25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про частини мови
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.
Завдання у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Літературне читання
|
Підготовка до «Читацької конференції».
Переглянути презентацію у Viber
|
Готуємось до читацької конференції:
Розкажи про улюблену книгу, яку ти прочитав із захопленням, зніми відеоролик (3-5 хв) і надішли у Viber .
|
«Читацька конференція».
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Повторення за темами «Світ поезії. Поетична майстерня.» та «Легенди. Байки. П’єси».
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Підсумковий урок за рік
Працюємо на платформі Zoom.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: говоріння.
|
Перевірити словники на наявність слів з кожної пройденої теми
|
Плани на літо. Ми любимо читати. Повторити пори року, с.146-147.
|
||
Математика
|
Повторення ділення на одноцифрове число
Переглянути урок за посиланням:
|
Переглянути урок за посиланням:
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел.
Переглянути урок за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Завдання у Viber
|
Переглянути урок за посиланням:
|
Підсумковий урок за рік.
Переглянути урок за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Я у світі
|
Підсумковий урок за рік.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Музичне мистецтво
|
Урок-концерт.
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися з навчальної програми Музичне мистецтво 3 клас.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Підсумок за рік. Виставка дитячих робіт «Мистецька краса»
|
Намалювати на власний вибір композицію «Мистецька краса».
Велике прохання, прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі малюнків «Мої права», приуроченого до Міжнародного дня захисту дітей. Малюнки виконувати в довільній живописній чи графічній техніці на форматі А-4. Не копіювати з інтернету. Роботи пересилати на мою пошту до 24 травня. Вказати: прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату народження, контактний телефон та місце проживання.
Надсилати усі роботи на мою електронну пошту до 24 травня:
svetadeinegoo@gmail.com |
Трудове навчання
|
Підсумкова виставка-композиція
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Інформатика
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Фізична культура
|
Удосконалення стрибків у довжину з місця. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
|
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки у « кроці». Естафети зі стрибками.
|
||
Різновиди стрибків. Рухливі ігри за вибором дітей.
Переглянути відео за посиланням
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #9. Життя – це рух, рух -це спорт! / СК “ПУМА-ЮНІОР”
|
Назва навчального предмета
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Що ми знаємо про будову слова
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Контрольний диктант «Злива»
Завдання у Viber
|
||
Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Літературне читання
|
Творчість Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон ,що живе на даху» Переглянути за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути за посиланням:
|
Творчість Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон ,що живе на даху» Підготовко до контрольної роботи.
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути за посиланням:
|
|
Контрольна робота. Робота над літературним твором.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Підсумковий урок за розділом «Світ гумористичних творів»
Переглянути презентацію у Viber
|
Скласти запитання для вікторини «Світ гумористичних творів»
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: письмо.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 22.05 на вайбер своєму вчителю або
|
Мій відпочинок. Свято закінчення школи.
Читати впр.4 с.125.
|
Повторити пори року. Виконати впр.1 с.124-відповісти на запитання усно.
|
|
Математика
|
Повторення обчислень значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею.
Опрацювати матеріал підручника с.171-172
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння №1147, розв’язати задачу № 1146
|
Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3
Опрацювати матеріал підручника с.172-173.
Переглянути презентацію у Viber
|
Порівняйте вирази № 1156, розв’язати задачу № 1157
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3
Опрацювати матеріал підручника с173.
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1154, № 1155
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число.
Опрацювати матеріал підручника с. 174
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Перевір ,як ти можеш застосовувати свої знання про людину,її організм. Контрольна робота.
Завдання у Viber
|
|
Запобігання виникненню захворювань.
Опрацювати матеріал підручника с163-166., виконати завдання в друкованому зошиті с.60
Перегляньте за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4 http://autta.org.ua/ua/materials/material/Multf-lm-pro-zdorove-harchuvannya/ https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA
Працюємо на платформі Zoom.
|
Скласти правила здорового способу життя.
|
|
Я у світі
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Я -українець»
Переглянути відео за посиланням:
|
|
Музичне мистецтво
|
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва у 3 класі.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором.
|
Намалювати ескіз театрального костюма:
|
Трудове навчання
|
Екскурсія на виробництво хліба
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=1Ebg4OzVCl4
|
|
Інформатика
|
Створення простих презентацій.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Безпека на вулиці
Переглянути за посиланням
|
|
Фізична культура
|
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Рухлива гра «Вибивний».
|
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
|
||
Стрибки у довжину з місця. Естафетний біг зі стрибками.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #1 . Розминка / СК “Пума-Юніор”
|
Назва навчального предмета
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Контрольна робота «Повторення вивченого за рік»
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Повторення вивченого за рік. Що ми знаємо про текст, речення.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Літературне читання
|
Позакласне читання. Творчість Астрід Ліндгрен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»
Переглянути відео за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Прослухати за посиланням:
|
Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху.
