи.
Виконати тестові завдання в друкованому зошиті с. 13-16.
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Я у світі
|
Підсумок за темою «Я – європеєць»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Музичне мистецтво
|
Перевір себе.
Закріпити поняття на стор. 109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
За бажанням розучити пісню Н. Май «Сонячний промінчик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tD8NNX2EcBc
Фонограма (-) пісні Н. Май «Сонячний промінчик»
за посиланням:
|
|
Образотворче мистецтво
|
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
https://naurok.com.ua/1-klas-nush-prezentaciya-do-uroku-mandri-kra-noyu-mistectv-cirk-79394.html |
Намалювати композицію «На арені цирку»:
https://ilovs.ru/uk/lyubov/risunok-areny-cirka-karandashom-kak-narisovat-cirk-cirkovuyu.html |
Трудове навчання
|
Проект «Подарунки до весняних свят»
Переглянути відео за посиланням:
|
|
Основи здоров’я
|
Проект «Прагнемо бути здоровими»
Переглянути за посиланням
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Фізична культура
|
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Вовк у канаві».
|
|
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів.
|
||
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Естафети зі скакалкою.
Переглянути відео за посиланням:
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #5. “Родинна зарядка” / СК “ПУМА-ЮНІОР”
|
Назва навчального предмета
|
04 – 08-05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Закріплення знань про дієслово як частину мови
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути за посиланням відео
|
Повторити правила на с.140-156, вправа 391
|
Перевірка мовних знань і вмінь «Дієслово»
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
||
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
|
Повторити правила на с.140-156, вправа 392
|
|
Літературне читання
|
Контрольна робота. Робота над літературним твором. Василь Струтинський «Як дихає верба»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ прози»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Дібрати запитання для вікторини «Світ прози»
Відповідати на запитання с.161
|
|
Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути відео за посиланням:
|
Опрацювати с.162-163,виразно читати вірш на с.163-165
|
|
Творчість Миколи Носова. Світ дитини. Микола Носов «Витівники»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v561aqJWFMw
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OyEvRi7o1Zg
Читати в особах на с.166-168.
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: аудіювання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 06.05 своєму вчителю
|
Тепер я вмію, я знаю. Повторити майбутній час, с.114. Повторити слова впр.1,2 с.121та читати впр.4 с.122
|
Скласти 6 речень по впр.3 с.121 в зошиті, сфотографувати та вислати своєму вчителю
|
|
Математика
|
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число виду 213*3;127*3.
Опрацювати матеріал підручника с.166-167.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати задачу № 1102,обчислити вирази №1106; повторити правило на с.166
|
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число виду 213*3;127*3.
Опрацювати матеріал підручника с.167-168.
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння № 1113, розв’язати задачу № 1105
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182*3;151*6
Опрацювати матеріал підручника с.168-169.
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання № 1122,
розв’язати задачу № 1121
|
|
Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число.
Опрацювати матеріал підручника с. 169-170.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути за посиланням: https://www.youtube.cohttps://www.youtube.com/watch?v=zbOr35PX_hk m/watch?v=HoHJjNmCCj8
|
||
Природознавство
|
Шкіра. Значення шкіри для організму людини.
Опрацювати матеріал підручника с.157-159,виконати завдання в друкованому зошиті с.58.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=AEw-Hb5ZGuI
|
Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Опрацювати матеріал підручника с.159-162, виконати завдання в друкованому зошиті с. 59.
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте за посиланням
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
|
|
Я у світі
|
Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? »
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pWZQGPbRh9Y
|
|
Музичне мистецтво
|
Кульмінація в музичному творі.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.105 за посиланням:
Прослухати І. Дунаєвський, Увертюра до фільму «Діти капітана Гранта» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY https://www.youtube.com/watch?v=X9HEBe75wfU
Прослухати та розучити пісню Л. Горової «Всі ми потрібні»
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Перевір свої досягнення.
Опрацювати стр.108-109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко (посилання подано вище)
За бажанням розучити пісню В.Шаїнського «Світ немов кольоровий луг» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM
|
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Образотворче мистецтво
|
Різновиди ляльок у театрі. Значення форми, кольору, декору в створенні театральних масок.
