3-Б

25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
25 – 29.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Що ми знаємо про частини мови
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути урок за посиланням:
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.
Завдання у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути урок за посиланням:
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути урок за посиланням:
Літературне читання
Підготовка до «Читацької конференції».
Переглянути презентацію у Viber
Готуємось до читацької конференції:
Розкажи про улюблену книгу, яку ти прочитав із захопленням, зніми відеоролик (3-5 хв) і надішли у Viber .
«Читацька конференція».
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Повторення за темами «Світ поезії. Поетична майстерня.» та «Легенди. Байки. П’єси».
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Підсумковий урок за рік
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: говоріння.
Перевірити словники на наявність слів з кожної пройденої теми
Плани на літо. Ми любимо читати. Повторити пори року, с.146-147.
Математика
Повторення ділення на одноцифрове число
Переглянути урок за посиланням:
Переглянути урок за посиланням:
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.
Переглянути урок за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути урок за посиланням:
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути урок за посиланням:
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Працюємо на платформі Zoom.
Завдання у Viber
Переглянути урок за посиланням:
Підсумковий урок за рік.
Переглянути урок за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Я у світі
Підсумковий урок за рік.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Музичне мистецтво
Урок-концерт.
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися з навчальної програми Музичне мистецтво 3 клас.
Образотворче мистецтво
Підсумок за рік. Виставка дитячих робіт «Мистецька краса»
Намалювати на власний вибір композицію «Мистецька краса».
Велике прохання, прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі малюнків «Мої права», приуроченого до Міжнародного дня захисту дітей. Малюнки виконувати в довільній живописній чи графічній техніці на форматі А-4. Не копіювати з інтернету. Роботи пересилати на мою пошту до 24 травня. Вказати: прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату народження, контактний телефон та місце проживання.
Надсилати усі роботи на мою електронну пошту до 24 травня:
svetadeinegoo@gmail.com
Трудове навчання
Підсумкова виставка-композиція
Переглянути презентацію у Viber
Інформатика
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Фізична культура
Удосконалення стрибків у довжину з місця. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
Стрибки у довжину з місця. Стрибки у « кроці». Естафети зі стрибками.
Різновиди стрибків. Рухливі ігри за вибором дітей.
Переглянути відео за посиланням
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #9. Життя – це рух, рух -це спорт! / СК “ПУМА-ЮНІОР”
Назва навчального предмета
18 – 22.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Що ми знаємо про будову слова
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Контрольний диктант «Злива»
Завдання у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Літературне читання
Творчість Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон ,що живе на даху» Переглянути за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути за посиланням:
Творчість Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон ,що живе на даху» Підготовко до контрольної роботи.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути за посиланням:
Контрольна робота. Робота над літературним твором.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Підсумковий урок за розділом «Світ гумористичних творів»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
 Скласти запитання для вікторини  «Світ гумористичних творів»
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: письмо.
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 22.05 на вайбер своєму вчителю або
Мій відпочинок. Свято закінчення школи.
Читати впр.4 с.125.
Повторити пори року. Виконати впр.1 с.124-відповісти на запитання усно.
Математика
Повторення обчислень значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею.
Опрацювати матеріал підручника с.171-172
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Розв’язати рівняння №1147, розв’язати задачу № 1146
Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3
Опрацювати матеріал підручника с.172-173.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Порівняйте вирази № 1156, розв’язати задачу № 1157
Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3
Опрацювати матеріал підручника с173.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання №1154, № 1155
Письмове ділення на одноцифрове число.
Опрацювати матеріал підручника с. 174
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Перевір ,як ти можеш застосовувати свої знання  про людину,її організм. Контрольна робота.
Працюємо на платформі Zoom.
Завдання у Viber
Запобігання виникненню захворювань.
Опрацювати матеріал підручника с163-166., виконати завдання в друкованому зошиті с.60
Перегляньте за посиланням
Працюємо на платформі Zoom.
Скласти правила здорового способу життя.
Я у світі
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Я -українець»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням:
Музичне мистецтво
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва у 3 класі.    
Образотворче мистецтво
Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором.
Намалювати ескіз театрального костюма:
Трудове навчання
Проект «Подарунки до весняних свят»
Переглянути відео за посиланням:
Інформатика
Створення простих презентацій.
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Безпека на вулиці
Переглянути за посиланням
Фізична культура
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Рухлива гра «Вибивний».
Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
Стрибки у довжину з місця. Естафетний біг зі стрибками.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #1 . Розминка / СК “Пума-Юніор”
Назва навчального предмета
12 – 15.05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Контрольна робота «Повторення вивченого за рік»
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Повторення вивченого за рік. Що ми знаємо про текст, речення.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Літературне читання
Позакласне читання. Творчість Астрід Ліндгрен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»
Переглянути відео за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Прослухати за  посиланням:
Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Прослухати за  посиланням:
Творчість Астрід Ліндгрен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок)
Перечитати уривок с. 168 – 172, виконати завдання в друкованому зошиті
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Прослухати за  посиланням:
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: читання.
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 15.05 на Viber  своєму вчителю або