Переглянути презентацію у Viber
|
Прослухати за посиланням:
|
|
Творчість Астрід Ліндгрен. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (уривок)
Перечитати уривок с. 168 – 172, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію у Viber
|
Прослухати за посиланням:
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: читання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 14.05 на вайбер учителя або shudral88@gmail.com
|
Математика
|
Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Підготовка до контрольної роботи.
Опрацювати матеріал підручника с. 170-171.
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати задачу № 1138, обчислити вирази № 1139
|
Контрольна робота «Повторення вивченого за рік»
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Запобігання виникненню захворювань. Здоровий спосіб життя.
Опрацювати матеріал підручника с.163-166,виконати завдання в друкованому зошиті с. 60.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Опрацювати матеріал підручника с. 163-166, виконати завдання в друкованому зошиті с. 60.
|
Перевір, як ти можеш застосовувати свої знання про людину та її організм. Підготовка до контрольної роботи.
Виконати тестові завдання в друкованому зошиті с. 13-16.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Я у світі
|
Підсумок за темою «Я – європеєць»
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Музичне мистецтво
|
Перевір себе.
Закріпити поняття на стор. 109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
За бажанням розучити пісню Н. Май «Сонячний промінчик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tD8NNX2EcBc
Фонограма (-) пісні Н. Май «Сонячний промінчик»
за посиланням:
|
|
Образотворче мистецтво
|
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
https://naurok.com.ua/1-klas-nush-prezentaciya-do-uroku-mandri-kra-noyu-mistectv-cirk-79394.html |
Намалювати композицію «На арені цирку»:
https://ilovs.ru/uk/lyubov/risunok-areny-cirka-karandashom-kak-narisovat-cirk-cirkovuyu.html |
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Виготовлення підставки для ручок і олівців.
Опрацювати с.121-122.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити підставку для ручок і олівців.
|
|
Інформатика
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Опрацювати презентацію:
|
|
Основи здоров’я
|
Проект «Прагнемо бути здоровими»
Переглянути за посиланням
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Фізична культура
|
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Вовк у канаві».
|
|
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів.
|
||
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів. Естафети зі скакалкою.
Переглянути відео за посиланням:
|
Назва навчального предмета
|
04 – 08.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Закріплення знань про дієслово як частину мови
Переглянути за посиланням відео
|
Повторити правила на с.140-156, вправа 391
|
Перевірка мовних знань і вмінь «Дієслово»
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Переглянути презентацію у Viber
|
Повторити правила на с.140-156, вправа 392
|
|
Літературне читання
|
Перевірка навички читання мовчки. К.Ушинський «Чотири бажання»
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ прози»
Переглянути презентацію у Viber
|
Дібрати запитання для вікторини «Світ прози»
Відповідати на запитання с.161
|
|
Вступ до теми . Гумор у дитячій літературі. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути відео за посиланням:
|
Опрацювати с.162-163,виразно читати вірш на с.163-165
|
|
Творчість Миколи Носова. Світ дитини. Микола Носов «Витівники»
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v561aqJWFMw
Переглянути презентацію у Viber
|
Перегляньте за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=OyEvRi7o1Zg
Читати в особах на с.166-168.
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: аудіювання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 05.05 shudral88@gmail.com
|
Тепер я вмію, я знаю. Повторити майбутній час, с.114. Повторити слова впр.1,2 с.121та читати впр.4 с.122
|
Скласти 6 речень по впр.3 с.121 в зошиті, сфотографувати та вислати shudral88@gmail.com
|
|
Математика
|
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число виду 213*3;127*3.
Опрацювати матеріал підручника с.166-167, №1095-1099,усно;№1100,1101-письмово.
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати задачу № 1102,обчислити вирази №1106;повторити правило на с.166
|
Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число виду 213*3;127*3.
Опрацювати матеріал підручника с.167-168. Виконати завдання №1107,1108,1112-усно; №1109,1110-письмово.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння № 1113, розв’язати задачу № 1105
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182*3;151*6
Опрацювати матеріал підручника с.168-169. Виконати завдання №1115,1116,1117-усно,№1118,1119-письмово
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання № 1122,
розв’язати задачу № 1121
|
|
Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число.