Опрацювати презентації: https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-obrazotvorchogo-mistectva-dlya-3-klasu-na-temu-riznovidi-lyalok-v-teatri-ta-multiplikaci-konstruyuvannya-lyalkovogo-personazhu-45936.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-forma-kolir-dekor-u-stvorenni-masok-teatralna-maska-do-kazkovo-vistavi-175311.html |
Сконструювати на вибір: лялькового персонажа в техніці паперопластики або створити театральну маску тварини до казкової вистави: https://natalyagurkina.ucoz.ua/forum/9-1068-1
|
Трудове навчання
|
Виробництво одягу. Обговорення результатів екскурсії
Переглянути відео за посиланням:
|
|
Інформатика
|
Об’єкти слайда. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=vAk8oZOlvw8
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок з теми «Психічна і духовна складові здоров’я».
Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Li-Cy8XKZFg
|
|
Фізична культура
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
|
|
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Естафети зі стрибками.
|
||
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Прапорець».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=64WYxKRryGk
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”
|
Назва навчального предмета
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Контрольне списування
Працюємо на платформі Zoom.
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
|
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника на c.161-163
Перегляньте за посиланням
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Виконати вправу 389, с. 162.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Зозуля» (К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
Написати переказ, перевірити.
|
|
Літературне читання
|
Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с.158-159
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути відео:
|
Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження). Перевірка навички читання вголос.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с158-159.
Переглянути презентацію у Viber
|
С.158-161-читати, давати відповіді на запитання.
|
|
Позакласне читання. Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (уривок)
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Святкування Великодня у моїй сім’ї.
Повторити слова впр.1 с.118. Виконати впр.6 с.120.
|
Виконати усно впр.7 с.120.
|
Незабаром літо.
Знайти переклад та вивчити виділені слова впр.1 с.121та впр.2 с.121, виписати їх у словник.
|
Читати впр.2 с.121.
|
|
Математика
|
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Розв’язування нерівностей і задач.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.161 – 162, №1066 – 1074
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1073, 1074.
|
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с. 162-163; №1075 – 1082
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1081, 1082
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с. 163 – 164; №1083 – 1094
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.153 -155, виконати завдання у зошиті на с.55 – 56.
Перегляньте за посиланням:
|
Опрацювати статтю на с. 153 -155, відповідати на запитання на с.155
|
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.155 -157, виконати завдання у зошиті на с.56 – 57.
Перегляньте за посиланням:
|
Виконати практичну роботу на с. 157 підручника
|
|
Я у світі
|
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. Соціальна або екологічна акція
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SB8TzyCgP3g
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок у театрі: https://uk.wikipedia.org/wiki/
|
Сконструювати лялькового персонажа в техніці паперопластики:
|
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок та упаковок. Виготовлення підставки для ручок та олівців.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути навчальне відео:
|
|
Інформатика
|
Об’єкти слайда. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Фізична культура
|
Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Стрибки зі скакалкою.
|
|
Стрибки у висоту з прямого розбігу. Естафети зі скакалкою.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #2. Веселі вправи / СК “Пума-Юніор”
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Вправи на правопис не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника на c.157-158,виконати впр.375,376
Перегляньте за посиланням
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Повторити правило на с.156, виконати вправу 377.
|
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника на c. 160-161,впр.382.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
Повторити правила на с.141, 149, 153, 156, виконати впр. 385
|
|
Літературне читання
|
Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. Василь Чухліб «Равлик»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с.151-153
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
С.151-153-читати,відповідати на запитання.
|
Творчість Дмитра Чуредниченка Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с153-155.
Переглянути презентацію у Viber
|
С.153-155-читати виразно.
|
|
Все так цікаво навкруги. Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик» (продовження)
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с155-156 , відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію у Viber
|
С.155-156-читати,переказувати.
|
|
Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень «Айстри»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с156-157 , відповідати на запитання після тексту.
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GMlc6Z033Yw, https://www.youtube.com/watch?v=5Xo8j_KHHQE, https://www.youtube.com/watch?v=RlhVuDGx_v4
Переглянути презентацію у Viber
|
С.156-157, читати,скласти свою кінцівку до твору.
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Свята. Великдень. Ознайомитись з новими словами впр. 1 с. 118 та переписати їх у словник. Читати впр. 2 с.118.
|
Правда чи неправда? Виконати усно впр.3 с.119.
|
Великдень в Україні. Повторити слова впр.1 с.118.
|
Виконати в зошиті впр.4 с.119.
|
|
Математика
|
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини від числа за величиною його частини. Розв’язування нерівностей.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.156-157, №1036, 1037, 1038(усно); №1039, 1041(письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання№1044,1045.
|
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.. 158-159; №1050, 1052, 1053 (письмово)
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=y1xMQQVjabo
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1055,1056
|
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с. .160; №1057, 1058, 1059(письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Опорно-рухова система. Формування постави.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.145-14, виконати завдання у зошиті на с.52.
|
Опрацювати статтю на с.145-149, відповідати на запитання на с.149
|
Травна система. Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота Складання раціону здорового харчування.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.149-153 ,виконати завдання у зошиті на с.53.
|
С.149-153,виконати завдання у зошиті на с.54.
|
|
Я у світі
|
Навчальний проєкт
«Відомі в усьому світі народні промисли України».