Мої канікули.
Повторити майбутній час, с.114. Виконати усно впр.5 с.122-123.
Читати впр.7 с.123.
Математика
Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Підготовка до контрольної роботи.
Опрацювати матеріал підручника с. 170-171.
Переглянути презентацію у Viber
Розв’язати задачу № 1138, обчислити вирази № 1139
Контрольна робота «Повторення вивченого за рік»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Запобігання виникненню захворювань. Здоровий спосіб життя.
Опрацювати матеріал підручника с.163-166,виконати завдання в друкованому зошиті с. 60.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Опрацювати матеріал підручника с. 163-166, виконати завдання в друкованому зошиті с. 60.
Перевір, як ти можеш застосовувати свої знання про людину та її організм. Підготовка до контрольної роботи.
Виконати тестові завдання в друкованому зошиті с. 13-16.
Працюємо на платформі Zoom.
Я у світі
Підсумок за темою «Я – європеєць»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Музичне мистецтво
Перевір себе.
Закріпити поняття на стор. 109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
За бажанням розучити пісню Н. Май «Сонячний промінчик»  за посиланням:   https://www.youtube.com/watch?v=tD8NNX2EcBc
Фонограма (-) пісні  Н. Май «Сонячний промінчик»  
за посиланням
Образотворче мистецтво
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
https://naurok.com.ua/1-klas-nush-prezentaciya-do-uroku-mandri-kra-noyu-mistectv-cirk-79394.html
Намалювати композицію «На арені цирку»:
https://ilovs.ru/uk/lyubov/risunok-areny-cirka-karandashom-kak-narisovat-cirk-cirkovuyu.html
Трудове навчання
Проект «Подарунки до весняних свят»
Переглянути відео за посиланням:
Основи здоров’я
Проект «Прагнемо бути здоровими»
Переглянути за посиланням  
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Фізична культура
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Вовк у канаві».
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів.
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Естафети зі скакалкою. 
Переглянути відео за посиланням:
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #5. “Родинна зарядка” / СК “ПУМА-ЮНІОР”
Назва навчального предмета
04 – 08-05.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Закріплення знань про дієслово  як частину мови
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути за посиланням відео
Повторити правила на с.140-156, вправа 391
Перевірка мовних знань і вмінь «Дієслово»
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Переглянути презентацію у Viber
Працюємо на платформі Zoom.
Повторити правила на с.140-156, вправа 392
Літературне читання
Контрольна робота. Робота над літературним твором. Василь Струтинський «Як дихає верба»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ прози»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Дібрати запитання для вікторини  «Світ прози»
Відповідати на запитання  с.161
Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути відео за посиланням:
Опрацювати с.162-163,виразно читати вірш на с.163-165
Творчість Миколи Носова. Світ дитини. Микола Носов «Витівники»
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v561aqJWFMw
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OyEvRi7o1Zg
Читати в особах на с.166-168.
Іноземна мова
(англійська)
Контрольна робота: аудіювання.
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 06.05 своєму вчителю
Тепер я вмію, я знаю. Повторити майбутній час, с.114. Повторити слова впр.1,2 с.121та читати впр.4 с.122
Скласти 6 речень по впр.3 с.121 в зошиті, сфотографувати та вислати своєму вчителю
Математика
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число виду 213*3;127*3.
Опрацювати матеріал підручника с.166-167.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Розв’язати задачу № 1102,обчислити вирази №1106; повторити правило на с.166
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число виду 213*3;127*3.
Опрацювати матеріал підручника с.167-168.
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Розв’язати рівняння № 1113, розв’язати задачу  № 1105
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення  на одноцифрове число виду 182*3;151*6
Опрацювати матеріал підручника с.168-169.
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання № 1122,
розв’язати задачу № 1121
Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число.
Опрацювати матеріал підручника с. 169-170.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Шкіра. Значення шкіри для організму людини.
Опрацювати матеріал підручника с.157-159,виконати завдання в друкованому зошиті с.58.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=AEw-Hb5ZGuI
Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Опрацювати матеріал підручника с.159-162, виконати завдання в друкованому зошиті с. 59.
Працюємо на платформі Zoom.
Перегляньте за посиланням
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
Я у світі
Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? »
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pWZQGPbRh9Y
Музичне мистецтво
Кульмінація в музичному творі.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.105 за посиланням:
Прослухати  І. Дунаєвський, Увертюра до фільму «Діти капітана Гранта» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY  https://www.youtube.com/watch?v=X9HEBe75wfU
Прослухати та розучити пісню Л. Горової «Всі ми потрібні»
 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Перевір свої досягнення.
Опрацювати стр.108-109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко (посилання подано вище)
За бажанням розучити пісню В.Шаїнського «Світ немов кольоровий луг» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
Образотворче мистецтво
Різновиди  ляльок у театрі. Значення форми, кольору, декору в створенні театральних масок.
Сконструювати на вибір: лялькового персонажа в техніці паперопластики  або створити театральну маску тварини до казкової вистави: https://natalyagurkina.ucoz.ua/forum/9-1068-1
Трудове навчання
Виробництво одягу. Обговорення результатів екскурсії
Переглянути відео за посиланням:
Інформатика
Об’єкти слайда. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=vAk8oZOlvw8
Основи здоров’я
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок з теми «Психічна і духовна складові здоров’я».
Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Li-Cy8XKZFg
Фізична культура
Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Естафети зі стрибками.
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Прапорець».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=64WYxKRryGk
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”
Назва навчального предмета
27 30.04.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Контрольне списування
Працюємо на платформі Zoom.
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника на c.161-163
Перегляньте за посиланням
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Виконати вправу 389, с. 162.
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Зозуля» (К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
Написати переказ, перевірити.