Опрацювати матеріал підручника с. 169-170.Виконати завдання №1124,1125,1126,1127-письмово,повторити правило на с.169
Переглянути презентацію у Viber
Переглянути за посиланням: https://www.youtube.cohttps://www.youtube.com/watch?v=zbOr35PX_hk m/watch?v=HoHJjNmCCj8
|
||
Природознавство
|
Шкіра. Значення шкіри для організму людини.
Опрацювати матеріал підручника с.157-159,виконати завдання в друкованому зошиті с.58.
Перегляньте за посиланням:
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=AEw-Hb5ZGuI
|
Органи чуття. Гігієна органів чуття.
Опрацювати матеріал підручника с.159-162, виконати завдання в друкованому зошиті с. 59.
Перегляньте за посиланнями:
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
|
|
Я у світі
|
Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? »
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pWZQGPbRh9Y
|
|
Музичне мистецтво
|
Кульмінація в музичному творі.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.105 за посиланням:
Прослухати І. Дунаєвський, Увертюра до фільму «Діти капітана Гранта» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY https://www.youtube.com/watch?v=X9HEBe75wfU
Прослухати та розучити пісню Л. Горової «Всі ми потрібні» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Перевір свої досягнення.
Опрацювати стр.108-109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко (посилання подано вище)
За бажанням розучити пісню В.Шаїнського «Світ немов кольоровий луг» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM
|
|
Образотворче мистецтво
|
Різновиди ляльок у театрі.
Значення форми, кольору, декору в створенні театральних масок. Опрацювати презентації: https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-obrazotvorchogo-mistectva-dlya-3-klasu-na-temu-riznovidi-lyalok-v-teatri-ta-multiplikaci-konstruyuvannya-lyalkovogo-personazhu-45936.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-forma-kolir-dekor-u-stvorenni-masok-teatralna-maska-do-kazkovo-vistavi-175311.html |
Сконструювати на вибір:
лялькового персонажа в техніці паперопластики або створити театральну маску тварини до казкової вистави: https://natalyagurkina.ucoz.ua/forum/9-1068-1 https://www.youtube.com/watch?v=R7wxLhhD8_U |
Трудове навчання
|
Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Виготовлення іграшок на основі циліндра або конуса.
Опрацювати с.116-120.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити іграшку на основі циліндра або конуса.
|
|
Інформатика
|
Об’єкти слайда. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення і систематизація знань учнів . Підсумковий урок з теми «Психічна і духовна складові здоров’я».
Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Li-Cy8XKZFg
|
|
Фізична культура
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
|
|
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Естафети зі стрибками.
|
||
Стрибок у довжину з 5-7 кроків розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Прапорець».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=64WYxKRryGk
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #6. “Ранкове тренування для дітей і дорослих”
|
Назва навчального предмета
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Контрольне списування
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
|
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів про дієслово.
Опрацювати матеріал підручника на c.161-163
Перегляньте за посиланням
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Виконати вправу 389, с. 162.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Зозуля» (К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
Написати переказ, перевірити.
|
|
Літературне читання
|
Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Опрацювати с.158-159
Переглянути презентацію у Viber
|
Переглянути відео:
|
Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження). Перевірка навички читання вголос.
Опрацювати с158-159.
Переглянути презентацію у Viber
|
С.158-161-читати, давати відповіді на запитання.
|
|
Позакласне читання. Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (уривок)
Переглянути за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Святкування Великодня у моїй сім’ї.
Повторити слова впр.1 с.118. Виконати впр.6 с.120.
|
Виконати усно впр.7 с.120.
|
Незабаром літо.
Знайти переклад та вивчити виділені слова впр.1 с.121та впр.2 с.121, виписати їх у словник.
|
Читати впр.2 с.121.
|
|
Математика
|
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Розв’язування нерівностей і задач.
Опрацювати матеріал підручника с.161 – 162, №1066 – 1074
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1073, 1074.
|
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Опрацювати матеріал підручника с. 162-163; №1075 – 1082
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1081, 1082
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності.
Опрацювати матеріал підручника с. 163 – 164; №1083 – 1094
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання.
Опрацювати матеріал підручника с.153 -155, виконати завдання у зошиті на с.55 – 56.
Перегляньте за посиланням:
|
Опрацювати статтю на с. 153 -155, відповідати на запитання на с.155
|
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.
Опрацювати матеріал підручника с.155 -157, виконати завдання у зошиті на с.56 – 57.
Перегляньте за посиланням:
|
Виконати практичну роботу на с. 157 підручника
|
|
Я у світі
|
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. Соціальна або екологічна акція
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SB8TzyCgP3g
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок у театрі:
|
Сконструювати лялькового персонажа в техніці паперопластики:
|
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок та упаковок. Виготовлення підставки для ручок та олівців.