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jAUME0-qRoc https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-Shk
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Музичне мистецтво
|
Варіаційна форма в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.102-104 за посиланням:
Прослухати і розучити українську народну пісню «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY https://www.youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILsВиконувати караоке української народної пісні «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з роботою художників у театрі:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-28-hudoznik-u-teatri-49531.html Намалювати ескіз афіші до вистави:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-32-teatralna-afisa-49643.html https://drogobych.karabas.com/kazka-myuzikl-bilosnizhka-ta-semero-gnomiv-5 |
|
Трудове навчання
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для вишивки. Послідовність оздоблення виробів вишивкою. Виготовлення серветки з бахромою.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с.106-111.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити бахрому на серветці с.110
|
|
Інформатика
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Проєкт «Прагнемо бути здоровими».
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Iu8tsCZ5UD4 https://www.youtube.com/watch?v=-LYZNYfzQHE https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY
|
|
Фізична культура
|
Стрибки зі скакалкою. Стрибки зі зміною напрямку руху у присіді. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
|
|
Стрибки на одній, двох ногах просуваючись вперед. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
|
||
Різновиди стрибків на одній та двох ногах. Стрибки зі скакалкою за 15с. Рухлива гра «Вовк у канаві».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s Зарядка для дітей.
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Списування «Весняний вечір»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Повторити правило на с.141, 149, 153
|
Правило написання не з дієсловами
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника на c.156-158.
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати вправу 377 на с. 158
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом «Чи все ми знаємо про тварин?»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Записати в зошит переказ тексту «Вигадки про їжаків».
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Дібрати цікавий матеріал про їжака.
|
|
Літературне читання
|
Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки»
Опрацювати с.145 –149, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 52.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
С. 145-149- читати, переказувати.
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Галина Демченко «Лелеки»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Опрацювати с.149 –151, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 53 (1,2)
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
С. 149-151 – читати. Знайди в тексті наукові відомості про цих птахів.
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
|
|
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Юрій Збанацький «Лелеки» та Галина Демченко «Лелеки»
Опрацювати с.146 –151, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 53 (3)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Переглянути презентацію у Viber
|
Що спільного й відмінного в поведінці птахів у цих творах?
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
|
|
Позакласне читання. Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака» (уривок)
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
|
Перегляньте за посиланням:
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
У нас незабаром свято! Ознайомитись з майбутнім часом – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та читати впр.1 с.114.
|
Читати та перекладати усно впр.3 с.111.
|
Наші мрії. Повторити майбутній час дієслів. Ще раз переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та скласти усно 5 речень до малюнків впр.1 с.116.
|
Виконати в зошиті впр.3 с.116-117.
|
|
Математика
|
Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с.150-152.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння № 997, 1005
|
Частини цілого: спосіб утворення і запис. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів з чисельником 1. Розв’язування задач, що включають знаходження частини числа.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с.152-153.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Обчислити вирази № 1115, розв’язати задачу № 1114
|
|
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 153-155.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання № 1024, розв’язати задачу № 1025
|
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові способом випробування. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 155–156.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Організм людини. Система органів тіла людини та їх роль у забезпеченні життєдіяльності
Опрацювати матеріал підручника с.142-143, виконати завдання в друкованому зошиті с. 50.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Виконати завдання (у Viber)
|
Перегляньте відеоурок за посиланням:
|
Нервова система.
Опрацювати матеріал підручника с.143-144, виконати завдання в друкованому зошиті с. 51.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
|
Перегляньте за посиланням:
|
|
Я у світі
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника с. 146-149
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Форма рондо в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.98-101 за посиланням:
Прослухати В.А. Моцарт «Турецьке рондо»
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4
Прослухати Б. Фільц «Весняне рондо» за посиланням: https://mp3mn.com/?song=
|
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Образотворче мистецтво
|
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Курочка Ряба»:
https://www.youtube.com/watch?v=LXbjQagAuE0 |
|
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок та упаковок. Оздоблення виготовлених виробів. Іграшка на основі циліндра або конуса
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 13.00
|
|
Інформатика
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
Переглянути навчальне відео:
|
|
Основи здоров’я
|
Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного напруження. Практична робота «Створення колажу «Що приносить мені радість».