Літературне читання

 

Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с.158-159
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути відео:
Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження). Перевірка навички читання вголос.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с158-159.
Переглянути презентацію у Viber
С.158-161-читати, давати відповіді на запитання.
Позакласне читання. Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (уривок)
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Іноземна мова
(англійська)
Святкування Великодня у моїй сім’ї.
Повторити слова впр.1 с.118. Виконати впр.6 с.120.
Виконати усно впр.7 с.120.
Незабаром літо.
Знайти переклад та вивчити виділені слова впр.1 с.121та впр.2 с.121, виписати їх у словник.
Читати впр.2 с.121.
Математика
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Розв’язування нерівностей і задач.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.161 – 162, №1066 – 1074
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання №1073, 1074.
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с. 162-163; №1075 – 1082
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання №1081, 1082
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с. 163 – 164; №1083 – 1094
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.153 -155, виконати завдання у зошиті на с.55 – 56.
Перегляньте за посиланням:  
Опрацювати статтю на с. 153 -155, відповідати на запитання на с.155
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.155 -157, виконати завдання у зошиті на с.56 – 57.
Перегляньте за посиланням:
Виконати практичну роботу на с. 157 підручника
Я у світі
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. Соціальна  або екологічна акція
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SB8TzyCgP3g
Переглянути презентацію у Viber
Образотворче мистецтво
Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок у театрі: https://uk.wikipedia.org/wiki/
Сконструювати  лялькового персонажа в техніці паперопластики:
Трудове навчання
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок та упаковок. Виготовлення підставки для ручок та олівців.
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути навчальне відео:
Інформатика
Об’єкти слайда. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Переглянути навчальне відео :
Фізична культура
Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Стрибки зі скакалкою. 
Стрибки у висоту з прямого розбігу. Естафети зі скакалкою. 
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #2. Веселі вправи / СК “Пума-Юніор”
Назва навчального предмета
21 – 24.04.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Вправи на правопис не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника на c.157-158,виконати впр.375,376
Перегляньте за посиланням
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Повторити правило на с.156, виконати вправу 377.
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника на c. 160-161,впр.382.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
Повторити правила на с.141, 149, 153, 156, виконати впр. 385

