25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23 - 27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Повторення вивченого за рік. «Що ми знаємо про текст, речення»
Виконати тк\естові завдання вправа 394
|
Вправа 395
|
Тема. Повторення вивченого за рік. «Що ми знаємо про будову слова».
Виконати тк\естові завдання вправа 397
|
Вправа 398
|
|
Тема. Повторення вивченого за рік. «Що ми знаємо про частини мови»
Виконати тк\естові завдання вправа 399, 401, 402
|
Вправа 400
|
|
Літературне читання
|
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури».
|
|
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури»
|
||
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури»
|
||
Читання «Хрестоматії сучасної дитячої літератури»
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: говоріння.
|
Перевірити словники на наявність слів з кожної пройденої теми
|
Плани на літо. Ми любимо читати. Повторити пори року, с.146-147.
|
||
Математика
|
Тема. Вартість. Підрахунок грошей.
Опрацювати матеріал підручника с.243-245
|
№11, 12
|
Тема. Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання вартості
Опрацювати матеріал підручника с.246-248
|
№13, 14
|
|
Тема. Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел
Опрацювати матеріал підручника с.249-252
|
№11, 12
|
|
Тема. Задачі для майбутніх бізнесменів
Опрацювати матеріал підручника с.255-261
|
||
Природознавство
|
Тема. Запитання до природи
Опрацювати матеріал підручника с.267-172
|
|
Тема Узагальнення і систематизація знань
|
||
Я у світі
|
Тема. Повторення і закріплення вивченого
за рік
|
|
Музичне мистецтво
|
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва у 3 класі.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Підсумок за рік. Виставка дитячих робіт «Мистецька краса»
|
Намалювати на власний вибір композицію «Мистецька краса».
Велике прохання, прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі малюнків «Мої права», приуроченого до Міжнародного дня захисту дітей. Малюнки виконувати в довільній живописній чи графічній техніці на форматі А-4. Не копіювати з інтернету. Роботи пересилати на мою пошту до 24 травня. Вказати: прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату народження, контактний телефон та місце проживання.
Надсилати усі роботи на мою електронну пошту до 24 травня: svetadeinegoo@gmail.com
|
Трудове навчання
|
Підсумкова виставка -композиція
|
|
Інформатика
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Проект «Прагнемо бути здоровими»
|
|
Фізична культура
|
Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м
|
|
Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.
|
Назва навчального предмета
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Повторення вивченого за рік. Підготовка до контрольної роботи.
|
Скласти словниковий диктант (15- 18 слів) на вивчені орфограми
|
Тема. Контрольна робота. Диктант «Весна в лісі»
Диктант буде у Viber
|
||
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення систематизація знань учнів
|
||
Літературне читання
|
Світ дитини. Микола Носов «Витівники».
Перечитати оповідання на с. 166-168, відшукати в оповіданні діалоги, прочитати їх в особах.
|
Розповісти епізоди, що викликають сміх
|
Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Карлсон, що живе на даху»
Опрацювати статтю про письменницю, скласти кілька питань за змістом, прочитати уривок с. 168-172.
|
Скласти розповідь ро письменницю, виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Карлсон, що живе на даху»
Перечитати уривок с. 168-172, скласти план.
|
Переказати уривок за складеним планом
|
|
Найкращий у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Карлсон, що живе на даху»
Прочитати інші пригоди Карлсона
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: письмо.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 22.05 на Viber або на електронну пошту olgagarkavaia75@gmail.com
|
Мій відпочинок. Свято закінчення школи. Читати впр.4 с.125.
|
Повторити пори року. Виконати впр.1 с.124-відповісти на запитання усно
|
|
Математика
|
Тема. Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до контрольної роботи
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити табличне множення і ділення
|
Тема. Контрольна робота. Перевірка навички усних обчислень
Завдання буде у Viber
|
||
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення систематизація знань учнів
|
Повторити правила про знаходження частини від числа і числа за частиною
|
|
Тема. Контрольна робота» Частини. Величини. Сюжетні задачі»
Завдання буде у Viber
|
||
Природознавство
|
Тема. Контрольна робота «Людина та її організм»
Завдання у Viber
|
|
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
Скласти розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я»
|
|
Я у світі
|
Тема. Практична робота «Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном»
|
|
Музичне мистецтво
|
Узагальнення теми.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л. Аристова, В. Сергієнко на сторінці 109 за посиланням:
Виконувати музичні твори, які найбільше сподобалися за навчальною програмою з музичного мистецтва у 3 класі.