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника с.134-137, виконати завдання в друкованому зошиті с. 61 – 63.
|
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку м’язів спини, тулуба. Рухливі ігри «Вибивний», «Вовк у канаві».
|
|
Удосконалення вправ для розвитку м’язів спини, тулуба. Рухлива гра «Карасі і щуки».
|
||
Різновиди стрибків зі зміною напрямку руху. Стрибки зі скакалкою за 15с. Естафети зі стрибками.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Дієслова,що означають завершену і незавершену дію.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Опрацювати матеріал підручника на с.152-154. Виконати вправи 364, 365 (письмово), вправа 366 (усно)
Перегляньте за посиланням:
|
Повторити правило на с.153, виконати вправу 367.
|
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова,дієслів,що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника на c.154-155. Виконати вправи 368, 370 (письмово), вправу 369 (усно)
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати вправу 371 на с. 156
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис науковий і художній «Уже прилинула весна»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Скласти і записати художній опис весни .
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Дібрати загадки про весну.
|
|
Літературне читання
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Омар»
Опрацювати с.140 –141, відповідати на запитання після тексту.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
|
С. 140-141- читати, переказувати, скласти 5 запитань за змістом тексту.
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Шоколад боцмана»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Опрацювати с.141 –142, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 50
Переглянути презентацію у Viber
|
С. 141-142 – читати виразно,скласти план до тексту.
|
|
Позакласне читання
Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути фільм за посиланням
|
|
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Опрацювати с.142-145,читати, відповідати на питання, виконати завдання в друкованому зошиті с. 51
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Яка сьогодні погода? Пори року. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY та вивчити назви місяців.
|
Читати впр.3 с.111 та знайти переклад виділених слів у словнику
|
Календар. Повторити впр.3 с.111. Повторити назви місяців, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY
|
Виконати впр.3 с.113
|
|
Математика
|
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач. Творча робота над задачею
Опрацювати матеріал підручника с.145-146. Виконати завдання № 960, 961, 962, 965 (усно); №963, 964 (письмово)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Переглянути презентацію у Viber
|
Обчислити вирази № 967, розв’язати задачу № 968
|
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с.147-148. Виконати завдання №№ 969, № 970, № 972 (усно); № 971, № 973 (письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння № 977, розв’язати задачу № 975
|
|
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування рівнянь і задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 148-149. Виконати завдання № 978, № 979; № 976, № 980, № 981 (письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
Обчислити вирази № 983, розв’язати задачу № 984
|
|
Розв’язування рівнянь, в якому один із компонентів – вираз. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 149–150. Виконати завдання № 985, № 989 (усно); № 986, № 988, № 991(письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Перевір,як ти вмієш застосовувати свої знання про живі організми.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Виконати завдання (у Viber)
|
|
Навчальний проєкт «Добра справа для природи»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
|
Дібрати загадки про живу природу
|
|
Я у світі
|
Україна – європейська держава.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника с. 142-145
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Тричастинна форма музики (прод.)
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.95-97 за посиланням:
Прослухати М. Лисенко «Експромт ля мінор» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3fHIAiL24ek
Ознайомитися та розучити пісню В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Образотворче мистецтво
|
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Коза-Дереза»: https://www.youtube.com/watch?v=XiFdCOPJRZ4
|
|
Трудове навчання
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.30
|
|
Інформатика
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота:виконання проєкту «Здоровим бути здорово» (створення казки, малюнка, плакату, виступу тощо)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура
|
Вправи для рівноваги на гімнастичних лавах. Рухливі ігри «Театр звірів», «Виклик номерів!».
|
|
Вправи для розвитку гнучкості. Зустрічна естафета.
|
||
Вправи для розвитку гнучкості. Згинання розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ
(Дітям про спорт. Олімпійські ігри)
|
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь за складеним планом «Моя сім’я»
(К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Записати твір-розповідь про свою сім’ю у зошит. Перевірити написане.
|
Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту.
Опрацювати матеріал підручника на c. 144 – 147 (за завданням вправ).
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати вправу 349, с. 147
|
|
Дієслова-синоніми. Редагування тексту. Змінювання дієслів за часами.
Опрацювати матеріал підручника на c. 147 – 150 (за завданням вправ).