Літературне читання

 

Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. Василь Чухліб «Равлик»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с.151-153
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
С.151-153-читати,відповідати на запитання.
Творчість Дмитра Чуредниченка Дмитро Чередниченко  «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с153-155.
Переглянути презентацію у Viber
С.153-155-читати виразно.
Все так цікаво навкруги. Дмитро Чередниченко  «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик» (продовження)
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с155-156 , відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію у Viber
С.155-156-читати,переказувати.
Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень «Айстри»
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с156-157 , відповідати на запитання після тексту.
Переглянути презентацію у Viber
С.156-157, читати,скласти свою кінцівку до твору.
Іноземна мова
(англійська)
Свята. Великдень. Ознайомитись з новими словами впр. 1 с. 118 та переписати їх у словник. Читати впр. 2 с.118.
Правда чи неправда? Виконати усно впр.3 с.119.
Великдень в Україні. Повторити слова впр.1 с.118.
Виконати в зошиті впр.4 с.119.
Математика
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини від числа за величиною його частини. Розв’язування  нерівностей.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.156-157, №1036, 1037, 1038(усно); №1039, 1041(письмово)
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання№1044,1045.
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.. 158-159; №1050, 1052, 1053 (письмово)
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=y1xMQQVjabo
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання №1055,1056
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с. .160; №1057, 1058, 1059(письмово)
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Опорно-рухова система. Формування постави.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.145-14, виконати завдання у зошиті на с.52.
Опрацювати статтю на с.145-149, відповідати на запитання на с.149
Травна система. Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота Складання раціону здорового харчування.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати матеріал підручника с.149-153    ,виконати завдання у зошиті на с.53.
С.149-153,виконати завдання у зошиті на с.54.
Я у світі
Навчальний проєкт
«Відомі в усьому світі народні промисли України».
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jAUME0-qRoc https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-Shk
Переглянути презентацію у Viber
Музичне мистецтво
Варіаційна  форма в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.102-104 за посиланням:
Прослухати і розучити українську народну пісню «Ой на горі жито»          за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY  https://www.youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILsВиконувати  караоке української  народної  пісні  «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Образотворче мистецтво
Ознайомлення з роботою художників у театрі:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-28-hudoznik-u-teatri-49531.html
Трудове навчання
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для вишивки. Послідовність оздоблення виробів вишивкою. Виготовлення серветки з бахромою.
Працюємо на платформі Zoom.
Опрацювати с.106-111.
Виготовити бахрому на серветці с.110
Інформатика
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
Основи здоров’я
Проєкт «Прагнемо бути здоровими».
Працюємо на платформі Zoom.
Фізична культура
Стрибки зі скакалкою. Стрибки зі зміною напрямку руху у присіді. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
Стрибки на одній, двох ногах просуваючись вперед. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
Різновиди стрибків на одній та двох ногах. Стрибки зі скакалкою за 15с. Рухлива гра «Вовк у канаві».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s Зарядка для дітей.
Назва навчального предмета
13 – 17.04.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Списування «Весняний вечір»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Повторити правило на с.141, 149, 153
Правило написання не з дієсловами
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника на c.156-158.
Переглянути презентацію у Viber
Виконати вправу 377 на с. 158
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом «Чи все ми знаємо про тварин?»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Записати в зошит переказ тексту «Вигадки про їжаків».
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Дібрати цікавий матеріал про їжака.