Переглянути навчальне відео:
|
|
Інформатика
|
Об’єкти слайда. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Фізична культура
|
Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Стрибки зі скакалкою.
|
|
Стрибки у висоту з прямого розбігу. Естафети зі скакалкою.
Переглянути відео за посиланням
Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #2. Веселі вправи / СК “Пума-Юніор”
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Вправи на правопис не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні.
Опрацювати матеріал підручника на c.157-158,виконати впр.375, 376
Перегляньте за посиланням
Працюємо з презентацією у Viber
|
Повторити правило на с.156 виконати вправу 377.
|
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень.
Опрацювати матеріал підручника на c. 160-161, впр.382.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
Повторити правила на с.141, 149, 153, 156, виконати впр.385
|
|
Літературне читання
|
Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. Василь Чухліб «Равлик».
Опрацювати с.151-153
Переглянути презентацію у Viber
|
С.151-153-читати,відповідати на запитання.
|
Творчість Дмитра Чуредниченка Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
Опрацювати с. 153-155.
Переглянути презентацію у Viber
|
С.153-155-читати виразно.
|
|
Все так цікаво навкруги .Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик» (продовження)
Опрацювати с. 155-156, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію у Viber
|
С.155-156-читати,переказувати.
|
|
Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень «Айстри»
Опрацювати с156-157, відповідати на запитання після тексту.
Перегляньте за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=GMlc6Z033Yw, https://www.youtube.com/watch?v=5Xo8j_KHHQE, https://www.youtube.com/watch?v=RlhVuDGx_v4
Переглянути презентацію у Viber
|
С.156-157,читати,скласти свою кінцівку до твору.
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Великдень в Україні. Повторити слова впр.1 с.118
|
Виконати в зошиті впр.4 с.119
|
Математика
|
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач ,які передбачають знаходження частини від числа за величиною його частини. Розв’язування нерівностей.
Опрацювати матеріал підручника с.156-157, №1036, 1037, 1038 (усно); №1039, 1041 (письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання№1044,1045.
|
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с.. 158-159; №1050, 1052, 1053(письмово)
Перегляньте за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=y1xMQQVjabo
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання №1055, 1056
|
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Опрацювати матеріал підручника с. .160; №1057, 1058, 1059 (письмово)
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Опорно-рухова система. Формування постави.
Опрацювати матеріал підручника с.145-14 ,виконати завдання у зошиті на с.52.
|
Опрацювати статтю на с.145-149,відповідати на запитання на с.149
|
Травна система.Харчування.Правила здорового харчування.Практична робота Складання раціону здорового харчування.
Опрацювати матеріал підручника с.149-153 ,виконати завдання у зошиті на с.53.
|
С.149-153,виконати завдання у зошиті на с.54.
|
|
Я у світі
|
Навчальний проєкт
«Відомі в усьому світі народні промисли України».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jAUME0-qRoc https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-Shk
Переглянути презентацію у Viber
|
|
Музичне мистецтво
|
Варіаційна форма в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.102-104 за посиланням:
Прослухати і розучити українську народну пісню «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F6JOWC0zpOY , https://www.youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILs
Виконувати караоке української народної пісні «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з роботою художників у театрі:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-28-hudoznik-u-teatri-49531.html Намалювати ескіз афіші до вистави:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-32-teatralna-afisa-49643.html https://drogobych.karabas.com/kazka-myuzikl-bilosnizhka-ta-semero-gnomiv-5 |
|
Трудове навчання
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для вишивки. Послідовність оздоблення виробів вишивкою. Виготовлення серветки з бахромою.
Опрацювати с.106-111.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити бахрому на серветці с.110
|
|
Інформатика
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Проєкт «Прагнемо бути здоровими».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Iu8tsCZ5UD4 https://www.youtube.com/watch?v=-LYZNYfzQHE https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY
|
|
Фізична культура
|
Стрибки зі скакалкою. Стрибки зі зміною напрямку руху у присіді. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
|
|
Стрибки на одній, двох ногах просуваючись вперед. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Рибаки та рибка».
|
||
Різновиди стрибків на одній та двох ногах. Стрибки зі скакалкою за 15с. Рухлива гра «Вовк у канаві».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s Зарядка для дітей.
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Списування «Весняний вечір»
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Повторити правило на с.141, 149, 153
|
Правило написання не з дієсловами
Опрацювати матеріал підручника на c.156-158.
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати вправу 377 на с. 158
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом «Чи все ми знаємо про тварин?»
Записати в зошит переказ тексту «Вигадки про їжаків».