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9_YUZT
|
|
Літературне читання |
Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля» (продовження)
Опрацювати с.134 –136.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
|
Творчість Всеволода Нестайка. Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)
Перегляньте за посиланням:
Опрацювати с.136 –138, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Навчитися виразно читати, переказувати, виконати завдання в друкованому зошиті.
|
|
Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)
Опрацювати с.136 –139, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
|
Переказувати оповідання.
|
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Яшка і Машка»
Опрацювати с.139 –140, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Перегляньте за посиланням:
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Що я робив з родиною на вихідні. Поставити дієслова в минулий час, впр.1, с.106-усно.
|
Виконати впр.2, с.106-107: поєднати речення з малюнками.
|
Природа і навколишнє середовище. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=D1ZvQSbVm10 Вивчити слова впр.1 с.108: weather-погода; shine-сяяти; stay-залишатись. Читати впр.1 с.108.
|
Виконати впр.3 с.109- усно.
|
|
Математика |
Перевірка дії множення дією ділення. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 141 – 142.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Обчислити приклади № 933, розв’язати задачу № 932
|
Ділення виду 360:3. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження двох добутків. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 142 – 143.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Розв’язати рівняння № 941 та задачу № 942
|
|
Ділення виду 64:16 способом випробування. Розв’язування і порівняння задач на три дії. Периметр прямокутника.
Опрацювати матеріал підручника с. 143 – 144.
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf
|
|
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 144 – 145.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство |
Екскурсія на хлібозавод «Корисні бактерії»
Перегляньте он-лайн екскурсію на хлібозавод за посиланням:
|
Виконати тести у друкованому зошиті с. 9-10 (І варіант)
|
Охорона рослинного та тваринного світу. Червона книга України. Державні заповідники. Заповідні території рідного краю. Ботанічні сади.
Опрацювати матеріал підручника с. 129 – 134
Переглянути відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
|
||
Я у світі |
Практична робота. Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки
Опрацювати матеріал підручника с. 135 – 141.
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво |
Тричастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.92-94 за посиланням:
Прослухати «Танець Анітри» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням:
Ознайомитися та розучити українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку» за посиланням
пальчикова гра-пісня за посиланням:
|
За бажанням виконувати без музичного супроводу (акапела), українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку». Можна виконувати разом з членами родини.
|
Образотворче мистецтво |
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок.
Ознайомитися: https://www.slideshare.net/andylevkovich/ss-46112270 |
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Івасик-Телесик»
|
Трудове навчання |
Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок
Переглянути відео за посиланням
|
|
Інформатика |
Середовище створення презентацій
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я |
Самооцінка характеру. Практична робота «Визначення рис власного характеру».
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
Вправи для розвитку сили. Рухливі ігри «Квач», «Гуси- лебеді».
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/lCyFLC7SKbg
|
|
Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Естафети з м’ячами та кеглями.
|
||
Вправи для рівноваги на гімнастичних лавах. Рухлив гра «Білі ведмеді».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM
|
Назва навчального предмета | 23 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
Повторити матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
Опрацювати матеріал підручника с. 137 – 138 (усно).
Письмово виконати вправу 329
|
Повторити правило на с. 138
Письмово виконати вправу 331, с. 138
|
Дієслово. Загальне поняття.
Переглянути навчальне відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
Опрацювати матеріал підручника на c. 140 – 142 (за завданням вправ), вивчити правило.
|
Повторити правило на с. 141
Письмово виконати вправу 339, с. 142
|
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту.
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA
Опрацювати матеріал підручника на c. 142 – 143 (за завданням вправ).
|
||
Літературне читання |
Вступ до теми. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)
Опрацювати с.129 –131.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (продовження). За Ю. Дмитрієвим «Чи знаєш ти?». Порівняння творів.
Опрацювати с.131.
За складеним планом переказати оповідання.
|
Порівняти твори оповідання Олександра Копиленко «Розбишака Чив» та уривок твору Юрія Дмитрієва.
|
|
Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий?» «І трапиться ж таке»
Переглянути навчальне відео за посиланням
|
Виразно прочитайте тексти на с. 132- 133.
Визначте дійових осіб.
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля»
Опрацювати с.134 –136.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Приготування до вечірки. Минулий час неправильних дієслів. Опрацьовуємо нові неправильні дієслова. Читаємо впр.1 на с.101. Перекладаємо речення з дієсловами в минулому часі впр.3, с.102
|
Вивчити слова впр.1, с.101
|
Як ти провів вчорашній день? Ознайомлення з питальними словами. Переглянути відео:
Читаємо впр.3, с.104
|
Відповісти на запитання впр.4 с.105 усно.
|
|
Математика |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою.