Літературне читання

 

Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки»
Опрацювати с.145 –149, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 52.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
С. 145-149- читати, переказувати.
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
Коли твір відкриває свої таємниці. Галина Демченко «Лелеки»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Опрацювати с.149 –151, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 53 (1,2)
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
С. 149-151 – читати. Знайди в тексті наукові відомості про цих птахів.
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Юрій Збанацький «Лелеки» та Галина Демченко «Лелеки»
Опрацювати с.146 –151, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 53 (3)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Переглянути презентацію у Viber
Що спільного й відмінного в поведінці птахів у цих творах?
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
Позакласне читання. Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака» (уривок)
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
Іноземна мова
(англійська)
У нас незабаром свято! Ознайомитись з майбутнім часом – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та читати впр.1 с.114.
Читати та перекладати усно впр.3 с.111.
Наші мрії. Повторити майбутній час дієслів. Ще раз переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та скласти усно 5 речень до малюнків впр.1 с.116.
Виконати в зошиті впр.3 с.116-117.
Математика
Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с.150-152.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Переглянути презентацію у Viber
Розв’язати рівняння № 997, 1005
Частини цілого: спосіб утворення і запис. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів з чисельником 1. Розв’язування задач, що включають знаходження частини числа.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с.152-153.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Обчислити вирази № 1115, розв’язати задачу № 1114
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 153-155.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Виконати завдання № 1024, розв’язати задачу № 1025
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові способом випробування. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 155–156.
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Організм людини. Система органів тіла людини та їх роль у забезпеченні життєдіяльності
Опрацювати матеріал підручника с.142-143, виконати завдання в друкованому зошиті с. 50.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Виконати завдання (у Viber)
Перегляньте відеоурок за посиланням:
Нервова система.
Опрацювати матеріал підручника с.143-144, виконати завдання в друкованому зошиті с. 51.
Перегляньте за посиланням:
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
Я у світі
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника с. 146-149
Переглянути відео за посиланням
Музичне мистецтво
Форма рондо в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.98-101 за посиланням:
Прослухати В.А. Моцарт «Турецьке рондо»
за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4
Прослухати Б. Фільц «Весняне рондо» за посиланням: https://mp3mn.com/?song=
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
Образотворче мистецтво
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок:
https://www.youtube.com/watch?v=hg4ie69edig
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Курочка Ряба»:
https://www.youtube.com/watch?v=LXbjQagAuE0
Трудове навчання
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок та упаковок. Оздоблення виготовлених виробів. Іграшка на основі циліндра або конуса
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 13.00
Інформатика
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
Переглянути навчальне відео:
Основи здоров’я
Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного напруження. Практична робота «Створення колажу «Що приносить мені радість».
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника с.134-137, виконати завдання в друкованому зошиті с. 61 – 63.
Фізична культура
Вправи для розвитку м’язів спини, тулуба. Рухливі ігри «Вибивний», «Вовк у канаві».
Удосконалення вправ для розвитку м’язів спини, тулуба. Рухлива гра «Карасі і щуки».
Різновиди стрибків зі зміною напрямку руху. Стрибки зі скакалкою за 15с. Естафети зі стрибками.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
Назва навчального предмета
06 – 10.04.2020
Тема
Завдання
Українська мова
Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Дієслова,що означають завершену і незавершену дію.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Опрацювати матеріал підручника на с.152-154. Виконати вправи 364, 365 (письмово), вправа 366 (усно)
Перегляньте за посиланням:
Повторити правило на с.153, виконати вправу 367.
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова,дієслів,що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника на c.154-155. Виконати вправи 368, 370 (письмово), вправу 369 (усно)
Переглянути презентацію у Viber
Виконати вправу 371 на с. 156
Розвиток зв’язного мовлення. Опис науковий і художній «Уже прилинула весна»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Скласти і записати художній опис весни .
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
Дібрати загадки про весну.

Літературне читання

 

Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Омар»
Опрацювати с.140 –141, відповідати на запитання після тексту.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
С. 140-141- читати, переказувати, скласти 5 запитань за змістом тексту.
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Шоколад боцмана»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Опрацювати с.141 –142, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 50
Переглянути презентацію у Viber
С. 141-142 – читати виразно,скласти план до тексту.
Позакласне читання
Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути фільм за посиланням
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Опрацювати с.142-145,читати, відповідати на питання, виконати завдання в друкованому зошиті с. 51
Переглянути презентацію у Viber
Іноземна мова
(англійська)
Яка сьогодні погода? Пори року. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY та вивчити назви місяців.
Читати впр.3 с.111 та знайти переклад виділених слів у словнику
Календар. Повторити впр.3 с.111. Повторити назви місяців, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY
Виконати впр.3 с.113
Математика
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач. Творча робота над задачею
Опрацювати матеріал підручника с.145-146. Виконати завдання № 960, 961, 962, 965 (усно); №963, 964 (письмово)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Переглянути презентацію у Viber
Обчислити вирази № 967, розв’язати задачу № 968
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с.147-148. Виконати завдання №№ 969, № 970, № 972 (усно); № 971, № 973 (письмово)
Переглянути презентацію у Viber
Розв’язати рівняння № 977, розв’язати задачу № 975
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування рівнянь і задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 148-149. Виконати завдання № 978, № 979; № 976, № 980, № 981 (письмово)
Переглянути презентацію у Viber
Обчислити вирази № 983, розв’язати задачу № 984
Розв’язування рівнянь, в якому один із компонентів – вираз. Розв’язування задач.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.40
Опрацювати матеріал підручника с. 149–150. Виконати завдання № 985, № 989 (усно); № 986, № 988, № 991(письмово)
Переглянути презентацію у Viber
Природознавство
Перевір,як ти вмієш застосовувати свої знання про живі організми.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Виконати завдання (у Viber)
Навчальний проєкт «Добра справа для природи»
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 11.00
Переглянути презентацію у Viber
Дібрати загадки про живу природу
Я у світі
Україна – європейська держава.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Опрацювати матеріал підручника с. 142-145
Переглянути відео за посиланням
Музичне мистецтво
Тричастинна форма музики (прод.)
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.95-97 за посиланням:
Прослухати М. Лисенко «Експромт ля мінор» за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=3fHIAiL24ek
 Ознайомитися та розучити пісню В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
Образотворче мистецтво
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок:
https://xn--80aaukc.xn--j1amh/koza-dereza.html
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Коза-Дереза»:  https://www.youtube.com/watch?v=XiFdCOPJRZ4
Трудове навчання
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками.  Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.30
Інформатика
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
Основи здоров’я
Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота:виконання проєкту «Здоровим бути здорово» (створення казки, малюнка, плакату, виступу тощо)
Працюємо на платформі Zoom. Початок о 12.20
Переглянути відео за посиланням
Фізична культура
Вправи для рівноваги на гімнастичних лавах. Рухливі ігри «Театр звірів», «Виклик номерів!».
Вправи для розвитку гнучкості. Зустрічна естафета.
Вправи для розвитку гнучкості. Згинання розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ
(Дітям про спорт. Олімпійські ігри)
Назва навчального предмета 30.03 – 03.04.2020
Тема Завдання
Українська мова

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь за складеним планом «Моя сім’я»
(К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Записати твір-розповідь про свою сім’ю у зошит. Перевірити написане.
Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту.
Опрацювати матеріал підручника на c. 144 – 147 (за завданням вправ).
Переглянути презентацію (у Viber)
Виконати вправу 349, с. 147
Дієслова-синоніми. Редагування тексту. Змінювання дієслів за часами.
Опрацювати матеріал підручника на c. 147 – 150 (за завданням вправ).
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9_YUZT