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Дібрати цікавий матеріал про їжака.
|
|
Літературне читання
|
Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки»
Опрацювати с.145 –149, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 52.
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
С. 145-149- читати, переказувати.
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Галина Демченко «Лелеки»
Опрацювати с.149 –151, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 53 (1,2)
Переглянути презентацію у Viber
Перегляньте за посиланням:
|
С. 149-151 – читати. Знайди в тексті наукові відомості про цих птахів.
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
|
|
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Юрій Збанацький «Лелеки» та Галина Демченко «Лелеки»
Опрацювати с.146 –151, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті с. 53 (3)
Переглянути презентацію у Viber
|
Що спільного й відмінного в поведінці птахів у цих творах?
Пройдіть он-лайн тестування за посиланням (за бажанням):
|
|
Позакласне читання. Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака» (уривок)
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Перегляньте за посиланням:
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Наші мрії. Повторити майбутній час дієслів. Ще раз переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та скласти усно 5 речень до малюнків впр.1 с.116.
|
Виконати в зошиті впр. 3 с.116-117.
|
Свята. Великдень. Ознайомитись з новими словами впр.1 с.118 та переписати їх у словник. Читати впр.2 с.118.
|
Правда чи неправда? Виконати усно впр.3 с.119.
|
|
Математика
|
Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с.150-152.
Переглянути презентацію у Viber
|
Розв’язати рівняння № 997, 1005
|
Частини цілого: спосіб утворення і запис. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів з чисельником 1. Розв’язування задач, що включають знаходження частини числа.
Опрацювати матеріал підручника с.152-153.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Обчислити вирази № 1115, розв’язати задачу № 1114
|
|
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 153-155.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Виконати завдання № 1024, розв’язати задачу № 1025
|
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові способом випробування. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с. 155–156.
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Природознавство
|
Організм людини. Система органів тіла людини та їх роль у забезпеченні життєдіяльності
Опрацювати матеріал підручника с.142-143, виконати завдання в друкованому зошиті с. 50.
Перегляньте за посиланням:
Виконати завдання (у Viber)
|
Перегляньте відеоурок за посиланням:
|
Нервова система.
Опрацювати матеріал підручника с.143-144, виконати завдання в друкованому зошиті с. 51.
Перегляньте за посиланням:
Переглянути презентацію у Viber
|
Перегляньте за посиланням:
|
|
Я у світі
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти
Опрацювати матеріал підручника с. 146-149
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Форма рондо в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.98-101 за посиланням:
Прослухати В.А. Моцарт «Турецьке рондо»
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4
Прослухати Б. Фільц «Весняне рондо» за посиланням: https://mp3mn.com/?song=%
|
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Образотворче мистецтво
|
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Курочка Ряба»:
https://www.youtube.com/watch?v=LXbjQagAuE0 |
|
Трудове навчання
|
Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок. Складання серветок для сервірування святкового столу.
Опрацювати с.100-102.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Скласти серветку одним із способів с.102-105 (інші за бажанням)
|
|
Інформатика
|
Середовище створення презентацій
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного напруження. Практична робота «Створення колажу «Що приносить мені радість».
Опрацювати матеріал підручника с.134-137, виконати завдання в друкованому зошиті с. 61 – 63.
|
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку м’язів спини, тулуба. Рухливі ігри «Вибивний», «Вовк у канаві».
|
|
Удосконалення вправ для розвитку м’язів спини, тулуба. Рухлива гра «Карасі і щуки».
|
||
Різновиди стрибків зі зміною напрямку руху. Стрибки зі скакалкою за 15с. Естафети зі стрибками.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Дієслова,що означають завершену і незавершену дію.
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
Опрацювати матеріал підручника на с.152-154. Виконати вправи 364,365 (письмово),вправа 366(усно)
|
Повторити правило на с.153,виконати вправу 367.
|
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова,дієслів,що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових словникових слів.
Опрацювати матеріал підручника на c.154-155. Виконати вправи 368,370 (письмово),вправу 369(усно)
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати вправу 371 на с.156
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис науковий і художній «Уже прилинула весна»
(К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Скласти і записати художній опис весни .
Перегляньте за посиланням:
|
Дібрати загадки про весну.
|
|
Літературне читання
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Омар»
Опрацювати с.140 –141, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prigodi-mikola-trublaini-omar-54829.html
|
С.140-141-читати,переказувати,скласти 5 питань за змістом тексту
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Шоколад боцмана»
Опрацювати с.141 –142, відповідати на запитання після тексту. Переглянути презентацію (у Viber)
|
С.141-142-читати виразно,скласти план до тексту
|
|
Позакласне читання Пригодам – Ура.
Анатолій Костецький «Як школяр Бобир Іван готував обід батькам» «Суперклей Христофора Тюлькіна»
Опрацювати твори на с.345,365-369-читати,відповідати на запитання
|
||
Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)
Опрацювати с.142-145,читати,відповідати на питання
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С.142-145-читати, стисло переказувати; підготувати повідомлення про лелек
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Календар. Повторити впр. 3 с. 111. Повторити назви місяців – ще раз переглянути https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY
|
Виконати впр.3 с.113
|
|
У нас незабаром свято! Ознайомитись з майбутнім часом – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та читати впр. 1 с.114
|
Читати та перекладати усно впр.3 с.111.
|
Математика
|
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач. Творча робота над задачею
Опрацювати матеріал підручника с.145-146. Виконати завдання№960,961,962,965 (усно);№963,964 (письмово)
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Обчислити вирази №967, розв’язати задачу№968
|
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с.147-148 . Виконати завдання №№969,№970,№972(усно);№971,№973(письмово)
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Розв’язати рівняння№977,розв’язати задачу№975
|
|
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування рівнянь і задач.
Опрацювати матеріал підручника с. 148-149.Виконати завдання№978,№979; №976,№980,№981(письмово)
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Обчислити вирази №983, розв’язати задачу № 984
|
|
Розв’язування рівнянь,в якому один із компонентів-вираз. Розв’язування задач.
Опрацювати матеріал підручника с. 149–150.Виконати завдання №985,№989(усно);№986,№988,№991(письмово)
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство
|
Перевір,як ти вмієш застосовувати свої знання про живі організми.
Виконати завдання (у Viber)
|
|
Навчальний проєкт «Добра справа для природи»
Підготувати матеріал для лепбуку
|
Дібрати загадки про живу природу
|
|
Я у світі
|
Україна – європейська держава.
Опрацювати матеріал підручника с. .142-145
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Тричастинна форма музики (прод.)
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.95-97 за посиланням:
Прослухати М. Лисенко «Експромт ля мінор
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3fHIAiL24ek
Ознайомитися та розучити пісню В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Образотворче мистецтво
|
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Коза-Дереза»: https://www.youtube.com/watch?v=XiFdCOPJRZ4
|
|
Трудове навчання
|
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Декорування писанки
Опрацювати с.96.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити писанку одним (найбільш доступним) способом:
|
|
Інформатика
|
Доповідач та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Переглянути навчальне відео:
|
|
Основи здоров’я
|
Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота:виконання проекту «Здоровим бути здорово»(створення казки,малюнка,плакату,виступу тощо)
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура
|
Вправи для рівноваги на гімнастичних лавах. Рухливі ігри «Театр звірів», «Виклик номерів!».
|
|
Вправи для розвитку гнучкості. Зустрічна естафета.
|
||
Вправи для розвитку гнучкості. Згинання розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Горобці – стрибунці».
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ
(Дітям про спорт. Олімпійські ігри)
|
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь за складеним планом «Моя сім’я»
(К.І. Пономарьова «Подружися зі словом»)
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Записати твір-розповідь про свою сім’ю у зошит. Перевірити написане.
|
Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту.
Опрацювати матеріал підручника на c. 144 – 147 (за завданням вправ).
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати вправу 349, с. 147
|
|
Дієслова-синоніми. Редагування тексту. Змінювання дієслів за часами.
Опрацювати матеріал підручника на c. 147 – 150 (за завданням вправ).
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9_YUZT
|
|
Літературне читання |
Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля» (продовження)
Опрацювати с.134 –136.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
|
Творчість Всеволода Нестайка. Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)
Перегляньте за посиланням:
Опрацювати с.136 –138, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Навчитися виразно читати, переказувати, виконати завдання в друкованому зошиті.
|
|
Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)
Опрацювати с.136 –139, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
|
Переказувати оповідання.
|
|
Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. Микола Трублаїні «Яшка і Машка»
Опрацювати с.139 –140, відповідати на запитання після тексту, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Перегляньте за посиланням:
|
|
Іноземна мова (англійська) |
Що я робив з родиною на вихідні. Поставити дієслова в минулий час, впр.1, с.106-усно.
|
Виконати впр.2, с.106-107: поєднати речення з малюнками.
|
Яка сьогодні погода? Пори року. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY та вивчити назви місяців.
|
Читати впр.3 с.111 та знайти переклад виділених слів у словнику
|
|
Математика |
Перевірка дії множення дією ділення. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 141 – 142.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Обчислити приклади № 933, розв’язати задачу № 932
|
Ділення виду 360:3. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження двох добутків. Розв’язування рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 142 – 143.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Розв’язати рівняння № 941 та задачу № 942
|
|
Ділення виду 64:16 способом випробування. Розв’язування і порівняння задач на три дії. Периметр прямокутника.
Опрацювати матеріал підручника с. 143 – 144.
Переглянути презентацію (у Viber)
Перегляньте за посиланням:
|
Перегляньте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf
|
|
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь.
Опрацювати матеріал підручника с. 144 – 145.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство |
Екскурсія на хлібозавод «Корисні бактерії»
Перегляньте он-лайн екскурсію на хлібозавод за посиланням:
|
Виконати тести у друкованому зошиті с. 9-10 (І варіант)
|
Охорона рослинного та тваринного світу. Червона книга України. Державні заповідники. Заповідні території рідного краю. Ботанічні сади.
Опрацювати матеріал підручника с. 129 – 134
Переглянути відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
|
||
Я у світі |
Практична робота. Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки
Опрацювати матеріал підручника с. 135 – 141.
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво |
Тричастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.92-94 за посиланням:
Прослухати «Танець Анітри» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням:
Ознайомитися та розучити українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку» за посиланням
пальчикова гра-пісня за посиланням:
|
За бажанням виконувати без музичного супроводу (акапела), українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку». Можна виконувати разом з членами родини.
|
Образотворче мистецтво |
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок.
Ознайомитися: https://www.slideshare.net/andylevkovich/ss-46112270 |
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Івасик-Телесик»:
|
Трудове навчання |
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка як один із символів України. Декорування писанок. Виготовлення аплікацій писанки-витинанки.Опрацювати с.91-94.Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити аплікацію писанки-витинанки (с. 95). Майстер-клас https://www.youtube.com/watch?v=oiDRMqsxdFc
|
|
Інформатика |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
Переглянути презентацію
|
|
Основи здоров’я |
Самооцінка характеру. Практична робота «Визначення рис власного характеру».
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
Ведення м’яча, обведення стійок .
Переглянути відео за посиланням
|
Загальнорозвиваючі вправи
Переглянути відео за посиланням
|
Обведення стійок .удари по м’яча внутрішньою частиною стопи.
Переглянути відео за посиланням
|
Загальнорозвиваючі вправи
Переглянути відео за посиланням
|
|
Ведення м’яча, удари по м’яча середньою частиною стопи.
Переглянути відео за посиланням
|
Комплекс ранкової гімнастики
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета | 23 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір за складеним планом «У моєї мами золоті руки»
Працюємо з презентацією, яка надіслана у Viber
|
Записати твір у зошит.
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
Повторити матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
Опрацювати матеріал підручника с. 137 – 138 (усно).
Письмово виконати вправу 329
|
Повторити правило на с. 138
Письмово виконати вправу 331, с. 138
|
|
Дієслово. Загальне поняття. Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту.
Переглянути навчальне відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
Опрацювати матеріал підручника на c. 140 – 143 (за завданням вправ), вивчити правило.
Переглянути навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA
|
Повторити правило на с. 141
|
|
Літературне читання |
Вступ до теми. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)
Опрацювати с.129 –131.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (продовження). За Ю. Дмитрієвим «Чи знаєш ти?». Порівняння творів.
Опрацювати с.131.
За складеним планом переказати оповідання.
|
Порівняти твори оповідання Олександра Копиленко «Розбишака Чив» та уривок твору Юрія Дмитрієва.
|
|
Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий?» «І трапиться ж таке»
Переглянути навчальне відео за посиланням
|
Виразно прочитайте тексти на с. 132- 133.
Визначте дійових осіб.
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля»
Опрацювати с.134 –136.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Іноземна мова (англійська) |
Приготування до вечірки. Минулий час неправильних дієслів. Опрацьовуємо нові неправильні дієслова. Читаємо впр.1 на с.101. Перекладаємо речення з дієсловами в минулому часі впр.3, с.102
|
Вивчити слова впр.1, с.101
|
Як ти провів вчорашній день? Ознайомлення з питальними словами. Переглянути відео:
Читаємо впр.3, с.104
|
Відповісти на запитання впр.4 с.105 усно.
|
|
Математика |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою.
Опрацювати матеріал підручника с. 136 – 138.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 136, обчислити приклади №895, розв’язати задачу № 896
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. Складання задач за поданим виразом.
Опрацювати матеріал підручника с. 138 – 139.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Розв’язати задачу № 906, обчислити вирази № 907
|
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа.