Опрацювати матеріал підручника с. 136 – 138.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 136, обчислити приклади №895, розв’язати задачу № 896
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. Складання задач за поданим виразом.
Опрацювати матеріал підручника с. 138 – 139.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Розв’язати задачу № 906, обчислити вирази № 907
|
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа.
Опрацювати матеріал підручника с. 139 – 140.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Обчислити приклади № 914, розв’язати задачу № 915
|
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження двох добутків.
Переглянути навчальне відео за посиланням
Опрацювати матеріал підручника с. 140 – 141.
|
||
Природознавство |
Гриби – живі організми. Будова грибів. Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів для природи
Опрацювати матеріал підручника с. 121 – 125
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті с. 44 (Тема «Гриби)
|
Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людей.
Опрацювати матеріал підручника с. 126 – 129
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті с. 45 (Тема «Бактерії і віруси»
|
|
Я у світі |
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини.
Переглянути відео за посиланням
Опрацювати матеріал підручника с. 125 – 127
|
|
Музичне мистецтво |
Двочастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.89-90 за посиланням:
Прослухати «Пісня Сольвейг» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Us8sy0_5NtI
Дати усні відповіді на запитання на стор.90
Розучити французьку народну пісню «Пісня пастушка» за посиланням
|
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка» за посиланням
|
Образотворче мистецтво |
Відтворення з натури або за уявою композиції з неживих предметів.
|
Намалювати пасхальний натюрморт.
Зразки до практичного завдання:
https://poradumo.com.ua/318542-i-1348/ https://www.youtube.com/watch?v=2O6_91gypk4&feature=emb_rel_end |
Трудове навчання |
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Декорування писанки
Переглянути навчальне відео за посиланням
Виготовити одну з писанок
|
|
Інформатика |
Доповідач та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я |
Психічна і духовна складові здоров’я. Характер людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 117 – 119
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
|
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/kNWwid8OAVM
|
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами. Естафети з м’ячами.
|
||
Вправи для розвитку сили. Згинання розгинання рук в упорі лежачи. Рухливі ігри: «Совонька», «Передав – сідай!».
|
Назва навчального предмета | 12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Творчість Миколи Вінграновського. Зворушливе звучання. Микола Вінграновський «Приспало просо просеня»
Працюємо на С. 126 підручника
Прочитайте вірш і дайте відповідь на запитання: Якими барвами сповнено описаний пейзаж?
Розвиток зв’язного мовлення. Твір за складеним планом «У моєї мами золоті руки»
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Творчість Миколи Вінграновського. Коли твір відкриває свої таємниці. Микола Вінграновський «Грім» (напам’ять)
Працюємо на С. 127
Підготуйтеся до виразного декламування вірша Миколи Вінграновського «Грім».
Допоможуть наступні відео за посиланням
|
Зробіть аналіз вірша Миколи Вінграновського «Приспало просо просеня»
|
Іноземна мова (англійська) |
Минулий вихідний. Ознайомлення і вивчення неправильних дієслів у минулому часі, впр.1 с.101- прочитати та перекласти усно.
|
|
Математика |
Працюємо за підручником на с. 136.
Перегляньте навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=AbpOXzSNzwg
Попрацюйте самостійно:
|
|
Природознавство |
Екскурсія до Гетьманського національного парку «Різноманітність тварин і рослин рідного краю»
Перегляньте онлайн екскурсію до Гетьманського національного парку «Різноманітність тварин і рослин рідного краю» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mPt6pbtiVQY
Виконайте завдання в друкованому зошиті с. 47
|
|
Музичне мистецтво |
Одночастинна форма музики.
Ознайомитись, прослухати і розучити французьку народну пісню «Пісня пастушка» за посиланням
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка» за посиланням
|
|
Образотворче мистецтво |
Відтворення з натури або за уявою композиції з неживих предметів. |
Намалювати пасхальний натюрморт
Поетапне виконання пасхального натюрморту
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=2O6_91gypk4&feature=emb_rel_end |
Основи здоров’я |
Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»».
Перегляньте навчальне відео для дітей про безпеку за посиланням https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/
Виконайте тестові завдання в друкованому зошиті с. 42 – 43
|
|
Фізична культура |
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами.
Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs
|