Літературне читання

Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля» (продовження)
Опрацювати с.134 –136.
Переглянути презентацію (у Viber)
Творчість Всеволода Нестайка. Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)
Перегляньте за посиланням:
Опрацювати с.136 –138, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
Навчитися виразно читати, переказувати, виконати завдання в друкованому зошиті.
Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)
Опрацювати с.136 –139, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
Переказувати оповідання.
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Яшка і Машка»
Опрацювати с.139 –140, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
Іноземна мова
(англійська)
Що я робив з родиною на вихідні. Поставити дієслова в минулий час, впр.1, с.106-усно.
Виконати впр.2, с.106-107: поєднати речення з малюнками.
Природа і навколишнє середовище. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=D1ZvQSbVm10 Вивчити слова впр.1 с.108: weather-погода; shine-сяяти; stay-залишатись. Читати впр.1 с.108.
Виконати впр.3 с.109- усно.
Математика
Перевірка дії множення дією ділення. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 141 – 142.
Переглянути презентацію (у Viber)
Обчислити приклади № 933, розв’язати задачу № 932
Ділення виду 360:3. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження двох добутків. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 142 – 143.
Переглянути презентацію (у Viber)
Розв’язати рівняння № 941 та задачу № 942
Ділення виду 64:16 способом випробування. Розв’язування і порівняння задач на три дії. Периметр прямокутника.
Опрацювати матеріал підручника с. 143 – 144.
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 144 – 145.
Переглянути презентацію (у Viber)
Природознавство
Екскурсія на хлібозавод «Корисні бактерії»
Перегляньте он-лайн екскурсію на хлібозавод за посиланням:
Виконати тести у друкованому зошиті с. 9-10 (І варіант)
Охорона рослинного та тваринного світу. Червона книга України. Державні заповідники. Заповідні території рідного краю. Ботанічні сади.
Опрацювати матеріал підручника с. 129 – 134
Переглянути відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
Я у світі
Практична робота. Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки
Опрацювати матеріал підручника с. 135 – 141.
Переглянути відео за посиланням
Музичне мистецтво
Тричастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.92-94 за посиланням:
Прослухати «Танець Анітри» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням:
Ознайомитися та розучити українську народну пісню  «Соловеєчку, сватку, сватку» за  посиланням
пальчикова гра-пісня за посиланням:
За бажанням виконувати без музичного супроводу (акапела),  українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку». Можна виконувати разом з членами родини.
Образотворче мистецтво
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок.
Ознайомитися: https://www.slideshare.net/andylevkovich/ss-46112270
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Івасик-Телесик»
Трудове навчання
Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок
Переглянути відео за посиланням
Інформатика
Середовище створення презентацій
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Самооцінка характеру. Практична робота «Визначення рис власного характеру».
Переглянути відео за посиланням
Фізична культура
Вправи для розвитку сили. Рухливі ігри «Квач», «Гуси- лебеді».
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/lCyFLC7SKbg
Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Естафети з м’ячами та кеглями.
Вправи для рівноваги на гімнастичних лавах. Рухлив гра  «Білі ведмеді».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM
Назва навчального предмета 23 – 27.03.2020
Тема Завдання
Українська мова

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
Повторити матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
Опрацювати матеріал підручника с. 137 – 138 (усно).
Письмово виконати вправу 329
Повторити правило на с. 138
Письмово виконати вправу 331, с. 138
Дієслово. Загальне поняття.
Переглянути навчальне відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
Опрацювати матеріал підручника на c. 140 – 142 (за завданням вправ), вивчити правило.
Повторити правило на с. 141
Письмово виконати вправу 339, с. 142
Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту.
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA
Опрацювати матеріал підручника на c. 142 – 143 (за завданням вправ).