Опрацювати матеріал підручника с. 139 – 140.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Обчислити приклади № 914, розв’язати задачу № 915
|
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження двох добутків.
Переглянути навчальне відео за посиланням
Опрацювати матеріал підручника с. 140 – 141.
|
||
Природознавство |
Гриби – живі організми. Будова грибів. Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів для природи
Опрацювати матеріал підручника с. 121 – 125
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті с. 44 (Тема «Гриби)
|
Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людей.
Опрацювати матеріал підручника с. 126 – 129
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті с. 45 (Тема «Бактерії і віруси»
|
|
Я у світі |
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини.
Переглянути відео за посиланням
Опрацювати матеріал підручника с. 125 – 127
|
|
Музичне мистецтво |
Двочастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.89-90 за посиланням:
Прослухати «Пісня Сольвейг» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Us8sy0_5NtI
Дати усні відповіді на запитання на стор.90
Розучити французьку народну пісню «Пісня пастушка» за посиланням
|
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка» за посиланням
|
Образотворче мистецтво | Побутові теми у творах мистецтва. http://bibliograph.com.ua/slovarZhivopis/96.htm |
Намалювати композицію на побутову тематику « Події мого життя».
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1879 http://familytimes.com.ua/rodyna-i-rid |
Трудове навчання |
Бісероплетіння. Виготовлення ланцюжка «кільця» з бісеру.
Опрацювати с.88-89.
Підручник https://gdz4you.com/pidruchnyky/3-klas/trudove-navchannya/vk-sydorenko-sycyya-2013-rik-22990/
Виготовити ланцюжок «кільця» з бісеру. https://www.youtube.com/watch?v=QbMRavNkYPg
|
|
Інформатика |
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
Переглянути презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1tv6GMdbIosQA98KEZiBVFtpausqKga6U/edit#slide=id.p2
|
|
Основи здоров’я |
Психічна і духовна складові здоров’я. Характер людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 117 – 119
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра ”Прапорці”
|
Загальнорозвиваючі вправи
Переглянути відео за посиланням
|
Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра ”Прапорці”
|
Загальнорозвиваючі вправи
Переглянути відео за посиланням
|
|
Різновиди ходьби та бігу. Перелазіння через перешкоди. Рухлива гра ”Мисливці та качки”
|
Загальнорозвиваючі вправи
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета | 12.03 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Творчість Миколи Вінграновського. Зворушливе звучання. Микола Вінграновський «Приспало просо просеня»
Працюємо на С. 126 підручника
Прочитайте вірш і дайте відповідь на запитання: Якими барвами сповнено описаний пейзаж?
Творчість Миколи Вінграновського. Коли твір відкриває свої таємниці. Микола Вінграновський «Грім» (напам’ять)
Працюємо на С. 127
Підготуйтеся до виразного декламування вірша Миколи Вінграновського «Грім».
Допоможуть наступні відео за посиланням
|
Зробіть аналіз вірша Миколи Вінграновського «Приспало просо просеня»
|
Математика |
Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами.
Працюємо за підручником на с. 136.
Перегляньте навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=AbpOXzSNzwg
Попрацюйте самостійно:
1. Повторіть правило (с. 136)
2. Розв’яжіть у зошиті задачу № 882 двома способами.
3. Обчисліть вирази № 883
|
|
Природознавство |
Екскурсія до Гетьманського національного парку «Різноманітність тварин і рослин рідного краю»
Перегляньте онлайн екскурсію до Гетьманського національного парку «Різноманітність тварин і рослин рідного краю» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mPt6pbtiVQY
Виконайте завдання в друкованому зошиті с. 47
Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких.
Працюємо на с. 118-120
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XAHcWj2XGzQ
Виконати практичне завдання на с. 120, скориставшись планом у зошиті на с. 43
|
|
Я у світі |
Якими правами я наділений, як громадянин України?
Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4
|
|
Музичне мистецтво |
Одночастинна форма музики.
Ознайомитись, прослухати і розучити французьку народну пісню «Пісня пастушка» за посиланням
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка» за посиланням
|
|
Образотворче мистецтво |
Відтворення з натури або за уявою композиції з неживих предметів.
|
Намалювати пасхальний натюрморт
Поетапне виконання пасхального натюрморту
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=2O6_91gypk4&feature=emb_rel_end |
Основи здоров’я |
Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»».
Перегляньте навчальне відео для дітей про безпеку за посиланням https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/
Виконайте тестові завдання в друкованому зошиті с. 42 – 43
|
|
Фізична культура |
Ведення м’яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці. Рухлива гра ”найкраща пара”
Переглянути відео за посиланням
|