25-29.05.20 18-22.05.20 12-15.05.20 04-08.05.20 27-30.04.20 21-24.04.20 13-17.04.20 06-10.04.20 30.03-03.04.20 23-27.03.2012-13.03.20
Назва навчального предмета
|
25 – 29.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Речення (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Діагностична робота
|
||
Чарівний світ народних казок
1. Прочитати загадки.
2. Розгадати кросворд.
|
||
Тренувальні вправи
Виконати 11 завдання ( списати загадку Григорія Храпача)
|
||
Сашко Дерманський «Володар макуци, або пригоди вужа Ониська»
1. Прочитати уривок твору Сашка Дерманського «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Повторення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Математика
|
Конкурс від Кмітливчика
Виконати завдання на с.13-14
|
|
Математична вікторина (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Повторення вивченого за рік. Веселі конкурси від Кмітливчика
Виконати завдання на с.15-16
|
||
Я пізнаю світ
|
Материки (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Традиції мого народу
1. Прочитати уривок вірша.
2.Виконати завдання Знайка.
|
||
Завдання королеви Каліграфії
Виконати 9-10 завдання ( списати загадки Григорія Храпача)
|
||
Робота у чарівній майстерні (розфарбувати малюнок)
Виконати завдання на с. 48
|
||
Чарівний світ авторської казки
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Гра «Сторінка чемпіонів» (математика)
Виконати завдання на с. 50
|
||
Досліджую медіа
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати 16 завдання.
|
||
Узагальнення з теми «Україна – моя Батьківщина»
Виконати тестові завдання
|
||
Іноземна мова
|
Розгорни свою книжку
Прослухати аудіо до впр.1,2, с.118-119. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
|
Повторення. Все, що я знаю
Виконати діагностувальну роботу на листочках. Результат відправити учителю на Вайбер.
|
||
Мистецтво
|
Підсумковий урок Опрацювати стор. 107-108 он-лайн підручника Кізілова, Шулько Мистецтво 1 клас за посиланням: https://pick.net.ua/uk/1-class/2185-mystetstvo-6
Перевір свої досягнення.
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Естафети
Комплекс вправ для загальної фізичної підготовки
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY
|
|
Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Різновиди «човникового» бігу 4×9 м. Естафети
Комплекс фізичних вправ для дітей.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y
|
Назва навчального предмета
|
18 – 22.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Сашко Дерманський «Володар макуци, або пригоди вужа Ониська»
1. Прочитати уривок твору Сашка Дерманського «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
|
Завдання королеви Каліграфії
Виконати 1-2 завдання ( списати загадки Юлії Турчиної)
|
||
Чарівний світ народних казок
1. Прочитати вірш Олени Скринник «Казка».
2. Виконати завдання Знайка.
|
||
Тренувальні вправи
Виконати 3-4 завдання ( списати загадки Юлії Турчиної)
|
||
Сашко Дерманський «Володар макуци, або пригоди вужа Ониська»
1. Прочитати уривок твору Сашка Дерманського «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Завдання королеви Каліграфії
Виконати 5-6 завдання ( списати загадки Юлії Турчиної)
|
||
Математика
|
Конкурси від Кмітливчика
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати завдання на с.3-4.
|
|
Математична вікторина (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Діагностична (підготовча) робота
|
||
Я пізнаю світ
|
Травнева роса краща від вівса
1. Прочитати вірш Івана Гайворона.
2. Виконати завдання Питайлика.
|
|
Традиції мого народу
1. Прочитати уривок вірша.
2.Виконати завдання Знайка.
|
||
Завдання королеви Каліграфії
Виконати 7-8 завдання ( списати загадки Юлії Турчиної)
|
||
Робота у чарівній майстерні (розфарбувати малюнок)
Виконати завдання на с. 47
|
||
Чарівний світ авторської казки
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Гра «Сторінка чемпіонів» (математика)
Виконати завдання на с. 17
|
||
Досліджую медіа
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати тестові завдання.
|
||
Узагальнення з теми «Україна – моя Батьківщина»
Виконати тестові завдання
|
||
Іноземна мова
|
Це моя класна кімната
Прослухати аудіо до впр.1,2,4, с.116-117. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
|
Класна кімната мого друга
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=maP-Z3ypoQI
Виконати впр.3, с.117.
|
||
Мистецтво
|
Український віночок
Створити декоративний віночок
за посиланням:
або користуючись підручником Мистецтво 1 клас Г. Кізілова, О. Шулько на стор.104 за посиланням: https://pick.net.ua/uk/1-class/2185-mystetstvo-6
|
|
Фізична культура
|
Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. ЗРВ: в русі. Естафети
Виконати комплекс ранкової гімнастики.
Переглянути відео за посиланням
|
|
Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. ЗРВ: в русі. Різновиди «човникового» бігу 4×9 м. Естафети
Комплекс вправ для загальної фізичної підготовки
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета
|
12 – 15.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Чарівний світ народних казок
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Закріплення знань про алфавіт
1. Прочитати уривок твору Сашка Дерманського «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Узагальнення вивченого за рік. Досліджую мовні явища (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Сашко Дерманський «Володар макухи, або пригоди вужа Ониська»
1. Прочитати уривок твору Сашка Дерманського «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Самостійна робота
|
||
Узагальнення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Математика
|
Узагальнення та систематизація знань і вмінь
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати 1-5 завдання.
|
|
Цікава математика навколо нас (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Узагальнення та систематизація знань і вмінь (самостійна робота)
|
||
Я пізнаю світ
|
Вишиванка – це справжнє диво
1. Виконати завдання Питайлика.
|
|
Зв’язок поколінь, традиції мого народу
1. Прочитати уривок вірша.
2.Виконати завдання Знайка.
|
||
Гра «Сторінка чемпіонів» (математика)
1. Виконати завдання на с. 17
|
||
Робота у чарівній майстерні ( прикрашання вишиванки орнаментом)
1. Виконати завдання на с. 4
|
||
Чарівний світ авторської казки
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Вишиванка – українська традиція
1. Прочитати вірш Лесі Вознюк «Сорочка-оберіг».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Досліджую медіа
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати тестові завдання.
|
||
Узагальнення з теми «Україна – моя Батьківщина»
1. Виконати тестові завдання
|
||
Іноземна мова
|
Це наша школа
Прослухати аудіо до впр.1,2,6, с.114-115 (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
Виконати впр.4, с.115.
|
|
Мистецтво
|
Український віночок
Віночок українських народних пісень
прослухати за посиланням:
Розучити пісню А. Олєйнікової
«Канікули» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hhTd8IhCkA8
|
|
Фізична культура
|
Олімпійська слава нашого міста. Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Біг 30 м з високого старту.вперед, назад
Комплекс вправ для загальної фізичної підготовки
Переглянути відео за посиланням
|
|
Організовуючі вправи. Різновиди бігу, ходьби, стрибків. ЗРВ: в русі. Естафети
Комплекс фізичних вправ для дітей.
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета
|
04 – 08.05.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
1. Прочитати уривок твору Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Узагальнення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Перевірна робота
|
||
загальнення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Математика
|
Повторення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Узагальнення та систематизація знань і вмінь. Цікава математика навколо нас
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати завдання
|
||
Узагальнення та систематизація знань і вмінь. Цікава математика навколо нас (самостійна робота)
|
||
Я пізнаю світ
|
Лелека – живий символ України
1. Виконати завдання Питайлика.
2. Попрацювати у чарівній майстерні.
|
|
Лелека – живий символ України. Зв’язок поколінь, традиції мого народу
1. Прочитати уривок вірша Тараса Шевченка.
2.Виконати завдання Знайка.
|
||
Повторення вивченого за рік (математика, самостійна робота)
|
||
Сторінками улюблених казок
1 Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2.Виконати тестові завдання.
|
||
Сторінками улюблених казок. Читання з розумінням
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Узагальнення вивченого за рік
1. Прочитати легенду.
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Узагальнення з теми «Жива природа»
1. Прочитати лист Центаврика.
2. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
3. Виконати тестові завдання.
|
||
Узагальнення з теми «Мій дім – Земля. Материки й океани»
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Закінчити речення. Прочитати утворений текст.
|
||
Іноземна мова
|
Довге чи коротке. Розмір предметів
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lj5IxfvsWGs
Повторення літер та звуків
Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Прослухати аудіо до впр.6, с.111. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
|
Що у твоєму портфелі?
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=BwBTozQisb4
Прослухати аудіо до впр.1,2,5, с.112-113. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
||
Мистецтво
|
Ці милі комашки
Намалювати метелика способом – монотипія.
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=t67O2cGWdB0
|
|
Фізична культура
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8. Комплекс вправ для загальної фізичної підготовки
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY
|
|
Комплекс фізкультурної паузи (пальчикова гімнастика). Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c0JFbpQoqMs
Вивчити правила поведінки на уроці фізичної культури. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hHi8c03nOYU
|
Назва навчального предмета
|
27 – 30.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Робота над помилками (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Конструювання з готових деталей
1. Прочитати уривок твору Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Повторення вивченого. Верхнє з’єднання букв (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Культура рухів з елементами фізичних вправ
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Повторення вивченого. Нижнє з’єднання букв (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності
(відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Математика
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання чисел. Просторові фігури: куб, куля, циліндр, конус (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання чисел. Просторові фігури: куб, куля, циліндр, конус (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Повторення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Я пізнаю світ
|
«Червона калино, чого в лузі гнешся?» Технологічні операції з матеріалами: ліплення
1. Виконати завдання Питайлика.
2. Попрацювати у чарівній майстерні.
|
|
«Зацвіла в долині червона калина». Звичаї, традиції українського народу, практична художня діяльність
1. Прочитати уривок вірша Тараса Шевченка.
2.Виконати завдання Знайка.
|
||
Повторення вивченого за рік (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Квітка барвінку – символ України
1. Прочитати легенду про барвінок.
2. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
3. Виконати тестові завдання.
|
||
Повторення вивченого. Середнє з’єднання букв (відеоурок НПП «Інтелект України)
|
||
Журавлі- веселики. Зв’язок поколінь, Звичаї, традиції мого народу; виготовлення виробів у техніці оригамі
1. Прочитати легенду.
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Віруси
1. Прочитати довідку від бортового комп’ютера Адаптера.
2. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
3. Виконати тестові завдання.
|
||
Узагальнення з теми «Жива природа»
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Закінчити речення. Прочитати утворений текст.
|
||
Іноземна мова
|
Школа. Предмети в класі. Вивчення нової лексики
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=MuoJnFq9JwE
Прослухати аудіо до впр.1,2, с.109.(аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
|
Мистецтво
|
Ці милі комашки
М. Римський-Корсаков «Політ джмеля»
Прослухати п’єсу за посиланням:
Ознайомитися та розучити пісню Н. Май «Метелик» за посиланням:
Чи може музика зображувати звуки та рухи?
|
|
Фізична культура
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Вправи з малим м’ячем: метання малого м’ячика у щит (1×1 м) із відстані 8-10 м
Переглянути відео за посиланням
Виконати комплекс ранкової гімнастики.
Переглянути відео за посиланням
|
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «М’яч сусідові»
Переглянути відео за посиланням
Комплекс фізичних вправ для дітей.
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета
|
21 – 24.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Алфавіт. Звуки [у], [йу], букви Юю. Творчість Шарля Перро. Малювання фарбами
1. Прочитати цікавинку від Знайка.
2. Виконати тестові завдання.
|
|
Звуки [а], [йа], букви Яя. Письмо великої і малої літер Яя. Вправи на релаксацію
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер.
|
||
Самостійна робота 1
1. Виконати з Кнопочкою завдання Знайка.
2. Списати текст.
|
||
Алфавіт. Звуки [у], [йу], букви Юю. Чарівний світ казки. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях
1. Прочитати цікавинку від Знайка.
2. Виконати 11 завдання.
|
||
Самостійна робота 2
1. Виконати з Кнопочкою завдання Знайка.
2. Списати текст.
|
||
Алфавіт. Звуки [а], [йа], букви Яя. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Опанування народних традицій
1. Прочитати уривок твору Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі».
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Математика
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
1. Усний рахунок (завдання 1 – 3).
2.Розв’язати приклади 8.
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
1. Усний рахунок (завдання 1 – 2).
2. Виконати 12 завдання.
|
||
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
1. Усний рахунок (завдання 1 – 3).
2. Виконати 10 завдання.
|
||
Я пізнаю світ
|
Моя улюблена школа
1. Виконати завдання Читайлика.
|
|
Алфавіт. Знак м’якшення. Буквосполучення ьо. Шарль Перро «Кіт у чоботях»
1. Прочитати закінчення казки.
2. Дати відповіді на запитання.
|
||
Бактерії
1. Прочитати довідку від бортового комп’ютера Адаптера.
2. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
3. Виконати тестові завдання.
|
||
Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
1. Усний рахунок (завдання 1 – 2).
2. Виконати 6 завдання.
|
||
Значення бактерій
1. Прочитати лист Центаврика.
2. Відгадати загадки, виконати тестові завдання.
|
||
Моя улюблена школа
1. Виконати завдання Читайлика.
|
||
Алфавіт. Звуки [а], [йа], букви Яя. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
1. Прочитати уривок твору Всеволода Нестайка «Незвичайні пригоди в лісовій школі».
2. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
3. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Самостійна робота 3
1. Виконати з Кнопочкою завдання Знайка.
2. Списати текст.
|
||
Іноземна мова
|
Улюблена страва. Проєктна робота
Повторити назви їжі.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=0QxhpCVavfo
Прослухати пісню: https://www.youtube.com/watch?v=v423gxNVHQ8
Виконати впр.2, с. 108.
|
|
Мистецтво
|
Пташині співи
Виліпити пташку за посиланням:
|
|
Фізична культура
|
Різновиди бігу, ходьби, стрибків. Стрибки у довжину поштовхом однієї та двох ніг
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-FCpkqrKIAg
Виконати стрибкові вправи. Переглянути відео за посиланням
|
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки у довжину з присіду в присід
Комплекс вправ для формування правильної постави.
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета
|
13 – 17.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Алфавіт. Знак м’якшення. Шарль Перро «Червона Шапочка». Дихальні вправи
1. Прочитати закінчення казки .
2. Дати відповіді на запитання.
|
|
Буквосполучення ьо. Ліплення з пластиліну
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер.
|
||
Буквосполучення ьо.
1. Виконати з Кнопочкою завдання Знайка.
2. Написати слова за зразком.
|
||
Алфавіт. Знак м’якшення. Шарль Перро «Кіт у чоботях». Створення театралізованих образів
1. Прочитати початок казки.
2. Дати відповіді на запитання.
|
||
Звуки [у], [йу], букви Юю. Письмо великої і малої літер Юю. Вправи на релаксацію
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер, написати слова за зразком.
|
||
Алфавіт. Знак м’якшення. Буквосполучення ьо.
Шарль Перро «Кіт у чоботях». Створення театралізованих образів
1. Прочитати продовження казки .
2. Виконати завдання Питайлика.
|
||
Математика
|
Нумерація чисел першої сотні. Числа 91-100. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток
1. Повт. за табл. назви чисел десятого десятка (с. 5), продовжити ряд..
2. Виконати 9 завдання.
|
|
Круглі числа. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
Одиниці вартості. Побудова відрізків заданої довжини. Загальнорозвиваючі вправи
1. Повторити за таблицею назви круглих чисел (с. 34), записати сусідів поданих круглих чисел.
2. Виконати 9 завдання.
|
||
Круглі числа. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Одиниці вартості
1. Повторити за таблицею назви круглих чисел (с. 62), дати відповіді на запитання до таблиць.
2. Виконати 10 завдання.
|
||
Я пізнаю світ
|
Моя улюблена школа
1. Виконати завдання Читайлика.
|
|
Письмо літери ь (знак м’якшення)
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати рядок літер, допомогти Хвалькові виконати завдання Знайка.
|
||
Нумерація чисел першої сотні. Числа 81-90. Одиниці вартості. Побудова відрізків заданої довжини
1. Повт. за табл. назви чисел десятого десятка (с. 22), розв’язати приклади (с. 23).
2. Виконати 7 завдання.
|
||
Клас Ссавці. Ряд Хоботні
1. Прочитати лист Центаврика.
2. З’єднати стрілочками малюнки з відповідними ознаками.
|
||
Клас Ссавці. Ряд Хижі
1. Виконати завдання 1-3 (с. 29).
|
||
Моя улюблена школа
1.Прочитати вірш (с. 46).
2. Виконати 12-13 завдання.
|
||
Клас Ссавці. Ряд Примати. Дихальні вправи
1. Прочитати лист Центаврика.
2. Виконати завдання гри «Зоряні перегони».
|
||
Клас Ссавці. Ряд Примати. Дихальні вправи
1. Прочитати уривок казки Редьярда Кіплінга «Мауглі».
2. Виконати 2 і 3 завдання.
|
||
Іноземна мова
|
Удома. Проєктна робота.
Повторити назви їжі. Прослухати аудіо до впр.1,2,3, с.104. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
|
Мої вихідні. Улюблений день тижня.
Повторити дні тижня. Виконати впр. 1, с. 106-107.
|
||
Мистецтво
|
Пташині співи.
Прослухати п’су Жана Філіпа Рамо «Перегук птахів» за посиланням:
Переглянути мультфільм «Зяблик» за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=rSwYNM4aOpA
По можливості розучити пісню А.Філіпенка «Зяблик» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Z6y_GT-MthY . Розповісти рідним про свої враження від пташки
|
|
Фізична культура
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2FPuQnjSAtc
Комплекс вправ для загальної фізичної підготовки
Переглянути відео за посиланням
|
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки зі скакалкою: стрибки на двох ногах, обертаючи скакалку вперед.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=en7s-Wv0BHs Виконати вправи із скакалкою. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NN1D7AwC380
|
Назва навчального предмета
|
06 – 10.04.2020
|
|
Тема
|
Завдання
|
|
Українська мова
|
Алфавіт. Звук [ш], букви Шш. Брати Грімм «Білосніжка»
1. Прочитати закінчення казки .
2. Дати відповіді на запитання.
|
|
Звук [ш], букви Шш. Письмо великої і малої літер Шш
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер.
|
||
Алфавіт. Звуки [шч], букви Щщ. Творчість Братів Грімм
1. Прочитати цікавинку від Знайка.
2. Виконати тестові завдання.
|
||
Звуки [шч], букви Щщ. Письмо великої і малої літер Щщ.
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер, виправити помилки Незнайка.
|
||
Алфавіт. Звуки [шч], букви Щщ. Шарль Перро «Червона Шапочка»
1. Прочитати початок казки.
2. Дати відповіді на запитання.
|
||
Письмо літери ь (знак м’якшення)
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати рядок букви, написати слова за зразком.
|
||
Математика
|
Нумерація чисел першої сотні. Числа 71-80. Вимірювання й порівняння довжини відрізків
1. Повт. за табл. назви чисел восьмого десятка
(с. 5), дописати пропущене число.
2. Виконати 7 завдання
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Числа 81-90. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
1. Повторити за таблицею назви чисел дев’ятого десятка (с. 36), записати числа за допомогою арабських цифр.
2. Виконати 10 завдання.
|
||
Нумерація чисел першої сотні. Числа 81-90. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Побудова відрізків
1. Повторити за таблицею назви чисел дев’ятого десятка (с. 59), дати відповіді на запитання до таблиць.
2. Виконати 7 завдання.
|
||
Я пізнаю світ
|
Моя улюблена школа
1. Виконати завдання Читайлика
|
|
Грицько Бойко «Ми на місяць летимо!» Малювання графічними матеріалами, фарбами
1. Попрацювати у чарівній майстерні (с.17)
|
||
1. Нумерація чисел першої сотні. Числа 71-80. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
1. Повт. за табл. назви чисел восьмого десятка
(с. 24), дати відповіді на запитання до таблиці за зразком.
2. Виконати 6 завдання
|
||
Клас Птахи. Осілі та кочові птахи
1. Прочитати лист Центаврика.
2. Уписати пропущені слова
|
||
Моя улюблена школа
1. Розфарбувати школу (с. 48) яскравими кольорами.
|
||
Таємничий фантастичний світ космосу
1.Прочитати вірш (с. 55)
2. Виконати тестове завдання
|
||
Герої зоряних трас
1. Прочитати історичну довідку про дослідження космосу.
2. Виконати завдання Кмітливчика.
|
||
Алфавіт. Звуки [шч], букви Щщ. Шарль Перро «Червона Шапочка». Рухливі ігри та естафети
1. Прочитати початок казки.
2. Провести динамічну перерву.
|
||
Іноземна мова
|
Меню. Проєктна робота
Повторити назви днів тижня та їжі. Прослухати аудіо до впр.1,2,5, с.100-101.(аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3)
|
|
У кав’ярні.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=BilStuLzW6s&list=RDBilStuLzW6s&start_radio=1
Прослухати аудіо до впр.1,2,3, с.102.(аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3)
|
||
Мистецтво
|
Шляхами рідного краю
Зобразити власний двір у техніці аплікації.
за посиланням:
За бажанням створити аплікацію «Яскраві пташки» за посиланням:
|
|
Фізична культура
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад.
Переглянути відео за посиланням
Виконати стрибки зі скакалкою
|
|
Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах.
Переглянути відео за посиланням
Комплекс вправ для формування правильної постави.
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета | 30.03 – 03.04.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Звук [ф], букви Фф. Письмо великої і малої літер Фф
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер.
|
|
Алфавіт. Звук [х], букви Хх. Брати Грімм «Білосніжка»
1. Прочитати початок казки.
2. Дати відповіді на запитання.
|
||
Звук [х], букви Хх. Письмо великої і малої літер Хх.
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер, поділити слова для переносу.
|
||
Алфавіт. Звук [ц], букви Цц. Брати Грімм «Білосніжка»
1. Прочитати продовження казки.
2. Дати відповіді на запитання.
|
||
Звук [ц], букви Цц. Письмо великої і малої літер Цц.
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Прописати 2 рядки літер, написати слова за зразком.
|
||
Алфавіт. Звук [ч], букви Чч. Брати Грімм «Білосніжка». Письмо великої і малої літер Чч.
1.Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
Прописати 2 рядки літер, виправити помилки Незнайка.
|
||
Математика |
Нумерація чисел першої сотні. Числа 51-60. Задачі на різницеве порівняння
1. Повт. за табл. назви чисел шостого десятка
(с. 5), знайти сусідів чисел.
2. Виконати 8 завдання.
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Числа 61-70. Довжина відрізка
1. Повторити за таблицею назви чисел сьомого десятка (с. 34), дати відповіді на запитання до таблиці за зразком.
2. Виконати 6 завдання.
|
||
Нумерація чисел першої сотні. Числа 61-70. Вимірювання й порівняння довжини відрізків
1. Повторити за таблицею назви чисел сьомого десятка (с. 58), дописати пропущене число.
2. Виконати 7 завдання.
|
||
Я пізнаю світ |
Увага – запорука успіху!
1.Виконати вправи для розвитку уваги (с. 1-2).
Завдання Читайлика
Виконати вправу «Фотоапарат».
Прочитати і переказати текст.
Завдання Кнопочки
1. Дібрати антоніми
Хвилинка Читайлика
1. Виконати вправу на швидкість читання.
2.Розгадати ребуси в зошиті для творчих робіт.
|
|
Клас Плазуни. Ряд крокодили
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати завдання 10.
|
||
Клас Плазуни. Ряд черепахи
1. Прочитати уривок казки, уписати пропущені слова.
|
||
Моя улюблена школа
1. Розфарбувати школу (с. 46) яскравими кольорами.
|
||
Весняні квіти
1. Прочитати вірш. Попрацювати у чарівній майстерні
|
||
Іноземна мова |
Що на ланч?
Ознайомитися з назвами їжі, впр.1 с.96. Прослухати аудіо до впр.1,2,5, с.96-97. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3)
|
|
Дні тижня. Який сьогодні день тижня?
Ознайомитися з назвами днів тижня, впр.1 с.98. Прослухати аудіо до впр.1,2,5, с.98-99. (аудіо відправлено в групу 1-А клас, ЗОШ №3).
|
||
Мистецтво |
Шляхами рідного краю.
Прослухати Увертюру до опери «Тарас Бульба» композитора М.Лисенка за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vQsL8B5hSlI&t=18s
Ознайомитись та розучити пісню М. Ведмедері «Козачата» за посиланням:
Виконувати караоке пісні М. Ведмедері «Козачата» за посиланням:
|
|
Фізична культура |
Стрибки у висоту через перешкоду висотою до 40 см
|
Вправи для формування правильної постави Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Um9_iTbhGaU
|
Стрибки у висоту через гумову мотузку, стрибок з прямого розбігу.
Переглянути відео за посиланням
|
Комплекс ранкової гімнастики
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета | 23 – 27.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Алфавіт. Звук [с], букви Сс.К. Міхаліцина «Про дива і диваків»
Прочитати вірш.
Дібрати слова, що римуються з поданими.
|
|
Звук [с], букви Сс. Письмо великої і малої літер Сс
Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
Прописати 2 рядки літер.
|
||
Алфавіт. Звук [т], букви Тт. В.Байкова «Кусючий собака»
Прочитати вірш.
Виконати тестові завдання.
|
||
Звук [т], букви Тт. Письмо великої і малої літер Тт
Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
Прописати 2 рядки літер, поділити слова для переносу.
|
||
Алфавіт. Звук [у], букви Уу. Брати Грімм «Бременські музики»
Прочитати початок казки.
Дати відповіді на запитання.
|
||
Звук [у], букви Уу. Письмо великої і малої літер Уу
Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
Прописати 2 рядки літер, виконати завдання 13.
|
||
Математика |
Нумерація чисел першої сотні. Числа 41-50. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток
Повт. за табл. назви чисел п’ятого десятка (с. 5), знайти невідоме число.
Виконати 8 завдання.
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Числа 41-50. Віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток
Повторити алгоритм віднімання на с. 24.
Розв’язати приклади № 8.
|
||
Нумерація чисел першої сотні. Числа 41-50. Задачі на різницеве порівняння
Повторити фрагменти таблиць (с. 64).
Розв’язати задачі (завдання 11).
|
||
Я пізнаю світ |
Увага – запорука успіху!
1. Виконати вправи для розвитку уваги (с. 1-2).
Березень весну починає
1. Прочитати вірш, дати відповіді на запитання.
Клас Плазуни
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Виконати завдання 12.
Клас Плазуни. Ряд Лускасті
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Уписати пропущене (завд.3).
Увага – запорука успіху!
1. Виконати вправи для розвитку уваги (с. 47).
Нумерація чисел першої сотні. Числа 41-50
1. Виконати завдання гри «Великі перегони».
Алфавіт. Звук [у], букви Уу. Брати Грімм «Бременські музики»
1. Прочитати закінчення казки.
2. Указати ознаку народної казки.
Увага – запорука успіху!
1. Переглянути відео (соціальна мережа Viber, група 1-А клас ЗОШ №3).
2. Відтворити рукописними буквами почуте.
|
|
Іноземна мова |
Що у твоєму ланчбоксі?
Ознайомитися з назвами фруктів, впр.1, с.92. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UssT9E-WCDU
Я люблю чай. Ознайомитися із словами на с.94
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=NfgBEsqpliA
|
|
Мистецтво |
Мій Кобзар
Переглянути відео презентацію
«Звуки музичних інструментів»
Ознайомитись та розучити пісню на слова Т.Г Шевченка «Зацвіла в долині» за посиланням:
Виконувати караоке пісні на слова Т. Г. Шевченка «Зацвіла в долині» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SkTL3NtradE
|
|
Фізична культура |
Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра ”Мисливці та качки”
|
загальнорозвиваючі вправи з м’ячем.
Переглянути відео за посиланням
|
Різновиди ходьби та бігу. Зупинка м’яча що котиться.
|
загальнорозвиваючі вправи з м’ячем.
Переглянути відео за посиланням
|
Назва навчального предмета | 12 – 13.03.2020 | |
Тема | Завдання | |
Українська мова |
Звук [р], букви Рр. Письмо великої і малої літер Рр
Алфавіт. Звук [р], букви Рр. О. Кротюк «Друг»
Опрацювати уривок твору О.Кротюк «Друг».
|
|
Математика |
Нумерація чисел першої сотні. Числа 31-40. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток
1.Повт. за табл. назви чисел четвертого десятка (с. 58), ознайом. із фрагментом таблиці додавання числа 9 з переходом через десяток і виконати завдання (с.59-60).
2.Виконати завдання гри «Великі
перегони» (за бажанням)
|
|
Я пізнаю світ |
Увага – запорука успіху!
1.Виконати вправи для розвитку уваги (с. 47)
Безпечна поведінка в природному середовищі навесні
Прийди, весно, з радістю. Спостереження в довкіллі
|
|
Іноземна мова |
У тебе є сендвіч з рибою. Oзнайомитися з назвами їжі, впр.1 с.90- переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4
|
|
Мистецтво |
Мій Кобзар
|
Намалювати старовинний український народний інструмент кобзу.
Користуючись он-лайн підручником на стор. 81 за посиланням: https://pick.net.ua/uk/1-class/2185-mystetstvo_
|