|
|
Образотворче мистецтво
|
Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором.
|
Намалювати ескіз театрального костюма:
|
Трудове навчання
|
Проект «Подарунки власними руками»
|
|
Інформатика
|
Створення простих презентацій.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Проект «Прагнемо бути здоровими»
|
|
Фізична культура
|
«Човниковий» біг 4х9 м Перелізання через перешкоду
|
|
«Човниковий» біг 4х9 м. Перелізання через перешкоду. Естафети з м’ячами
|
||
«Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді»
|
Назва навчального предмета
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Підсумкова контрольна робота
Завдання буде у Viber
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення систематизація знань учнів
|
||
Літературне читання
|
Світ гумористичних творів. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс»
З’ясувати, які твори називаються гумористичними (с. 162)
Прочитати вірш, пояснити фразеологізми с. 163 – 166,
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Світ гумористичних творів. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс»
|
Запам’ятати значення фразеологізмів на с. 166
|
|
Творчість Миколи Носова. Світ дитини. Микола Носов «Витівники».
Прочитати оповідання на с. 166-168, Виконати завдання в друкованому зошиті
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: читання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 14.05 на Viber або на електронну пошту
|
Математика
|
Тема. Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до контрольної роботи
Переглянути презентацію (у Viber)
|
|
Тема. Підсумкова контрольна робота
Завдання буде у Viber
|
||
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення систематизація знань учнів
|
||
Природознавство
|
Тема. Органи чуття. Гігієна органів чуття..
Опрацювати матеріал підручника с. 159-162 та матеріал «Для допитливих», відповідати на запитання с. 162.
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Тема. Здоровий спосіб життя. Запобігання виникненню захворювань. Підготовка до контрольної роботи
Опрацювати матеріал підручника с. 163-166
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Я у світі
|
Тема. Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями
|
|
Музичне мистецтво
|
Перевір себе.
Закріпити поняття на стор. 109 он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко за посиланням:
За бажанням розучити пісню Н. Май «Сонячний промінчик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tD8NNX2EcBc
Фонограма (-) пісні Н. Май «Сонячний промінчик» за посиланням: http://fonogramm.pro/natalya-may/27770-natalya-may-promnchik.html
|
|
Образотворче мистецтво
|
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
https://naurok.com.ua/1-klas-nush-prezentaciya-do-uroku-mandri-kra-noyu-mistectv-cirk-79394.html |
Намалювати композицію «На арені цирку»:
https://ilovs.ru/uk/lyubov/risunok-areny-cirka-karandashom-kak-narisovat-cirk-cirkovuyu.html |
Трудове навчання
|
Заочна екскурсія до шкільної майстерні
|
|
Основи здоров’я
|
Тема. Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного напруження Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»
Опрацювати матеріал підручника с. 130 – 133
|
|
Фізична культура
|
«Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду
|
|
«Човниковий» біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду. Естафети з м’ячами
|
||
«Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра
|
Назва навчального предмета
|
04 – 08.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Розбір дієслова, як частину мови. Підготовка до контрольної роботи
Опрацювати матеріал підручника (вправи 386 – 388)
Переглянути презентацію у Viber
|
Вправа 389
|
Тема. Контрольна робота. Перевірка мовних знань і умінь. «Дієслово».
Завдання буде у Viber
|
||
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 390 – 392)
|
Вправа 393
|
|
Літературне читання
|
Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Перечитати оповідання с. 158 – 161, виконати завдання в друкованому зошиті
|
Скласти розповідь «Яким ти уявляєш Михайлика, його маму і дідуся»
|
Повтори і пригадай. Узагальнення та систематизація знань з теми «Світ прози» Виконати завдання на с. 161
|
Виконати завдання «Повтори і пригадай» у друкованому зошиті
|
|
Контрольна робота. Перевірка навички читання мовчки.
Завдання буде у Viber
|
||
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Світ прози»
Переглянути презентацію у Viber
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Контрольна робота: аудіювання.
|
Виконані завдання сфотографувати та вислати до 05.05 на електронну пошту
|
Тепер я вмію, я знаю. Повторити майбутній час, с.114. Повторити слова впр.1,2 с.121та читати впр.4 с.122.
|
Скласти 6 речень по впр.3 с.121 в зошиті, сфотографувати та вислати
|
|
Математика
|
Тема. Розв’язування задач, що містять частини
Опрацювати матеріал підручника с. 222 – 228, завдання № 8 – 14.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 228, завдання № 15, №16, № 17, завдання № 13 на високий рівень (за бажанням)
|
Тема. Місткість. Розв’язування задач на місткість. Опрацювати матеріал підручника завдання № 8 – 14, с. 229-233.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 232 – 233 завдання №13, № 14, №15, завдання №12 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Маса. Одиниці вимірювання маси Опрацювати матеріал підручника с. 234 – 238. Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 237 – 238, завдання № 11, № 12, завдання №9 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Задачі з одиницями маси. Самостійна робота
Опрацювати матеріал підручника с. 239 – 242. Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство
|
Тема. Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 155-157 та матеріал «Для допитливих», відповідати на запитання с. 157.
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Тема. Шкіра. Як берегти шкіру
Виконати практичну роботу с. 158
Опрацювати матеріал підручника с. 157-159 та матеріал «Для допитливих», відповідати на запитання с. 159.
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Я у світі
|
Тема. Відомі в усьому світі промисли України
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Перевір свої досягнення.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.108 за посиланням:
Виконувати пісню Л. Горової «Всі ми потрібні» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=yt3D_4yda0M
За бажанням розучити пісню В.Шаїнського «Світ немов кольоровий луг» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM
|
|
Образотворче мистецтво
|
Різновиди ляльок у театрі.
Значення форми, кольору, декору в створенні театральних масок.
Опрацювати презентації:
|
Сконструювати на вибір:
лялькового персонажа в техніці паперопластики або створити театральну маску тварини до казкової вистави:
|
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми з коробок та упаковок. Виготовлення підставок для ручок і олівців
Підручник с. 121 – 122 можна переглянути за посиланням
|
|
Інформатика
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Тема. Уява і здоров’я. Творчі здібності. Практична робота Виконання проекту «Здоровим бути модно»
Опрацювати матеріал підручника с. 130 – 133
|
|
Фізична культура
|
«Човниковий біг» 4х9 м. Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Естафети з м’ячами
|
|
Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра
|
||
Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра
|
Назва навчального предмета
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Контрольне списування
Завдання для списування буде у Viber
|
|
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Дієслово».
Опрацювати матеріал підручника (вправи 382-385).
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Вправа 384
|
|
Літературне читання
|
Тема. Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик»
Прочитати оповідання с.153 – 156, виконати завдання в друкованому зошиті
|
Скласти план і переказати за планом
|
Тема. Творчість Олега Буценя. Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень. «Айстри». Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос.
Опрацювати матеріал с.156 – 157, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути відео за посиланням
|
Скласти міркування «Чи справді квіти були Сергійка?»
|
|
Повість. Творчість Михайла Стельмаха. Рідний край – земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
Вивчити поняття «повість», опрацювати статтю про письменника, прочитати оповідання с. 158 – 161, виконати завдання після тексту
Переглянути фільм за посиланням
|
Пояснити вислів «принесли нам лебеді на крилах життя»
|
|
Іноземна мова
(англійська)
|
Святкування Великодня у моїй сім’ї. Повторити слова впр.1 с.118. Виконати впр.6 с.120.
|
Виконати усно впр.7 с.120.
|
Незабаром літо. Знайти переклад та вивчити виділені слова впр.1 с.121та впр.2 с.121, виписати їх у словник.
Прослухати аудіозапис (уViber)
|
Читати впр.2 с.121.
|
|
Математика
|
Тема. Задачі на знаходження частини від числа Опрацювати матеріал підручника с. 198-203.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 215, завдання № 10, №11,№ 12, завдання № 8 та 9 на високий рівень (за бажанням)
|
Тема. Знаходження числа за його частиною
Опрацювати матеріал підручника с. 216-220.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 218, с. 220, завдання № 14, №15, №16, завдання №12 та 13 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Розв’язування задач, що містять частини
Опрацювати матеріал підручника с221 – 222, завдання № 1 -7.
Переглянути презентацію (у Viber)
Самостійна робота (у Viber)
|
||
Природознавство
|
Тема .Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота «Складання раціону здорового харчування»
Опрацювати матеріал підручника с. 151-153 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання с. 152.
Виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути відео за посиланням
та
|
Скласти меню обіду для школяра з корисних страв, враховуючи, що страви мають містити різні поживні речовини (білки, жири, вуглеводи та вітаміни) рослинного та тваринного походження.
|
Тема. Дихальна система.
Опрацювати матеріал підручника с. 153-155 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання с. 154.
Виконати завдання в друкованому зошиті Переглянути відео за посиланням
|
||
Я у світі
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Кульмінація в музичному творі.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.105-107 за посиланням:
Прослухати І. Дунаєвський, Увертюра до фільму «Діти капітана Гранта» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=X9HEBe75wfU
Прослухати та розучити пісню Л. Горової «Всі ми потрібні» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=yt3D_4yda0M
|
|
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми з коробок та упаковок. Іграшка на основі циліндра або конуса
Підручник с. 116 – 122 можна переглянути за посиланням
|
|
Основи здоров’я
|
Учись учитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота «Вправи для тренування зорової та слухової пам’яті та концентрації уваги»
Опрацювати матеріал підручника с. 124 – 129
Родиною пограти в ігри, що тренують пам’ять та увагу
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=adV8DAUxb4Y
|
|
Фізична культура
|
Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди.Рухлива гра
|
|
Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня матері
Опрацювати матеріал підручника с. 158, вправа 378.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Скласти привітання мамі
|
Тема. Не з дієсловами.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 379-381).
Самостійна робота
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Літературне читання
|
Тема. Позакласне читання.
Михайло Григорів. Вірші-верлібри.
Опрацювати с.92-95.
Переглянути презентація (у Viber)
|
Відшукати та прочитати інші вірші поета
|
Тема. Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик»
Прочитати оповідання с.151 – 153, виконати завдання після оповідання
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Переказувати оповідання
|
|
Тема. Творчість Дмитра Чередниченка. Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик та дідусь Тарасик»
Прочитати оповідання с.153 – 156, виконати завдання с. 156
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Великдень в Україні. Повторити слова впр.1 с.118.
|
Виконати в зошиті впр.4 с.119.
|
Математика
|
Тема. Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1.
Опрацювати матеріал підручника с. 198-203.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 201 – вивчити правило, завдання № 14 та 15, завдання № 11 та 12 на високий рівень (за бажанням)
|
Тема. Порівняння дробів із чисельником 1
Опрацювати матеріал підручника с. 204-207.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 206, с. 207, завдання № 14, №15, №16, завдання №10 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Знаходження частини від числа
Опрацювати матеріал підручника с. 208- 212.
Переглянути презентацію (у Viber)
Самостійна робота
|
||
Природознавство
|
Тема . Формування постави
Опрацювати матеріал підручника с. 147-149 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання с. 148.
Виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути відео за посиланням
|
Виконувати вправи, що сприяють формуванню правильної постави
|
Травна система.
Опрацювати матеріал підручника с. 149-150 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання с. 150.
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Я у світі
|
Україна – європейська держава.
Опрацювати матеріал підручника с. 142 – 145, та виконати завдання
Переглянути відео за посиланням
|
|
Музичне мистецтво
|
Варіаційна форма в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.102-104 за посиланням:
Прослухати і розучити українську народну пісню «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILs
Виконувати караоке української народної пісні «Ой на горі жито» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
|
|
Образотворче мистецтво
|
Ознайомлення з роботою художників у театрі:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-28-hudoznik-u-teatri-49531.html |
Намалювати ескіз афіші до вистави:
https://vseosvita.ua/library/urok-no-32-teatralna-afisa-49643.html https://drogobych.karabas.com/kazka-myuzikl-bilosnizhka-ta-semero-gnomiv-5 |
Трудове навчання
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття . Пришивання ґудзиків з чотирма отворами
Навчитися пришивати ґудзики з чотирма отворами
|
|
Основи здоров’я
|
Тема. Характер людини. Самооцінка характеру
Опрацювати матеріал підручника с. 118 – 123
|
|
Фізична культура
|
Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами.
|
Виконувати стрибки зі скакалкою 2х50 р.
|
«Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами.
|
||
Стрибок у довжину з місця.
|
Виконувати вправи ранкової гімнастики
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Вправи на розпізнавання часових форм дієслів, що означають завершену і незавершену дію
Опрацювати матеріал підручника с. 155 – 156, вправи 369, 370.
|
Вправа 371, виконати всі завдання вправи
|
Тема. Не з дієсловами.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 372-373), вивчити правило на с. 156
Переглянути презентацію за посиланням
З цієї презентації ОБОВ’ЯЗКОВО виконати завдання на слайді 3 та 4, решту можна потренуватися за власним вибором і бажанням
|
Вправа 374, за завданням вправи
|
|
Тема. Не з дієсловами
Опрацювати матеріал підручника (вправи 375-376), повторити правило на с. 156
Вправу 376 бажано б записати під диктовку
Виконати самостійну роботу (у Viber)
|
||
Літературне читання
|
Тема. Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький «Лелеки»
Прочитати відомості про Ю. Збанацького с. 145 та оповідання с.146 – 149, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентація (у Viber)
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Тема. Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю.Збанацький «Лелеки»
Прочитати оповідання с.146 – 149, поділити текст на логічно завершені частини та скласти план
Виконати тестові завдання за посиланням
|
Переказувати оповідання за складеним планом
|
|
Тема. Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів. Г Демченко «Лелеки»
Прочитати оповідання с.149 – 151, виконати завдання в друкованому зошиті, скласти розповідь про те, як лелеки збиралися в далеку дорогу і яке лихо спіткало лелечу зграю.
|
Порівняти оповідання Ю. Збанацького та Г. Демченко про лелек. Пояснити, що спільного і що відмінного у поведінці птахів у цих творах
|
|
Робота з літературним твором. М. Андріанов «Дві хмаринки»
Прочитати твір, виконати завдання за змістом прочитаного
Твір і завдання будуть (у Viber)
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Наші мрії. Повторити майбутній час дієслів. Ще раз переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та скласти усно 5 речень до малюнків впр.1 с.116.
|
Виконати в зошиті впр.3 с.116-117.
|
Свята. Великдень. Ознайомитись з новими словами впр.1 с.118 та переписати їх у словник. Читати впр.2 с.118.
У Viber будуть ще файли
|
Правда чи неправда? Виконати усно впр.3 с.119.
|
|
Математика
|
Тема. Ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 188-190.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 190, завдання № 12, 13, 14, завдання № 5 та 6 на високий рівень (за бажанням)
|
Тема. Перевірка ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 191-193.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 191, с. 193, завдання № 11, №12, №13, завдання №10 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Вправи на ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 194-197.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 196-197, завдання №13, 14, 15 , завдання № 12 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Вправи на ділення з остачею
Самостійна робота
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство
|
Тема . Нервова система
Опрацювати матеріал підручника с. 143 ( два останні абзаци) та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання 4 с. 143.
Розглянути малюнок с. 143 та запам’ятати з чого складається нервова система
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Вивчити роль та будову нервової системи
|
Опорно-рухова система.
Опрацювати матеріал підручника с. 144-146 та матеріал «Для допитливих» відповідати на запитання с. 146.
Розглянути малюнок с. 145 та запам’ятати з чого складається опорно- рухова система
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Я у світі
|
Практична робота. Розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки
Опрацювати матеріал підручника с. 135 – 141, виконати завдання с. 141
|
|
Музичне мистецтво
|
Форма рондо в музиці.
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.98-101 за посиланням:
Прослухати В.А. Моцарт «Турецьке рондо»
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4
Прослухати Б. Фільц «Весняне рондо» за посиланням: https://mp3mn.com/?song=%D
|
|
Образотворче мистецтво
|
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Курочка Ряба»:
https://www.youtube.com/watch?v=LXbjQagAuE0 |
|
Трудове навчання
|
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Декорування писанок.
Переглянути відео за посиланням
|
|
Інформатика
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Тема. Відпочинок на природі
Опрацювати матеріал підручника с. 108 – 112
|
|
Фізична культура
|
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.
|
Виконувати стрибки зі скакалкою 2х50 р.
Переглянути відео за посиланням
|
«Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами
|
Виконувати вправи ранкової гімнастики
|
|
Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Тема. Розвиток зв’язного мовлення . Складання висловлювання про почитаний твір.
Опрацювати матеріал підручника с. 151, вправа 360
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Вправа 358, виконати всі завдання вправи
|
Тема. Закріплення вивченого про часові форми дієслів.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 361-362), повторити правило на с. 149
Виконати тестові завдання(у Viber)
|
Вправа 363, за завданням вправи
|
|
Тема. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію
Опрацювати матеріал підручника (вправи 364-367), вивчити правило на с. 153
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Літературне читання
|
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Шоколад боцмана»
Прочитати оповідання с.140 – 141, переказати, виконати завдання в друкованому зошит, відповідати на запитання після тексту
Переглянути відео за посиланням
|
Придумати пригоди, які б могли статися з Яшкою та Машкою
|
Тема. Урок позакласного читання. Сучасна дитяча література. Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака»».
Прочитати твір на с. 88 – 91, дібрати 5 запитань за змістом
Переглянути відео за посиланням
|
Прочитати інші твори письменника
|
|
Тема. Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни»
Переглянути відео за посиланням
Прочитати оповідання с.143 – 145, знайти в тексті загадку, виконати завдання в друкованому зошит, виконати на завдання після тексту
|
Виразно читати, виконати останнє завдання до тексту на с. 145
|
|
Тема. Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни»
Переглянути презентацію (у Viber)
Прочитати оповідання с.143 – 145, скласти план, переказати за планом.
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Календар. Повторити впр.3 с.111. Повторити назви місяців- ще раз переглянути https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY
|
Виконати впр.3 с.113
|
У нас незабаром свято! Ознайомитись з майбутнім часом- переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 та читати впр.1 с.114.
|
Читати та перекладати усно впр.3 с.111.
|
|
Математика
|
Тема. Залежність результатів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому.
Опрацювати матеріал підручника с. 162 – 165.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 169-173, повторити правила с. 169, 170, 172, обчислити вирази № 8, розв’язати задачу №11, завдання № 4 на високий рівень (за бажанням)
|
Тема. Творча робота над задачею
Опрацювати матеріал підручника с. 174-179.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 174-179, обчислити вирази № 6, розв’язати задачу №9, завдання № 7 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Ділення з остачею
Опрацювати матеріал підручника с. 180-183.
Переглянути презентацію (у Viber)
Переглянути відео за посиланням , починаючи з 17 хвилини
|
С. 180-183, обчислити вирази № 14, розв’язати задачу №12, виконати завдання №13, , завдання № 11 на високий рівень (за бажанням)
|
|
Тема. Властивості остачі
Опрацювати матеріал підручника с. 184 – 187.
Виконати самостійну роботу
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство
|
Тема. Заочна екскурсія на хлібзавод «Корисні бактерії»
Перегляньте он-лайн екскурсію на хлібозавод за посиланням:
|
|
Тема . Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для тіла людини.
Опрацювати матеріал підручника с. 142-144., відповідати на запитання с. 143.
Переглянути відео за посиланням
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Виконати завдання з теми в друкованому зошиті
|
|
Я у світі
|
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини
Опрацювати матеріал підручника с. 132-135
Переглянути відео за посиланням
та мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=9_INV0msO2s
|
|
Музичне мистецтво
|
Тричастинна форма музики (прод.)
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.95-97 за посиланням:
Прослухати М. Лисенко «Експромт ля мінор» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3fHIAiL24ek
Ознайомитися та розучити пісню В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Виконувати караоке пісні В. Кравчука «Намалюю писанку» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p6GJsiAMH-A
|
Образотворче мистецтво
|
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок:
|
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Коза-Дереза»: https://www.youtube.com/watch?v=XiFdCOPJRZ4
|
Трудове навчання
|
Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка один із символів України. Декорування писанок. Виготовлення аплікації писанки-витинанки
Переглянути відео за посиланням
|
|
Інформатика
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів.
Переглянути навчальні відео :
|
|
Основи здоров’я
|
Тема. Безпека надворі
Опрацювати матеріал підручника с. 104 – 107
Прочитай оповідання В. Драгунського «На садовій великий рух» с. 144- 148 у підручнику
Перегляньте навчальне відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами
|
|
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.
|
||
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.
|
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Тема. Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту.
Опрацювати матеріал підручника (вправи 344-349)
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Вправа 347 (за завданням вправи)
|
Тема. Дієслова-синоніми. Редагування тексту
Опрацювати матеріал підручника с. 147- 148
|
Вправа 351, виконати всі завдання вправи та дібрати синоніми до виділеного слова
|
|
Тема. Змінювання дієслів за часами
Опрацювати матеріал підручника (вправи 353-355), вивчити правило на с. 149
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Літературне читання |
Тема. Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г.Тютюнник «Бушля»
Опрацювати с.134 –136, виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Переказувати близько до тексту оповідання, відповідати на запитання після тексту
|
Тема. Творчість Всеволода Нестайка. Дружба – це найцінніший скарб. В, Нестайко «Просто Олег друг»
Опрацювати с.136 –139, виконати завдання в друкованому зошиті, відповідати на запитання після тексту
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Навчитися виразно читати, переказувати.
|
|
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди.М. Трублаїні «Яшка» і «Машка».
Прочитати оповідання с.139 – 140, виконати завдання в друкованому зошиті, відповідати на запитання після тексту
|
Навчитися виразно читати, переказувати.
|
|
Тема. Творчість Миколи Трублаїні. Пригоди. М. Трублаїні «Омар»
Прочитати оповідання с.140 – 141, переказати, виконати завдання в друкованому зошит, відповідати на запитання після тексту
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Природа і навколишнє середовище. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=D1ZvQSbVm10 Вивчити слова впр.1 с.108: weather-погода; shine-сяяти; stay-залишатись. Читати впр.1 с.108.
|
Виконати впр.3 с.109- усно.
|
Яка сьогодні погода? Пори року. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=93gdbJK7-gY та вивчити назви місяців.
|
Читати впр.3 с.111 та знайти переклад виділених слів у словнику
|
|
Математика |
Тема. Ділення круглого числа на кругле виду 420:20. Задачі на подвійне зведення до одиниці
Опрацювати матеріал підручника с. 156 – 159.
Переглянути презентацію (уViber)
|
С. 159, завдання 10, 11
|
Тема. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі
Опрацювати матеріал підручника с. 160 – 162.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С.162, завдання 8, 9
|
|
Тема. Ділення виду 51 : 17 способом підбору
Опрацювати матеріал підручника с. 162 – 165.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
С. 165, Завдання 9, 10
|
|
Тема. Вирази виду 64 : 16. Спосіб послідовного ділення
Опрацювати матеріал підручника с. 166 – 168.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Логіка |
Задачі, які розв’язуються методом вилучення та методом припущення
Нові задачі, які розв’язуються методом вилучення
|
|
Природознавство
|
Тема. Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України
Опрацювати матеріал підручника с. 129 – 134
Переглянути відео за посиланням
та презентацію (у Viber)
|
Виконати завдання в друкованому зошиті до теми
|
Тема. Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади
Опрацювати матеріал підручника с. 134 – 141.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Опрацювати матеріал підручника с. 134 – 141, виконати звдання в друкованому зошиті
Виконати самостійну роботу
|
|
Я у світі |
Тема. Якими правами я наділений , як громадянин України
Опрацювати матеріал підручника с. 127 – 131.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
|
Музичне мистецтво |
Тричастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.92-94 за посиланням:
Прослухати «Танець Анітри» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням:
Ознайомитися та розучити українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку» за посиланням
пальчикова гра-пісня за посиланням:
|
За бажанням виконувати без музичного супроводу (акапела), українську народну пісню «Соловеєчку, сватку, сватку»
|
Образотворче мистецтво |
Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок.
Ознайомитися: https://www.slideshare.net/andylevkovich/ss-46112270 |
Намалювати ілюстрацію до української народної казки «Івасик-Телесик»:
|
Трудове навчання |
Самообслуговування . Одяг і взуття.Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками . Послідовність оздоблення виробів ґудзиками. Практична робота. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-M8WQH1uBz0
nа презентацію (буде у Viber)
|
|
Інформатика |
Середовище створення презентацій
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я |
Тема. Безпека на дорогах. Залізничний переїзд. Дорожні знаки.
Опрацювати матеріал підручника с. 96 – 103 (Разом з батьками)
Перегляньте навчальне відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
«Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами
|
https://nastanova.com/zdorovya/yak-sxudnuti/texnika-chovnikovogo-bigu-pravilno-i-shvidko-bizhimo-chovnik.html |
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».
|
Переглянути конспект, виконати спеціальні стрибкові вправи https://drive.google.com/open?id=1UvQh2j_rRLYjPsSVZZrLlohQ7B5I1zim
|
|
Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами
|
Назва навчального предмета | 23-27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Розвиток зв’язного мовлення . Написання переказу «Перемога»
(презентація буде у Viber)
|
Вправа 333 |
Дієслово як частина мови
Опрацювати матеріал підручника на c. 140 – 142 (за завданням вправ), вивчити правило
Переглянути відео за посиланням
та презентацію ( буде у Viber)
|
Вправа 339 | |
Зв’язок дієслова з іменником
Опрацювати матеріал підручника на c. 142 – 143 (за завданням вправ 340 –342),
|
||
Літературне читання |
Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив
Опрацювати с.129 –131,
Переглянути презентацію за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив». За Ю. Дмитрієвим. Порівняння творів
|
Виконати завдання в друкованому зошиті
|
|
Позакласне читання Хрестоматія сучасної дитячої літератур. Опрацювати с. 80- 87, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eolc4fRhsE0
|
Навчитися виразно читати вірш, що найбільше сподобався
|
|
Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко. «Хто це такий?», «І трапиться ж таке…» Виконати завдання в друкованому зошиті
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Іноземна мова
(англійська)
|
Як ти провів вчорашній день? Читати впр.1 с.101 та знайти переклад дієслів на с.174-175, виписати дієслова вправи у словник.
|
Відповісти на запитання впр.4 с.105 усно.
|
Що я робив з родиною на вихідні. Поставити дієслова в минулий час, впр.1, с.106-усно.
|
Виконати впр.2, с.106-107.
|
|
Математика |
Ділення суми на число.
Опрацювати матеріал підручника с. 143 – 145.
Переглянути навчальне відео за посиланням
|
Повторити правило с. 144, розв’язати задачу №8 записавши умову табличкою. Задача на спільну роботу, (див. урок №102), порівняти вирази № 9 на с.146
|
Ділення виду 39:3, 63:3, 396:3
Опрацювати матеріал підручника с. 146 – 149.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 147, порівняти вирази №9, розв’язати задачу №10, записавши умову табличкою
|
|
Ділення виду 42:3, 112:7
Опрацювати матеріал підручника с. 149 – 152.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
Повторити правило с. 150, обчислити вирази №14, розв’язати задачу №13, записавши умову табличкою. Задача на спільну роботу, (див. урок №102)
|
|
Вправи і задачі на вивчені випадки множення та ділення
Опрацювати матеріал підручника с. 153 – 155.
Переглянути презентацію (у Viber)
|
||
Природознавство
|
Гриби – живі організми. Будова грибів. Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів для природи
Опрацювати матеріал підручника с. 121 – 125
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті (Тема «Гриби)
|
Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людей.
Опрацювати матеріал підручника с. 126 – 129
Переглянути відео за посиланням
|
Виконати завдання в друкованому зошиті (Тема «Бактерії і віруси»
|
|
Я у світі |
Славетні українці
Опрацювати матеріал с.117 — 124.
Переглянути презентацію за посиланням
|
|
Музичне мистецтво |
Двочастинна форма музики
Ознайомитися з матеріалом он-лайн підручника Музичне мистецтво 3 клас, Л.Аристова, В. Сергієнко на стор.89-90 за посиланням:
Прослухати «Пісня Сольвейг» із сюїти «Пер Гюнт» Едварда Гріга
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Us8sy0_5NtI
Дати усні відповіді на запитання на стор.90
Розучити французьку народну пісню «Пісня пастушка» за посиланням
|
Виконувати караоке французької народної пісні «Пісня пастушка» за посиланням
|
Образотворче мистецтво |
Намалювати композицію на побутову тематику « Події мого життя».
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1879 http://familytimes.com.ua/rodyna-i-rid |
|
Трудове навчання |
26.03 Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок для сервірування столу.
Матеріал підручника с 99 – 106
Підручник за посиланням
|
|
Інформатика |
Доповідач та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування
Переглянути навчальне відео :
|
|
Основи здоров’я |
Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»».
Перегляньте навчальне відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
«Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/wUeHKQFUh2o
|
Виконувати стрибкові вправи. |
«Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням
|
Виконувати стрибки зі скакалкою 2х50 р.
|
|
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».
|
Назва навчального предмета | 12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
Опрацювати матеріал підручника с. 137 – 138 (усно)
Вправа 331 (письмово, за бажанням)
|
|
Літературне читання |
Творчість Миколи Вінграновського. Коли твір відкриває свої таємниці. М. Вінграновський «Грім» (напам’ять)
Опрацювати матеріал підручника с. 127 – 128
Подивитися відео за посиланням
Переглянути презентацію за посиланням
|
|
Математика |
Задача на спільну роботу та обернена до неї
*Задача № 6 (за бажанням, на високий рівень) |
|
Природознавство |
Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких
Опрацювати матеріал підручника с. 118 – 120
Переглянути презентацію за посиланням
|
Виконати тестові завдання |
Я у світі |
Природні скарби України.
Опрацювати статтю підручника
С. 114 – 115.
Переглянути презентацію за посиланням
|
|
Образотворче мистецтво | Відтворення з натури або за уявою композиції з неживих предметів. | Намалювати пасхальний натюрморт
Поетапне виконання пасхального натюрморту |
Трудове навчання |
Бісероплетіння . Виготовлення ланцюжка «кільця» з бісеру
Переглянути презентацію за посиланням
Переглянути відео за посиланням
|
|
Фізична культура |
Лазіння та перелазіння по гімнастичній стінці різними способами.
Естафети з м’ячами.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs
|