Літературне читання

Вступ до теми. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)
Опрацювати с.129 –131.
Переглянути презентацію (у Viber) 
Виконати завдання в друкованому зошиті
Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (продовження). За Ю. Дмитрієвим «Чи знаєш ти?». Порівняння творів.
Опрацювати с.131.
За складеним планом переказати оповідання.
Порівняти твори оповідання Олександра Копиленко «Розбишака Чив» та уривок твору Юрія Дмитрієва.
Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий?» «І трапиться ж таке»
Переглянути навчальне відео за посиланням
Виразно прочитайте тексти на с. 132- 133.
Визначте дійових осіб.
Виконати завдання в друкованому зошиті
Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля»
Опрацювати с.134 –136.
Переглянути презентацію (у Viber) 
Іноземна мова
(англійська)
Приготування до вечірки. Минулий час неправильних дієслів. Опрацьовуємо нові неправильні дієслова. Читаємо впр.1 на с.101. Перекладаємо речення з дієсловами в минулому часі впр.3, с.102
Вивчити слова впр.1, с.101
Як ти провів вчорашній день? Ознайомлення з питальними словами. Переглянути відео:
Читаємо впр.3, с.104
Відповісти на запитання впр.4 с.105 усно.
Математика
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою.
Опрацювати матеріал підручника с. 136 – 138.
Переглянути презентацію (у Viber)
Повторити правило с. 136, обчислити приклади №895, розв’язати задачу № 896
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. Складання задач за поданим виразом.
Опрацювати матеріал підручника с. 138 – 139.
Переглянути презентацію (у Viber)
Розв’язати задачу № 906, обчислити вирази № 907
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа.
Опрацювати матеріал підручника с. 139 – 140.
Переглянути презентацію (у Viber)
Обчислити приклади № 914, розв’язати задачу № 915
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження двох добутків.
Переглянути навчальне відео за посиланням
Опрацювати матеріал підручника с. 140 – 141.
Природознавство
Гриби – живі організми. Будова грибів. Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів для природи
Опрацювати матеріал підручника с. 121 – 125
Переглянути відео за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті с. 44 (Тема «Гриби)
Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людей.
Опрацювати матеріал підручника с. 126 – 129
Переглянути відео за посиланням
Виконати завдання в друкованому зошиті с. 45 (Тема «Бактерії і віруси»
Я у світі
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини.
Переглянути відео за посиланням
Опрацювати матеріал підручника с. 125 – 127
Музичне мистецтво
Двочастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.89-90 за посиланням:
Прослухати «Пісня Сольвейг» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
Дати усні відповіді  на запитання на стор.90
Розучити   французьку народну пісню  «Пісня пастушка» за  посиланням
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка»  за посиланням
Образотворче мистецтво
Відтворення з натури або  за уявою  композиції з неживих предметів.
Намалювати  пасхальний натюрморт.
Трудове навчання
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Декорування писанки
Переглянути навчальне відео за посиланням
Виготовити одну з писанок
Інформатика
Доповідач та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування
Переглянути навчальне відео :
Основи здоров’я
Психічна і духовна складові здоров’я. Характер людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 117 – 119
Переглянути відео за посиланням
Фізична культура


Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/kNWwid8OAVM
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами. Естафети з м’ячами.
Вправи для розвитку сили. Згинання розгинання рук в упорі лежачи. Рухливі ігри: «Совонька», «Передав – сідай!».
Назва навчального предмета 12 – 13.03.2020
Тема Завдання
Українська мова
Творчість Миколи Вінграновського. Зворушливе звучання. Микола Вінграновський «Приспало просо просеня»
Працюємо на С. 126 підручника
Прочитайте вірш і дайте відповідь на запитання: Якими барвами сповнено описаний пейзаж?
Розвиток зв’язного мовлення. Твір за складеним планом «У моєї мами золоті руки»
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Творчість Миколи Вінграновського. Коли твір відкриває свої таємниці. Микола Вінграновський «Грім» (напам’ять)
Працюємо на С. 127
Підготуйтеся до виразного декламування вірша Миколи Вінграновського «Грім».
Допоможуть наступні відео за посиланням
Зробіть аналіз вірша Миколи Вінграновського «Приспало просо просеня»

 

 

 

Іноземна мова
(англійська)
Минулий вихідний. Ознайомлення і вивчення неправильних дієслів у минулому часі, впр.1 с.101- прочитати та перекласти усно.
Математика
Працюємо за підручником на с. 136.
Перегляньте навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=AbpOXzSNzwg
Попрацюйте самостійно:
  1. Повторіть правило (с. 136)
  2. Розв’яжіть у зошиті задачу № 882 двома способами.
  3. Обчисліть вирази № 883
Природознавство
Екскурсія до Гетьманського національного парку «Різноманітність тварин і рослин рідного краю»
Перегляньте онлайн екскурсію до Гетьманського національного парку «Різноманітність тварин і рослин рідного краю» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mPt6pbtiVQY
Виконайте завдання в друкованому зошиті с. 47
Музичне мистецтво
Одночастинна форма музики.
Ознайомитись, прослухати і розучити французьку народну пісню «Пісня пастушка» за посиланням
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка» за посиланням
Образотворче мистецтво

Відтворення з натури або за уявою композиції з неживих предметів.

Намалювати пасхальний натюрморт
Поетапне виконання пасхального натюрморту
за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2O6_91gypk4&feature=emb_rel_end
Основи здоров’я
Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»».
Перегляньте навчальне відео для дітей про безпеку за посиланням https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/
Виконайте тестові завдання в друкованому зошиті с. 42 – 43
Фізична культура
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами.
Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs